Arnold Layne Inlagd Juli 19, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2022 Det var ju ett program på TV om låten The Final Countdown häromveckan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 22, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2022 Hårt och tungt lir av kanadensiska Moxy. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2022 Legend med all rätt...outgivna demos från plattorna före flygkraschen 1977. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2022 Jag har läst någonstans att han körde lastbil ... men har för mig ochså att det var något mer han blev känd för. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2022 Gammal go countryrock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 Alan Parson har släppt nytt. Progressiv musik sedan 70-talet. Trevligt att lyssna på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 (ändrad) Hårdrock från Lessman/Voss ex Bonfire mm. Lite småtrevligt. Släpptes nyligen. Ändrades Juli 26, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 De melodiska rockarna Journey har släppt nytt. Det var 11 år sedan förra plattan. Låter som vanligt. Lite familjetrudeluttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 Lite ny amerikansk hård rock. Crossing Rubicon med Perfect Storm. Lite småtrevliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 23 timmar sedan, skrev Peolito: Alan Parson har släppt nytt. Progressiv musik sedan 70-talet. Trevligt att lyssna på. Tack för tipset, måste absolut kollas upp. Project var en av mina favoriter under min uppväxt. Det var Eric Wolfson som skrev alla låtar under deras storhetstid och var i mitt tycke den bästa sångaren. Tyvärr gick han bort i cancer för ett gäng år sedan. Efter att dom splittrades har Alan Parsons inte nått upp i samma klass. Han är ju mer producent. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 (ändrad) När jag låg och flämtade (med air condition) i sovrummet i byn snöade jag in på denna låt. No No No med Deep Purple (1971 Rehearsal Session for German TV, Take 2) 3 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Tack för tipset, måste absolut kollas upp. Project var en av mina favoriter under min uppväxt. Det var Eric Wolfson som skrev alla låtar under deras storhetstid och var i mitt tycke den bästa sångaren. Tyvärr gick han bort i cancer för ett gäng år sedan. Efter att dom splittrades har Alan Parsons inte nått upp i samma klass. Han är ju mer producent. Har bara lyssnat en gång på nya skivan men den låter bra/OK. Ändrades Juli 27, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2022 Delicate Sound Of Thunder...live av Pink Floyd som också var deras repertoar i Globen 1989. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 (ändrad) Derek Sherinian som bl.a spelat några år med Dream theater på 90-talet är klaviaturspelare som släppt en ny platta som heter Vortex. Bl.a. Joe Bonnamassa, Steve Lukather och Zakk Wylde är inhyrda. Progressiv rock. Lite spännande att lyssna på. Ändrades Juli 27, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2022 Klart att man hakade på Robinsons Motorway då den kom 1978 . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2022 Ziggy Stardust ... visst var han säregen och gjorde en del mycket bra. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 Lite ny hårdrock från Cleanbreak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 Ny svensk platta med Palace. Trevliga truddiluttlåtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2022 Cheap Trick var ett schysst rockband från Illinois som jag följde i slutet av 70-talet och början av 80-talet...här den fenomenala liven At Budokan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2022 Helt okej att lyssna på detta funkrockband...Dan Reed Network. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 På lördag blir det Göteborg och Rammstein. Lyssnar på nya albumet Zeit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Dreamtide, ett tyskt band har släppt nytt. Hård rock trad. stil. OK men som mycket annat en i mängden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 28, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2022 Livskvalitet när man dunkar på med Grand Funks andra live-album på morgonen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 (ändrad) Ny skiva från det tyska bandet Sinner som heter Brotherhood. Ganska tilltalande. Ändrades Juli 28, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 ZZ Top gjorde en netflix film 2019 och då spelade de in gamla låtar i ny tappning (det låter som vanligt) och är djävligt bra om man gillar ZZ Top. Skivan heter Raw och släpptes tidigare i år. En hyllning till Dusty som gick bort i fjol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Bluesrock med Cirkus Prutz och deras nya alster Blues Revolution. Härlig gammaldags bluesrock. Me like. Svenska med lång erfarenhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu