Peolito Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 The Gems tre brudar från Thundermother spelar på Sweden Rock. Lyssnar på Phoenix som kom 2024. Rock. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 (ändrad) E-type spelar hårdrock och kommer till Sweden Rock. Gruppen heter Dampf och lyssnar på plattan från 2022. The Arrival. Ändrades Februari 22 av Peolito 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 Här behövs inga syntar! 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 Svenska rockarna/pop bandet The Dahmers kommer till Sweden Rock. Lyssnar på EPn Tha Ghouls in the garage. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 23 Dela Inlagd Februari 23 Mick Mars som spelar/spelat i Mötley Crue har släppt nytt idag. The Other side of Mars heter skivan. Heavy metal/Rock. Darkest Hour heter skivan. Låter bättre än Mötley i mina öron. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 23 Dela Inlagd Februari 23 (ändrad) Från Sverige. Nysläpp idag. Låter lite spännande. En blandning av metal, doom, industri mm The Catalyst heter skivan. Ändrades Februari 23 av Peolito 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 23 Dela Inlagd Februari 23 Shoreline släpper idag en ny platta. To figure out heter den. Här kommer ett smakprov. Pop/Rock. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 23 Dela Inlagd Februari 23 (ändrad) Finska psych metal bandet Craneium släpper nytt idag. Point of no return heter alstret. Ändrades Februari 23 av Peolito 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 23 Dela Inlagd Februari 23 (ändrad) Till alla glada Kiss fans så släpper Ace Frehley 10000 Volt idag. Ändrades Februari 23 av Peolito 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 On 2024-02-23 at 07:11, skrev Peolito: Till alla glada Kiss fans så släpper Ace Frehley 10000 Volt idag. Blir så impad av dig! Du följer med allt på rockscenen verkar det som. Själv lyssnar jag på gamla godingar. Nu när rockmormor har varit död några år får jag leta fram något gammalt nytt. Denna gamla pensionär är det länge sedan jag lyssnat på. Nu när jag varit vintern i Thailand saknar jag gammal bekant musik. Kanske inte den typ av musik jag är mest fashionerad av. Men jag är så jäkla imponerat av rytmen och rösten i den här låten. Rösten imponerar, ekot och pitchen fyller ut så djäkla bra. Nu är jag dålig på att beskriva musik så jag hoppas att ni förstår vad jag menar. och va fan hon är stil going strong. Lite imponerande. Tydligen har jag lätt att falla för musikaliska gammkärringar. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 Lite mer riff gung när jag är på gång. Blir lite notalgisk mitt uppe på allt. https://www.youtube.com/watch?v=QII1YfFVhNU&list=RDEM7Bhmdo71AX8m0xjqlODXhA&start_radio=1&ab_channel=MIGMusic 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 49 minuter sedan, skrev Wangthong: Blir så impad av dig! Du följer med allt på rockscenen verkar det som. Själv lyssnar jag på gamla godingar. Nu när rockmormor har varit död några år får jag leta fram något gammalt nytt. Denna gamla pensionär är det länge sedan jag lyssnat på. Nu när jag varit vintern i Thailand saknar jag gammal bekant musik. Kanske inte den typ av musik jag är mest fashionerad av. Men jag är så jäkla imponerat av rytmen och rösten i den här låten. Rösten imponerar, ekot och pitchen fyller ut så djäkla bra. Nu är jag dålig på att beskriva musik så jag hoppas att ni förstår vad jag menar. och va fan hon är stil going strong. Lite imponerande. Tydligen har jag lätt att falla för musikaliska gammkärringar. Jag lade in fler gamlingar när trådstartaren levde. Nu blir det mest nysläpp. Lyssnar mycket på gamla godingar hemma. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Wangthong: Lite mer riff gung när jag är på gång. Blir lite notalgisk mitt uppe på allt. https://www.youtube.com/watch?v=QII1YfFVhNU&list=RDEM7Bhmdo71AX8m0xjqlODXhA&start_radio=1&ab_channel=MIGMusic Jompa var en jävel på gitarr! Ändrades Februari 24 av audirs2 dyslexi 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 Precis nyss, skrev audirs2: Jompa var en jävel gitarr! Såg han på Kungsgatan ganska nära innan han gick bort. Var kasst gick i förtid och inte bara jag. Annars gnisslade han bra. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 (ändrad) Lionheart släppte nytt i fredags. Består av ett gäng gubbar från t.ex Iron Maiden. AOR/heavy metal. Engelsmän. Ändrades Februari 26 av Peolito 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 (ändrad) Nytt från i fredags är också Austrian Death Machine från USA. De började som en hyllning till Arnold Schwartsenegger. Är väl inte riktigt men thékopp men lite kul iaf. Thrash metal. Quad brutal heter alstret. Ändrades Februari 26 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 Nu lite industri metal från Schweitz. Monkey 3 med Welcome to the Machine som kom förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 Här vart det pipa på en cover från ett av världens bästa rockband! 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Blaze Bailey som varit sångare i Iron Maiden släppte en skiva i fredags. Circle of a Sone heter den. Gammaldags heavy metal, typ. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Två gubbar från fates Warning har gått ihop och gjort en skiva som släpptes förra vecka och som heter really good terrible things. Gruppen heter North Sea Echoes. Lite stämningsfylld. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Guiltless är några gubbar från olika band som är okända för mig har gått ihop och gjort en skiva som släpptes i fredags. Thorns heter den. Sludge musik med mörka toner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Bourbon Boys släppte nytt i fredags. Cowboy rock med Dr Hook feelings. Svenskar :-) 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 1 timme sedan, skrev Peolito: Två gubbar från fates Warning har gått ihop och gjort en skiva som släpptes förra vecka och som heter really good terrible things. Gruppen heter North Sea Echoes. Lite stämningsfylld. Finns ju ett tjej band som heter just Warning! The Warning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 48 minuter sedan, skrev audirs2: Finns ju ett tjej band som heter just Warning! The Warning! Googlade dem. Ett mexikanskt tjejband. Får lyssna på dem vid tillfälle. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 (ändrad) I fredags släppte trash/metal bandet Darker Half Into the Shadows. Från Australien. Ändrades Februari 28 av Peolito 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu