Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Jag funderar vad Herr Chang har för ersättningsöl i Sverige? Jag håller helt med Herr Chang när det gäller hans val i Thailand. Jag vet inte om någon sån här frågeställning har framförts tidigare,när det gäller ikonen Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Inte jag heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Singha finns väl på systembolaget även i Göteborg... // Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Tror inte han har förstånd att dricka Singha Så min gissning blir: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Tror nog att Herr Chang kör med artikelnummer 83118. ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Och det betyder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Herr Chang brukar vara snabb att svara,är han kanske upptagen i kväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Quote Och det betyder? Att han dricker god öl. ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Att det är beer changs artikelnr. på bolaget.. använd fantasin och googla lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 QuoteOch det betyder?http://www.systembol...=0&SokStrangar= member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Ja, det förstår jag,men jag skulle också vilja veta vad som ev. kan ersätta Beer Chang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Tack Farang för upplysningen! Tyvärr så upplever jag smaken på denna dryck som rävpiss i jämförelse med den dryck jag får serverad i Thailand (6,4 eller så) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Bäst vi håller Bananus från denna tråd,han kommer givetsvis att omvandla rävpiss till något som faller honom mera i hans super anala fantasier,vilka även broder BTT hänvisat till hahaha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Jag får egentligen inte säga det högt, men jag rekommenderar faktsikt artikelnr 1526. // Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 QuoteBäst vi håller Bananus från denna tråd,han kommer givetsvis att omvandla rävpiss till något som faller honom mera i hans super anala fantasier,vilka även broder BTT hänvisat till hahaha. Du verkar lida av en svår hangup. Stackare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Joints, Vad skönt nu rycker forumets självvalde ordningsman in och gör sin bedömning. Joints uber alles,heil Joints Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Där fick du verkligen till det, jättekul! Stackare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Stackare, får väl stå för dej när inga argument finns.Du är väl tydligen ganska patetisk i dina inlägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Stackare är du eftersom det alltid är så synd om dig. Jättesynd är det rätta ordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Nämän lilla Joints,nu får du förklara dej om du kan.Varför är det synd om mej.Jag har deltagit här under lång tid och blivit härdad.Det är inte det minsta synd om mej ,jag kan svara för mej.Jag upplever att du är en ordningsam och torr mupp som skriver här,vill gärna anmärka på allt och alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Quote Bäst vi håller Bananus från denna tråd,han kommer givetsvis att omvandla rävpiss till något som faller honom mera i hans super anala fantasier,vilka även broder BTT hänvisat till hahaha. men det verkar som tänker ganska mycket på barnane och btt,skriver dom i tråden e du irriterad å gör dom inte detså skriver åt dom. du kanske e ett fan ändå And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Tja ,om jag får välja så ligger väl BTT högre än Bananus på min privata lista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Larbejo , stämer det att du är en förtidspensionerad lärare ? Vilka ämnen har du lärt ut ? ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Ähum, vilken konstig diskussion det blev... Men för att svara på ursprungliga frågan så dricker jag icke Beer Chang i Sverige. Eller i vart fall mycket sällan. Köper jag öl på bolaget blir det billigaste sorten, typ Harboe 5,0%. Kan spendera betydligt mer om jag sitter på servering ute i solen. Vad sägs om Spitfire för 62 spänn per pint eller Pale Ale för 69 spänn per pint? Eller kanske Bedarö Bitter för 60 spänn per pint? Det är gott med bitter! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Pint det låter engelskt och då är det inte öl Men jag undrar när jag dricker Chang så kan den vara jättegod men tyvär som oftast tunn som Usa öl Singan smackar alltid på samma sätt Varför Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu