Kötthandlarn Inlagd Maj 23, 2021 Dela Inlagd Maj 23, 2021 Sortering och rensning fortgår..... Kul för man hittar saker man glömt att man hade.....🙏 Som denna: Kristoffer Åström & Hidden Truck.... Underbar lågmäld musik och titeln på albumet beskriver musiken bäst... Nothern blues.... Lite åt Christian Kjellvander-hållet... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 23, 2021 Dela Inlagd Maj 23, 2021 A men underbara Freddie Wadling.🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 23, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2021 Låter mina trattar suga åt sig några toner utav John Cougar nu. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 23, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2021 Min samling med Manfred kommer att få många speltimmar till kan jag lova. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 24, 2021 Dela Inlagd Maj 24, 2021 Lyssnar på Heart med lite kvinnlig fägring från det glada 70-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 24, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2021 Satan vilken härlig pipa hon har den kvinnan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 24, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2021 1984 var årtalet...och ett av musikvärldens mest efterlängtade comebacker var ett faktum. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 24, 2021 Dela Inlagd Maj 24, 2021 10 timmar sedan, skrev Peolito: Lyssnar på Heart med lite kvinnlig fägring från det glada 70-talet. Barracuda går till världshistorien som en av de bästa rockriffen någonsin....... Vet inte om den var med på denna platta men det är grejjen i sig med Heart att de alltid blivit underskattade och bara för att de är kvinnor...... 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: 1984 var årtalet...och ett av musikvärldens mest efterlängtade comebacker var ett faktum. Ja, Jon Lords Hammondorgel har aldrig låtit bättre än i "Perfect Stranger".......... Mitt första uppvaknande till D.P:s underbara musik...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 (ändrad) Underbare Jim Morrison i The Doors. Här med alstret LA Woman. Ändrades Maj 25, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2021 Dela Inlagd Maj 25, 2021 11 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Barracuda går till världshistorien som en av de bästa rockriffen någonsin....... Vet inte om den var med på denna platta men det är grejjen i sig med Heart att de alltid blivit underskattade och bara för att de är kvinnor...... Ja, Jon Lords Hammondorgel har aldrig låtit bättre än i "Perfect Stranger".......... Mitt första uppvaknande till D.P:s underbara musik...... JO Barracuda är med. Håller med dig om att de var/är underskattade. Lyssnade mycket på dem på 70-talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2021 Kim Mitchell...en gång gitarrist I kanadensiska röjarbandet Max Webster...hans soloplattor håller hög klass. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 26, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2021 Har väl egentligen aldrig varit någon Beatles-fantast...men det vore stor synd och skam att inte ha några skivor med dom. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 26, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2021 Båge-säsongen kanske inte riktigt har kommit igång än...men vafan då...är väl bara att ösa på. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 26, 2021 Dela Inlagd Maj 26, 2021 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Har väl egentligen aldrig varit någon Beatles-fantast...men det vore stor synd och skam att inte ha några skivor med dom. Kul att alla tycker olika....... Jag har väl typ "alla skivor" och det är själva grunden till mitt musikintresse tror jag?........ Får skylla på min monster som marinerade mig i Beatles sedan jag föddes....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2021 New York Dolls-mannen var det mycket partajande till förr i tiden. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2021 En artist som i mitt tycke tillhör en av dom mest överskattade. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: En artist som i mitt tycke tillhör en av dom mest överskattade. Tja, denna platta var väl kulmen på en intressant musikkarriär men efter det så föll det snabbt....... Personligen är jag vansinnigt förtjust i allt fram till "Bad"...... Min första riktiga arenaupplevelse var till denna turné som stannade till i Gbg och på gamla Eriksbergsvarvets område (ngn rocker från New Jersey hade tydligen knäckt Nya Ullevi ngt år tidigare )...... Visst hade man sett lite stora konserter tidigare men inte i formatet av 45000 personer....... Grymt bra spelning men sedan gick det tyvärr kraftigt utför för Michael....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 (ändrad) Alice Cooper den gamle rockteatergubben släppte en platta i år. Den är OK med någon ljuspunkt. Ändrades Maj 28, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Jag gillar Saxon sedan Denim och Leather från -84 tror jag. Nu har de släppt en cover platta. Har lyssnat en gång och vete fan om jag gillar det. Måste lyssna mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 (ändrad) The Georgia Satellites har släppt en samlingsverk med deras tidiagre skivor och liv mm. Härlig boogierock som man blir glad av. Ändrades Maj 28, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2021 Duktig gitarrist med mestadels instrumentala låtar...kan ibland bli lite för mycket fingerdiarre typ Yngwie Malmsteen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 29, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2021 En göttig live-dubbel med Nazareth känns jätterätt just nu. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Aussie band med bra tryck i låtarna 🎸💥🎸💯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Börjar lördagsmyset med Michael Ruff..... Fantastisk sångare och jag vet inte hur han fick en svensk koppling med bl.a. Nils Landgren på trombon och underbara Per Lindvall på trummor men bra är det....🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Fortsätter med den bästa "europop-skivan" under hela 90-talet..... Det fanns väl de som hade enskilda hits som var större men detta var den plattan som genomgående hade bäst och jämnast kvalité......🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu