Arnold Layne Inlagd November 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2021 En klassiker som bara går och går. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2021 En hyfsad platta med den forne Eagles-gitarristen Don Felder. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Musik för söndag morgon. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2021 En rockdonna som är väl värd att lyssna på...Pat Benatar. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 30, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2021 Nu hade Sammy Hagar hoppat av som sångare. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 30, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 30, 2021 Suverän live-platta med pubrockarna Dr Feelgood. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 On 2021-11-26 at 13:59, skrev Arnold Layne: Gamla Foghat spinner på med sin boogie och bluesrock...här med sin andra platta. Herre jösses det var på 70-talet man lyssnade sist på Foghat! On 2021-11-27 at 08:08, skrev Arnold Layne: En klassiker som bara går och går. Gammal favvo! On 2021-11-28 at 14:44, skrev Arnold Layne: En rockdonna som är väl värd att lyssna på...Pat Benatar. Hörde på radio att hon skulle ha en live konser! Tror det var här i Sverige. Har inte tittat i den här tråden på länge, då jag trodde att Aerosmith var färdigavhandlat. Men det kommer en massa annat kul här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 HFMC en svensk grupp som spelar progressiv hårdrock, lite 70-talsvibbar typ Genesis och liknande, kanske. Trevligt att lyssna på om man gillar den typen av musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Heaven&Earth de är baserade i LA. De spelar melodisk rock a la Deep Purple mm. En glad överraskning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Det finns ju riktigt bra italienska band. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 8 timmar sedan, skrev stefan5300: Det finns ju riktigt bra italienska band. Ja, italienarna är kraftigt underskattade i denna formen av hårdrock........👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Ja, italienarna är kraftigt underskattade i denna formen av hårdrock........👍 Ja ibland händer det när jag tittar på youtube, mycket bra har dykt upp som jag aldrig hört talas om. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 2, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2021 Lyssnade mycket på den i hörlurarna på biblioteket när jag var en ung kis. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 Tillbaka till 70-talet hårdrock. Lite Tommy Bolin/Whitesnake mm av svenska bandet Atomic Love Reactiom med alstret Creation of masterpiece. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 2, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2021 Steve Hackett tycker jag blev King Of Genesis när Peter Gabriel lämnade bandet. ...tycker också om hans soloplattor där det varvas med progressivt och klassiskt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 2, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2021 Mosar på för fullt med en Ozzy live-dubbel...men grejen är att det är bara Black Sabbath-låtar på den. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Volbeat de danska smörrebrödshårdrockarna har släppt ett nytt alster. Servant of the mind. Lättlyssnat och lättdiggat. Någon skrev att det är som att lyssna på Elvis Presley metal versionen, kanske det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 God förmiddag. Nu blir det alternativ metal från of mice and men med alstret echo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Nu djävlar blir det power metal från Kungsbacka. Manimal med Armageddon. Nu vaknar man till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Väldigt aktuell just nu, den här helgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 (ändrad) Lugnar ner mig med lite indiepop TheStrokes (som kommer till Sverige sommaren 2022. The new abnormal. Ändrades December 3, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Ett mästerverk. Deep Purple med Machine Head. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2021 16 timmar sedan, skrev Peolito: Ett mästerverk. Deep Purple med Machine Head. Var den första CD-skivan jag köpte If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Måndag morgon och jag kan inte skicka pengar till SydSudan. Tröstar mig med country Riddy Arman med en kärv kvinnlig röst och som sjunger berättelser. Passar utmärkt just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2021 Dela Inlagd December 6, 2021 Muddy Waters live från Montreux lite göttig blues. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu