Arnold Layne Inlagd Februari 10, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Denna vinyl med den fina bilden rullade på skivspelaren sena 70-talet och i hörlurarna på tuben imorse. Den och Axe Victim står i hyllan...kanoners !!! M If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 10, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2020 J.Geils Band spelar bra och varierande musik...och ibland mer åt det spexiga hållet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 10, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2020 Nog kan jag tycka att Kaipas debutplatta är bland det bästa som gjorts om vi snackar om den svenska progressiva musiken...tycker det är helt jämförbart med storheter som Genesis och Yes. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 Hawkwind live 72 med Lemmy på bas Några plattor som spelades flitigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2020 7 timmar sedan, skrev Naam jai: Hawkwind live 72 med Lemmy på bas Några plattor som spelades flitigt Riktiga pärlor ju If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2020 Saga kanske lämpar sig bäst på kvällarna men det gick även bra på morgonen...kanadensisk progressiv musik...en grupp som jag faktiskt har varit på i Helsingborg. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 (ändrad) En av mina hjältar. Vinylen är helt sönderspelad. Lyssnade på skivan på väg till jobbet imorse. Ändrades Februari 11, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2020 Mott The Hoople kör på utan Ian Hunter och kallar sig då bara för Mott...efter alla omständigheter så är det en rätt så hyfsad platta. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2020 Jag minns den här som en ganska så skum film men det är ju mycket bra musik på Soundtracket. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 Lynyrd Skynyrd har jag dom flesta plattorna..detta är den första en Taiwan pressad från 73 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 On 2020-02-08 at 05:59, skrev Arnold Layne: Judas Priest är ett band som jag måste vara på ett visst humör för att lyssna på...vissa stunder tycker jag att det är superbra...och andra stunder är det typ stäng av det här...den här gången tyckte jag att jag var mogen för en lyssning Lite sen på tråden här men Judas Priest har alltid låtit så mycket bättre live än på studio platta tycker jag annars ett härligt ett riktigt hårt rock band det gillar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2020 Dela Inlagd Februari 12, 2020 Lyssnar även på ny musik :-). Dessa rullade i hörlurarna imorse. Honeyburst som har släppt en skiva 2019. Space and time med tydliga influenser från 70-80 tal. Jag gillar. Kommer på Sweden Rock i juni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2020 Dela Inlagd Februari 12, 2020 On 2020-02-10 at 18:55, skrev Arnold Layne: Nog kan jag tycka att Kaipas debutplatta är bland det bästa som gjorts om vi snackar om den svenska progressiva musiken...tycker det är helt jämförbart med storheter som Genesis och Yes. Har inte lyssnat på dem. Gör det nu från Spotify. Låter bra. Ska ta ett varv i hörlurarna när jag åker hem också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2020 En härlig platta med Waterboys där det blandas friskt med irländsk/skotsk folkmusik och country. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2020 Demon spelar normalt rätt så hård musik...men på den här plattan sägs det vara en hyllning till Pink Floyd minsann och det är en lite mera progressiv musik. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2020 Nämen se på fan vad som dök upp i backen...jag lägger upp den här för jag vet att en snubbe i obygden har en viss förkärlek till dom If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 13, 2020 Dela Inlagd Februari 13, 2020 Elden är ett svenskt band som är ganska spännande med sin lite tyngre musik med lite äldre influenser av 70/80 tal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2020 24 minuter sedan, skrev Peolito: Elden är ett svenskt band som är ganska spännande med sin lite tyngre musik med lite äldre influenser av 70/80 tal. Det ska jag kolla upp. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2020 Mott The Hooples debutplatta och det var en bra början på deras glamrocks-era. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 13, 2020 Dela Inlagd Februari 13, 2020 Lite dålig koll på Sydamerika här.Juan Gabriel, har sålt ungefär lika många plattor som Metallica.Såg honom live i Mexico city.2008 ungefär.Nu är det dock färdigspelat för Juan.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2020 Dela Inlagd Februari 13, 2020 7 minuter sedan, skrev Nicholas: Lite dålig koll på Sydamerika här. Juan Gabriel, har sålt ungefär lika många plattor som Metallica. Såg honom live i Mexico city. 2008 ungefär. Nu är det dock färdigspelat för Juan. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Kom utsökt att tänka på låten "Volare"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2020 Focus var en progressiv grupp från Holland...skönt lir med blandning av joddling, flöjt och hårdrock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2020 1 minut sedan, skrev Arnold Layne: Focus var en progressiv grupp från Holland...skönt lir med blandning av joddling, flöjt och hårdrock. Har den även med det här omslaget någonstans i hyllan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 Browsing Collection är en svensk grupp som är ganska sköna tjejer som kör rock/punk som jag gillar ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Focus var en progressiv grupp från Holland...skönt lir med blandning av joddling, flöjt och hårdrock. Jan Akkerman är för härlig på guran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu