Wangthong Inlagd November 19, 2023 Dela Inlagd November 19, 2023 Ovasioner till Peolito som håller igång tråden! Kände idag att jag behöver något speciellt. Tanken kom till denna gamla goding från ett av mina favoritband när man började komma upp i tonåren. Behöver Ginger Baker någon närmare presentation? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 19, 2023 Dela Inlagd November 19, 2023 15 timmar sedan, skrev Wangthong: Ovasioner till Peolito som håller igång tråden! Kände idag att jag behöver något speciellt. Tanken kom till denna gamla goding från ett av mina favoritband när man började komma upp i tonåren. Behöver Ginger Baker någon närmare presentation? Han var grym på trummor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2023 Dela Inlagd November 20, 2023 Ny platta från Italienarna i DGM. Life heter den och de spelar progressiv metal. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2023 Dela Inlagd November 20, 2023 Ny skiva från SoloDriver som består av två gubbar. En engelsman och en Italienare. En blandning av tung metal och melodisk hårdrock. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2023 Dela Inlagd November 20, 2023 Ny platta från Signum Regis som heter Undivided. Slovakisk melodisk power metal. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 21, 2023 Dela Inlagd November 21, 2023 Teslas gitarrist Dave Rud har släppt nytt. Through the fire heter den. Lite heavy metal/rock. Ganska melodiös. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 21, 2023 Dela Inlagd November 21, 2023 Lacey Sturm som tidigare sjöng i Flylief har släppt nytt. Kenotic Metatonia heter skivan. Från USA. Typ alternativ rock. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 21, 2023 Dela Inlagd November 21, 2023 The Menzingers nya platta heter Some of it was true låter piggt i mina öron. Typ punk fast inte hysteriskt. Från USA. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 21, 2023 Dela Inlagd November 21, 2023 Svenska The Manikins som spelar garagepunk har släppt nytt. Swedish Woods heter skivan. De har hållit på sedan 1999. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 22, 2023 Dela Inlagd November 22, 2023 (ändrad) Ny bekantskap är det progressiva bandet Temic och dess nya platta Terror management Theory. Grabbarna i bandet kommer från olika band som t.ex Mike Portnoy mm. Tekniskt skickliga med brytande musikmönster vilket passar mig ibland. Ändrades November 22, 2023 av Peolito 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 22, 2023 Dela Inlagd November 22, 2023 Prince skiva från 1984 Purple Rain är kanon tycker jag. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2023 Dela Inlagd November 23, 2023 (ändrad) Börjar dagen med trash metal från Tyskland. Headshot heter gruppen som släppt nytt. De har hållit på i 30 år. ...Makes us Survive heter skivan. Gillar mest konvolutet även om låtarna inte är oävna :-) Ändrades November 23, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2023 Dela Inlagd November 23, 2023 Gamla favoritbandet Queen började jag gilla på gymnasiet. Deras första som heter Queen kom 1973. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 Gitarrhjälten Bernie Marsden som dog i augusti i år 72 bast gammal har släppt en ny platta som heter working man. Han har spelat i Whitesnake mm. Klassisk rock/blues platta som låter som den ska. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 (ändrad) Ny platta av High Spirit från USA. Safe on the other side heter plattan. Hård rock. Ändrades November 24, 2023 av Peolito 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 Mera ny hårdrock från Hitten och deras ny skiva While passion lasts. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 För dom som gillar melodisk death metal har tyskarna i Burden of grief släppt nytt idag. Destination of Dystopia heter alstret. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 (ändrad) Gammaldags hårdrock/rock av amerikanarna i Trapeze Lost Tapes, Vol1. Släppt idag. Vill betona att bandet startade 1969 och att bl.a. basisten i Deep Purple spelat i bandet Glenn Hughes. Ändrades November 24, 2023 av Peolito 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2023 Dela Inlagd November 26, 2023 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 (ändrad) Ny metal platta av March to Die och deras nya Tears of the Gorgon.Lite doom känsla och ManoWar. Från Cypern. Ändrades November 27, 2023 av Peolito 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 Ny svensk viking metal med From North och deras nya platta Raven Banner. Lite drag av folktoner. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 Svenskt debutalbum med HELGA och Wrapped in mist. En blandning av folkmusik, progressivt, pop mm 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 (ändrad) 1977 släppte Paice (trummis i Deep Purple) Lord (klaviaturspelare i Deep Purple och en sångare vid namn Ashton. Malice in Wonderland heter skivan. Bernie Marsden på gura. Ändrades November 27, 2023 av Peolito 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 3 timmar sedan, skrev Peolito: 1977 släppte Paice (trummis i Deep Purple) Lord (klaviaturspelare i Deep Purple och en sångare vid namn Ashton. Malice in Wonderland heter skivan. Bernie Marsden på gura. Märkligt aldrig sett den plattan, å då har jag bläddrat mycket i skivbackar . Kul något att kolla upp🤓 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 1 timme sedan, skrev Naam jai: Märkligt aldrig sett den plattan, å då har jag bläddrat mycket i skivbackar . Kul något att kolla upp🤓 Ramlade på plattan när jag lyssnade på Bernie Marsdens nya platta. Han dog ju tyvärr innan den släpptes. Har möjligen sett konvolutet men kan missta mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu