stefan5300 Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 55 minuter sedan, skrev Peolito: Är han redan på plats Nä han är en planerare. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 Precis nyss, skrev stefan5300: Nä han är en planerare. Vi har hyrt en husbil och ska bo på Norje camping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Peolito: Vi har hyrt en husbil och ska bo på Norje camping. Det tror jag lillebror också ska göra så du får väl leta upp hans ekipage och hälsa på den slyngeln🙂 Mats heter han. Ändrades Maj 23, 2022 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 7 minuter sedan, skrev stefan5300: Det tror jag lillebror också ska göra så du får väl leta upp hans ekipage och hälsa på den slyngeln🙂 Mats heter han. Det blir som att leta efter en nål i en höstack men vem vet vad som händer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 Nu lite progressiv svensk metal från Göteborg Evergrey med sin nya platta A Heartless Portrait. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 Lite glamrock på eftermiddagen. Shameless med sitt nya alster So good, You should... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2022 Kör en Motvindare i allt stök här hemma. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 24, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2022 Andra skivan med Iron Maiden och den sista med sångaren Paul Di'Anno som fick lämna plats åt Bruce Dickinson. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 24, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2022 Nummer tre av Gasolin och i och med denna började en mer tyngre och hårdare stil. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 24, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2022 Lyckliga dom som fick vara med på den här konserten. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 24, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2022 Här är mannen som tog trappan till himlen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Lyckliga dom som fick vara med på den här konserten. Har för mig jag var på konserten i Borgholms slottsruin på 70-talet. Många bra artister har stått på scen där, Abba Gyllene Tider, Roxette, Deep Purple, Uggla, Ulf Lundell (men han var så full att konserten aldrig slutfördes), det finns fler som uppträtt där men som jag inte minns. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2022 Här har vi City Boys sista och den svagaste men därmed inte sagt att den är dålig...jag tror att den bara släpptes i Skandinavien. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2022 När Yes släppte Going For The One så blev musiken lite mer lättförståelig för den stora massan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 On 2022-05-22 at 17:30, skrev Arnold Layne: En gammal Grand Funk-goding och med en sexig färg på vinylen. Grand Funk? Hade ett band jag gillade mycket, men hette Grand Funk Railroad har för mig dom hade en av de svettigaste trummsolona, är det samma eller är detta något före eller efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 26, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2022 5 timmar sedan, skrev gorjos: Grand Funk? Hade ett band jag gillade mycket, men hette Grand Funk Railroad har för mig dom hade en av de svettigaste trummsolona, är det samma eller är detta något före eller efter. Dom hette Grand Funk Railroad från början ... men efter ett kontraktbråk med managern blev det bara Grand Funk 🙂 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2022 Man kan ju tycka att Savoy Brown storhetstid var passerad för längesen...men 1981 dök dom upp och chockade med en rockigare platta än man var van med. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2022 Hårdrock från Linköping...inslag av Van Halen på ett antal spår. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 29, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2022 Tung-gung av gossarna i Black Sabbath. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 Michael Schenker Group släppte denna skiva. Han har hållit på i minst 50 år men kan fortfarande. Skivan är helt OK med ett par tre vassa låtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 Def Leppard släppte nytt förra veckan. Dom kan ju det här med rockiga glam riff och skivan ä r helt OK utan att lyfta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 Lite progressiv rock med Coheed and Cambria från nya albumet A window from a waking mind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 30, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2022 Gamla Mountain-gitarristen Leslie West bjussar på god och tung bluesrock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 Lyssnar mycket på Red Hot Chillipeppers senaste skiva Unlimited love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2022 Inte någon av Jukka Tolonens mest framträdande...men visst har den sina poänger. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu