Peolito Inlagd Maj 6, 2022 Dela Inlagd Maj 6, 2022 Mera nytt från Black Eye som släppt ett album med samma namn Svängig melodisk metal, lite småtrevligt faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 6, 2022 Dela Inlagd Maj 6, 2022 13 timmar sedan, skrev Peolito: Jeff Scott Soto har släppt ett nytt album. Han har sjungit med många olika band. Mest kända är Yngvie Malmsteen och Journey. Helt OK melodisk rock/metal. Men det mest ikoniska han har gjort avtryck i är Talismans underbara "feströjjarlåt": I'll be waiting........ Men jäklar vilken underbar röst han har fortfarande.........❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Har en "sweet spot", som inte går att förneka..... Underbara Vonda Shepard....👍 Som balsam för själen....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Mike Tramp 2021 11 minuter sedan, skrev Enis: Enis Mike Tramp 2021 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2022 Älskar Bostons debut lika mycket nu som när den släpptes 1976...egentligen var det bara Tom Scholz och Brad Delp som gjorde jobbet på deras plattor och dom andra musikerna var bara med på konserterna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2022 Den första Marillion utan Fishen och med den nya sångaren Steve Hogarth...lät väl fortfarande bra men tyckte ändå att det var något som fattades. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2022 Journeysångaren Steve Perrys första soloalbum...rösten tar man inte miste på. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2022 En Beatles-snubbe som oförtjänligt kom i vägen för pickadollen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2022 Avslutar veckans vinylande med Journeys andra då Gregg Rolie fortfarande stod bakom micken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Här kommer en grupp jag inte lyssnat på förrän nu. De kommer på Sweden Rock och heter Eluveitie. Lyssnar på Ategnatos från 2019. Ett band från Schweitz med keltisk folkmusik parat med dödsmetal som linje i musiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Clawfinger med deras debutalbum från -93. Sålde bra och medryckande metal med toner av rap, typ. Yes, kommer på Sweden Rock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2022 Stilig psykedelisk pop och med folk och country toner...gjorde endast en skiva 1971. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2022 Och nu då...en Aerosmith i Aerosmith-tråden...polaren släpade med mig på en konsert på den här Pump-turnen...men dom hade hamnat i en formsvacka och varken jag eller polaren orkade hänga med till slutet av spelningen...annars är ju plattan helt okej. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2022 Ett band som var mer åt det glammiga hållet...tämligen anonyma och vet inte så mycket om dom. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 (ändrad) Amaranthe en svensk-dansk tungmetal grupp med en kvinnlig sångare och ett par manliga. De är helt OK. Kommer på Sweden Rock. Ändrades Maj 10, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 (ändrad) Lite norsk tungmetal mm Kvelertak som ska förgylla Sweden Rock. Lyssnar på Splid. Ändrades Maj 10, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Den 17/5 ska jag och en polare se Jethro Tull på Cirkus. Senaste skivan som släpptes i år är bra, tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10, 2022 9 minuter sedan, skrev Peolito: Den 17/5 ska jag och en polare se Jethro Tull på Cirkus. Senaste skivan som släpptes i år är bra, tycker jag. Blir till och med en spelning i Västerås men har inte möjligheten att se dom den här gången. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Blir till och med en spelning i Västerås men har inte möjligheten att se dom den här gången. Synd men det går fler tåg, troligen, Ian är ju inte purung. Ändrades Maj 10, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 10 timmar sedan, skrev Peolito: Den 17/5 ska jag och en polare se Jethro Tull på Cirkus. Senaste skivan som släpptes i år är bra, tycker jag. Vansinnigt snyggt foto på omslaget.......💙 Måste ha plåtats av en riktig konstnär...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 Goodbye June släppte detta album tidigare i år. Gillar skivan skarpt härlig gammaldags (hård)rock med en röst som liknar den avlidne sångaren i AC/DC som jag glömt namnet på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 36 minuter sedan, skrev Peolito: Goodbye June släppte detta album tidigare i år. Gillar skivan skarpt härlig gammaldags (hård)rock med en röst som liknar den avlidne sångaren i AC/DC som jag glömt namnet på. Bon Scott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2022 Lättlyssnat poprockband från Australien med AOR-sound. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2022 Manfred Mann's Earth Band kändes bara så jäkla rätt nu. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu