Arnold Layne Inlagd September 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2022 En av dom avlidna i Pink Floyd...klaviaturspelaren Richard Wright....14 år sedan han lämnade jordelivet och förmodligen var det absoluta slutet för eran Pink Floyd. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2022 En gammal countrylegend som jag lyckades uppleva på Hovet i Stockholm tidigt 80-tal. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2022 En rockdonna som man verkligen blir imponerad av. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 (ändrad) Här kommer en trevlig överraskning i mina öron. Från Bergslagen kommer battering ram med sitt andra album second to none. Härlig hårdrock med lite metal. Den kommer att rulla på spotify hos mig. Ska även lyssna på första skivan. Ändrades September 23, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Måste lägga in Battering rams första också från 2020. Härligt gung från Bergslagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Ny skiva med Torbjörn Risager och The Black Tornado, bluesinfluerad musik i mitt tycke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Här väcktes mitt intresse för Frank Zappa and the Mothers of Invention. Från -73 såg dem på oppopoppa eller vad det hette som Clabbe hade i tv från Skansen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Det svenska hårdrocksbandet Neon Rose som gjorde tre superba plattor på 70-talet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Han var väl ochså med i något känt band vill jag minnas. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 4, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Tog fram en guldklimp ur hyllan alldeles nyss...en av dom största höjdarna av Rush. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 4, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Den karismatiste sångaren i Genesis som tråkigt nog lämnade gruppen och gick sin egen väg. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 28 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Den karismatiste sångaren i Genesis som tråkigt nog lämnade gruppen och gick sin egen väg. Men vilken väg han tog....... Grymt mycket bra musik han har levererat som soloartist..... Säger bara: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 4, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Det finns ju en och annan trevlig svensk punkplatta också. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 On 2022-09-21 at 18:27, skrev Arnold Layne: En gammal countrylegend som jag lyckades uppleva på Hovet i Stockholm tidigt 80-tal. Honom såg jag i Kungliga tennishallen i Sthlm Ca 73-74,,,minns inte året exakt. Såg även Jerry Lee Lewis på samma ställe. Har för mig att dom var där samma år. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Flyttat kontoret till Medborgarplatsen från Gamla Stan. Nu har jag ett par timmar på mig att bränna på innan de andra kommer. Sammy Hagar den gamle hjälten (74 bast) har släppt en ny platta som är härlig gammaldags hårdrock från 70-talet. Jason Bonham på trummor och Marc Anthony på bas från Van Halen. Crazy Times heter plattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Teaze som var ett kanadensiskt band spelade en skaplig tung och hård rock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Slipnots nya vaknar man till av. The end, so far. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Svullos kompband...inte mindre än Electric Boys 😁 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Wishbone Ash började i och med denna platta ha en stor omsättning på basister i bandet...först in var John Wetton som förr var aktiv i King Crimson. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Ny bra platta av de gamla gökarna i Queensryche, digital noise alliance heter alstret. Progressiv metal som förgyller morgonen på Medis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Myspys med den tyska krautrockgruppen Jane...symfonisk melodiös hårdrock av allra bästa klass. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Inte någon av dom bästa gitarristerna men med en hög kultstatus kan jag väl tycka om denna kille. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Ski Row dom gamla hårdrockarna har släppt nytt.. Bra skiva med drag i. The Gangs all here heter den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Alter bridge ett band från over there har släppt nytt. Pawns &Kings. Typ hård rock/alternativ rock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2022 Letade fram en rolig skiva med enbart svenska och mera okända hårdrocksband. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu