Peolito Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 (ändrad) Har denna sönderspelade vinyl med Focus Ändrades Februari 14, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2020 Här en snubbe från Helsinki som ochså var duktig på sin strängbräda...nu gjorde han förvisso bättre plattor än den här. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2020 7 timmar sedan, skrev Peolito: Jan Akkerman är för härlig på guran. Han var lite kaxig i ett uttalande också ... han frågade sig vem som var den näst bästa gitarristen i världen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2020 Lalla Hansson är lagom lättsamt när man ska ta sig an disken If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 El día de los enamorados. Alla hjärtans dag. Kräver romantisk smörsång. En av dom största giganterna. Rocío Durcal.Mer än 100 miljoner skivor sålda.Död sedan länge.2.4 miljoner lyssningar / månad i Spotify.En duett, hon sjöng ofta med dom allra största i gigantiska konserter / galor / tv sändningar etc.https://open.spotify.com/track/5voxq35QyibujsFcPskXRE?si=SdObFw4jSB6VQXyv44bfEQSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2020 On 2020-01-30 at 07:43, skrev Peolito: Brownsville Station spelar jag typ vart 5 år. Köpte skivan 1973-74 på Pub med polaren linkan. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjB2Mb926rnAhXBwqYKHZjFDEgQ3ywwAHoECAsQBA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DMix0INP37OA&usg=AOvVaw1bpr-WBB8IlvqYj8Dk1Dka On 2020-01-30 at 18:20, skrev Arnold Layne: Kan ju glänsa med att mitt mest slitna skivomslag är just ett med Brownsville Station ... ska lägga ut en bild på det senare när jag hittar på den Nu hittade jag på den där Brownsville Station som innehar ledartröjan vad beträffar slitna skivomslag If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2020 Det är lite magi över Björn J:son Lindhs musik...Brusa högre lilla å är ju ett känt mästerverk. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2020 Gordon Giltrap är en mycket duktig gitarrist från England...men för den stora massan är han ändå inte särskilt känd...ska jag hitta hans like så skulle jag säga att Steve Hackett från Genesis ligger nära till hands. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 Johnny Bodes efterföljare till "Bordellmammas visor". ..trevliga låttitlar 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 Johnny Bodes efterföljare till "Bordellmammas visor". ..trevliga låttitlar [emoji16] I mint condition dessuton.Inte illa.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2020 Hårdrocksband Katmandu gjorde endast en skiva...kändisen här är väl gitarristen Mandy Meyer som spelade i banden Gotthard och Krokus. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 Dictators bra tryck 🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 16, 2020 Dela Inlagd Februari 16, 2020 Inget ös precis..men lokalt kultband 😉 mo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2020 12 minuter sedan, skrev Naam jai: Dictators bra tryck 🎸 Bra band...jag har en annan platta med dom If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2020 Det här var ju också ett tungt namn inom den engelska symfonirocken...dom radade upp en hel del schyssta plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2020 Här blev Dr Hook plötsligt seriösa vilket jag tyckte var synd...jag gillade dom mer när dom var så där spralliga If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Här blev Dr Hook plötsligt seriösa vilket jag tyckte var synd...jag gillade dom mer när dom var så där spralliga [emoji4] Såg dom på konserthuset förra århundradet . Väldigt kul konsert. Har några vinyler.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Har 3-4 vinyler av Graham Parker. Tyckte han var kanon när han kom fram på 70-talet. Spelade väl typen pubmusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Lyssnar lite på detta ganska nya metal band hyggligt brutala. Behöver rensa skallen ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2020 55 minuter sedan, skrev Peolito: Har 3-4 vinyler av Graham Parker. Tyckte han var kanon när han kom fram på 70-talet. Spelade väl typen pubmusik. Likaledes här...mitt första köp med honom var Stick to me. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Mink De Ville har jag också några vinyler av. Härlig känsla och glad musik tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 On 2020-02-14 at 14:36, skrev Arnold Layne: Här en snubbe från Helsinki som ochså var duktig på sin strängbräda...nu gjorde han förvisso bättre plattor än den här. På tal om finsk rock!http://www.mynewsdesk.com/se/pressreleases/ile-kallio-fraan-hurriganes-med-nytt-band-och-nytt-album-24-september-1210831 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: På tal om finsk rock!http://www.mynewsdesk.com/se/pressreleases/ile-kallio-fraan-hurriganes-med-nytt-band-och-nytt-album-24-september-1210831 Huriganes har vi självklart i skivbacken 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2020 5 timmar sedan, skrev Peolito: Mink De Ville har jag också några vinyler av. Härlig känsla och glad musik tycker jag. Har ett par jag ochså...men det var faktiskt långt upp i vuxen ålder som jag verkligen började uppskatta honom. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2020 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Huriganes har vi självklart i skivbacken 👍 Kultigt !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu