Arnold Layne Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Redbone var ett funkrockband med medlemmar av mexikanskt, amerikanskt och indianskt arv vilket gjorde musiken spännande. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2022 Mörbyligans första och bästa som får en att känna sig som en tonåring igen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8, 2022 Ett kortlivat band från Amerika med namnet Urgent som gjorde två skapliga melodiösa rockplattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 Missade George Thorogood när han var på Skansen. Får trösta mig med denna live från -78. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 Min hero. Var han på skansen. Jag trodde jag sett alla gånger han var i Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 2 minuter sedan, skrev John Khonken: Min hero. Var han på skansen. Jag trodde jag sett alla gånger han var i Stockholm. Ja, 6/8. Förstår inte att jag missade det. Börjar bli både gammal och lätt dement. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 45 minuter sedan, skrev Peolito: Missade George Thorogood när han var på Skansen. Får trösta mig med denna live från -78. Lillebror var där. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 Det var mycket tråkigt. Hoppas han var bra. Enligt mig är han grym live Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 8, 2022 Dela Inlagd Augusti 8, 2022 Måste medge att jag är lite svag för kvalitativ country och Willie Nelson är en av dem....... Släppte nytt album i april vid 89:års ålder och man kan inte tro att han knackar på 90:års porten......🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 9, 2022 Dela Inlagd Augusti 9, 2022 Wilmer X med Nisse Hellberg är ett favoritband/namn sedan länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2022 Amerikanska Emperor med sin enda men sanslöst bra platta släppt 1977. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2022 Hålls med en dos av sydstatsrock nu på morgonen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 (ändrad) Basisten i The Pogues har vikt in klövarna, 72 bast gammal. Får hylla honom med Rum Sodomy & The Lash från 1985. Ändrades Augusti 10, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2022 Den superduktiga basisten Tim Bogert som bland annat var med och glänste i Vanilla Fudge och Cactus. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2022 Trots att det förekommer en hel del religiösa texter så var Idle Cure ett erkänt bra arenarockband. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 I början på 70-talet lyssnade vi på Uriah Heep. Look at yourself var en av plattorna vi gillade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2022 Här är det riktigt ös och riv...synd bara att det inte är en dubbel-lp. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 Så äntligen släpptes en av de mest efterlängtade plattorna (enligt min åsikt)...... F.d. medlemmar av In Flames & Dark Tranquility levererar i "The Gothenburg Sound"......🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 (ändrad) Som Kötthandlaren så släpper The Halo Project en ny platta, days of the lost. Låter riktigt bra. Är väl mest gamla medlemmar från InFlames om jag fattat det rätt. InFlames gjorde en blek insats på Sweden Rock, de kanske har gjort sitt bästa. Enligt rykten så var det slitningar i bandet. Ändrades Augusti 12, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 Arch Enemy svenskt death metal band med kvinnlig sångare/growlare har släppt nytt. Kanske inte så lättlyssnat alla gånger men vill man rensa hjärnan går det bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2022 Russ Ballard med en lite hårdare stil än man är van vid. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2022 Dela Inlagd Augusti 17, 2022 Mycket bra nya metal skivor nu. Arch Enemy (som kommer i november) och Halo project. Amon Amarth´s nya The Great Heathen Army är kanon. Sångaren Johan Heggs growlande går till och med att utläsa vad han sjunger. På en låt är Bill Byford som sjunger i Saxon med plus gitarristen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 19, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2022 1983 och Mike Oldfields stora hit Moonlight Shadow. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Nytt från Thundermother svenska brudar från Nässjö. Härlig hårdrock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Gillar man svensk melodisk death metal så har Soilwork släppt nytt. Ganska bra vid en genomlyssning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu