Arnold Layne Inlagd Augusti 21, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2021 Kanadensiska rockare med den karaktäristiska gitarristen Kim Mitchell...vore kul att uppleva en återförening med detta röjarband. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 10 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Kanadensiska rockare med den karaktäristiska gitarristen Kim Mitchell...vore kul att uppleva en återförening med detta röjarband. Var väl "Rush-medlemmar" som utgjorde kärnan i bandet med Kim Mitchell som "featuring" har jag för mig? Eller är jag helt ute och seglar? Själv kör jag lite Marillion.....👍 Inte direkt igår jag lyssnade på dem.. Fick bli en samlingsplatta idag och det funkade bra.....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 21, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2021 38 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Var väl "Rush-medlemmar" som utgjorde kärnan i bandet med Kim Mitchell som "featuring" har jag för mig? Eller är jag helt ute och seglar? Själv kör jag lite Marillion.....👍 Inte direkt igår jag lyssnade på dem.. Fick bli en samlingsplatta idag och det funkade bra.....😍 Ja då är du nog ute och seglar lite...men däremot är Rush med och gästspelar på en låt på denna platta (Battle Scar) 🙂 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 34 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Ja då är du nog ute och seglar lite...men däremot är Rush med och gästspelar på en låt på denna platta (Battle Scar) 🙂 Oki, men det var en vacker segeltur.🤣 Tack för info....👍👍 Nu följer en trio av Alanis Morisette för min del under resten av kvällen.😍 Kul att se att det var ikoniska Glenn Ballard som producerade första plattan. På andra plattan var det Glenn Ballard och Alanis Morisette och på tredje plattan hade hon tagit över producerandet helt själv och det är kanske den bästa plattan...🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Oki, men det var en vacker segeltur.🤣 Tack för info....👍👍 Nu följer en trio av Alanis Morisette för min del under resten av kvällen.😍 Kul att se att det var ikoniska Glenn Ballard som producerade första plattan. På andra plattan var det Glenn Ballard och Alanis Morisette och på tredje plattan hade hon tagit över producerandet helt själv och det är kanske den bästa plattan...🤩 Ändrar mig, för det är inte "kanske" hennes bästa platta, utan definitivt DEN bästa.....🤲🤘 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 23, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2021 Amerikanskt rockband som oförtjänt fick leva i skuggan av dom stora grupperna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 23, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2021 Klart duglig rock med den amerikanska rockmusikern Eddie Money. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 Roffe Wikström den gamle blues gubben gör en helt OK skiva som heter Ballader och bröl från i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 The Rolling Stones-trummisen Charlie Watts är död R.I.P Charlie Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 25, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2021 Försöker få igång blöthjärnan här på morgonen med en Judas live. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 (ändrad) Läge för en gammal Stones skiva idag. Gillar deras gamla skivor bäst. Flowers från mitten på 60-talet. Ändrades Augusti 25, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 25, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2021 En mycket bra live av den rockiga proggruppen Ensamma Hjärtan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 26, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Bra och tung rock med grabbar från Sollefteå och Ådalen...sången påminner stundvis om Pugh Rogefeldt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 26, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Grabbarna som helt tappat masken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 26, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2021 En musikal av Pete Townshend som är duglig. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2021 En het rockbrutta som klöste loss på basgitarren. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 (ändrad) Om man gillar lite jazzrock så är denna skiva grym. Made in Sweden med Jojje Wadenius och Tommy Körberg och Wlodek Gulgovski mm. Skivan heter Where do we begin från 1976. Ändrades Augusti 27, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2021 29 minuter sedan, skrev Peolito: Om man gillar lite jazzrock så är denna skiva grym. Made in Sweden med Jojje Wadenius och Tommy Körberg och Wlodek Gulgovski mm. Skivan heter Where do we begin från 1976. Superduper !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 UB40 var trevliga att lyssna på var väl störst under 80-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2021 Ett bra rockband som huserade på 70-talet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Laddar på inför morgonkaffet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 (ändrad) Alannah Myles var så mycket mer än bara hennes stora hit 'Black Velvet' och denna plattan bevisar det. Synd att den stora "hiten" sänkte henne i samma stund som hon borde slått igenom på egna meriter....😥 Bra musik iaf och underbar röst...💙 Ändrades Augusti 28, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Bad to the bone George Thorogood Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Älskar George T live. Har sett alla fyra ggr i Stockholm. Han är bäst live. Så jävla grym. Min absoluta favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Liven ett steg till med Pugh Rogefeldt och rainrock tillsammans med Janne Lucas Persson och Ola Magnell från 1975 är en gammal goding. Gillade Pugh mycket fram till ungefär denna tiden kanske framåt 80. Han var/är underskattad tycker jag iaf i början på sin karriär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu