Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 inte jag heller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Gurkan21 håll till godo När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 QuoteÄr det bara jag som ej kan se Singha711,s bilder Drivern Nej du har alldeles rätt, har jättestrul pga ordbehandlare (rättstavning du vet..) som har kommit i otakt med mig idag (?). Bilderna framme om någon minit.. // Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Nu funkar det shinga.Jädra söt tjej du har krögarn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 japp, fin tjej där, krögarn! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 QuoteNej du har alldeles rätt, har jättestrul pga ordbehandlare (rättstavning du vet..) som har kommit i otakt med mig idag (?). Bilderna framme om någon minut.. Ok, nu är mina bilderna klara att beskåda.. Man skall helt enkelt inte bråka med elektroniken (HTML) en sån här dag... // Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Jättebra, var då? Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 QuoteJättebra, var då? Siamkap På sidan innan, här...http://www.maipenrai...91557/#msg91557 // Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Jaha, nu förstår jag, MaiPenRai har varit lite shaky idag med flertalet krashar av typen "MySQL server has gone away".. Fina bilder men du missade Weisbeeren ;-) Och vem har gruppbilden till BTTs ära? //Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Siam bläddra uppåt själv tar jag mig grogg o lyssnar på favoriten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 ah vi tar en till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Så här kan det låta på onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Drivern finns det plats När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Du får inte gå ut så sent Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Ha Ha Ha månen e på skämt humör När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 12, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote Du får inte gå ut så sent Mvh Måne Vadå sent? Det var ju samling 17.00! Nu ska du inte vara avundsjuk... ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Såg ut att ha varit en trevlig tillställning Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 13, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2009 Jaha, nu när man är i lite bättre form efter lördagens visserligen trevliga men något ansträngande träff ska jag lägga in några kompletterande bilder. Krögarn och jag är först på plats 14.03. Vädret ser inte lovande ut, och vi begrundar om det kanske bara blir vi två som kommer... Men sen dyker Siamkap upp. Regnet tilltar, och vi flyttar oss in under ett träd. Och nu har även clion anlänt. Siamkap har med sig sushi som han nu börjar äta av. Jag och Krögarn har tidigare varit på Hemköp och köpt grillkorv, korvbröd, västkustssallad och en engångsgrill. Nu dags att trots regnet fjutta på grillen. Notera Krögarns kreativitet vad gäller att ordna regnskydd. Mitt kära Beer Chang paraply hängande i trädet... Nog blev det fjutt på grillen. Vi noterar att det är eldnings och grillförbud här. Jag kan inte låta bli att tänka på vilka spydigheter jag skulle vräka ur mig om polisen mot förmodan skulle passera och klandra oss. Lyckligtvis blir det inte så. Vad roligt man kan ha med lite Sang Som! Och det var ju riktigt gott som omväxling till ölen. Vi tackar hakancnx som bjöd oss på detta. Dessutom var ju hakancnx suverän på att sköta den andra grillen som nu är tänd. Mera regn... nej nu får det vara nog! Vi går mot Linnegatan. En obligatorisk gruppbild utanför Linnegatans främsta raggställe. Bibben vill dock ej figurera på sådana bilder, så det blir han som får ta den. Vi hamnar på Temple Pub, och det visar sig att man har Tiger Beer på menyn, Lenno visar stolt upp sin Tiger Beer t-shirt. Oj, vad många Tiger Beer det blev på bordet! Är damen bara blyg, för så kallt var det väl inte? Vidare till nästa ställe, Krögarn är kvällens kung... tre thaidamer och vi kan bara titta på! Vanudå, inga Beer Chang här heller? Löpsedeln från GT är dock lovande... Nu blir klockan 01.00 och man får ej längre dricka alkohol utomhus. Håhåjaja. Vi chansar på stället tvärs över gatan. Ser man på, Lamai64 har äntligen lyckats hitta hit! Men det är samma trams med alkohol utomhus här, som slav under nikotinet är man inte road. När Bibben och Lamai64 sedan börjar larva sig med RDD-gester är det dags att gå hem... Men tack alla för en mycket trevlig träff! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Med såna donnor på plats är det väl bud på att ta sig till Göteborg nästa fest. Tänkte väl att det skulle löna sig att ragga utanför seven eleven. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 QuoteDrivern finns det plats Jag har noterat,Clion tid och plats i annan tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 13, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2009 Nu har jag varit inne och rensat lite bland bilderna då Krögarns damer ej vill vara med i denna tråd. Dom syns väl fortfarande här och där, men inga tydliga bilder. Vid nästa forumträff bör vi nog understryka att om man accepterar att bli fotograferad så får man också acceptera att bilderna publiceras här. Pinsamma bilder förstås undantagna... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Ville de inte vara med efter BTT:s kommentar? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Behöver du fråga så dumt.Brodern är nog ökänd som häradshingsten bland thaidamerna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 13, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2009 QuoteVille de inte vara med efter BTT:s kommentar? Kan vara så... eller inte! Kanske bäst att fråga Krökarn som han (oavsiktligt?) blev kallad i ett inlägg ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu