Jump to content
IGNORERAD

Hjälp att förstå min älskling

John Khonken

Recommended Posts

broder tuk tuk

Jag har inte anklagat Khonken för att vara toffel, bara tycker att han inte ska vara så rädd för att ta beslut som kanske går emot darlingen ibland.

De flesta kvinnor mår bara bra av lite mothugg då och då.

Annars kan de lätt bli frustrerade och uttråkade.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 149
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

23

• John Khonken

18

• buriram

8

• ban99arne

6

Mest aktiva i denna tråd

BTT har ju en poäng i att man inte kan säga ja till allting. Dessutom verkar en del kvinnor finna det roande att likt barn testa hur långt dom kan gå...

Fru Chang får sin beskärda del av nej från mig, vad det gäller kan vi lämna därhän.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Att generalisera vilken typ av man kvinnor vill ha kan man nog inte göra.

Däremot är jag tämligen säker på att dom allra flesta kvinnor inte vill ha en man som sitter utanför 7-eleven och äter micropizza och dricker öl, givetvis innhandlat i butiken, för att allt annat ses som 'för dyrt'.

Dela på andra sajter

JK, Självklart ska du åka till hit och vara med Din fru på förlossningen om sjukhuset accepterar det, anders vet ej bakgrunden och hur ni har träffats?

Men har Ni inte levt ihop så får inte den desperata kärleken acceptera vad som helst.  Om jag var du så skulle jag ta DNA prov vid lägligt tillfälle.

Sedan är det till Dig och bestämma Kärlekens storlek, pappa eller ej ? ?

Egentligen ganska ointressant, men det vet du bättre

Lycka Till från anders i Buriram

Dela på andra sajter

Guest Flores

Toffel or Not??

Har varit ihop med några tofflar, idag har man dåligt samvete hur man hunsade dom men får väl skylla på att jag var ung och dum.

När jag var 18 var jag i ett förhållande med en man som tävlingskörde mc. Mmmmmmm tänkte jag han verkar tuff. Det hela slutade med när jag gjorde slut att han satt och grät på trappan och jag fick slutligen trösta honom som ett barn. Han skickade sedan ett e-mail till mig där det stod: "Jag tyckte du var en diamant men du är bara nu en kol bit"

När jag var 21 träffade jag en man i Spanien som var världens mest romatiska i början. Till slut slutade det efter 6 år med att jag åkte hem till Sverige för jag orkade inte med den psykiska pressen från hans sida. Han skällde som en hund.

Föredrar efter att ha provat på båda "sorterna" en man som är lika bestämd som jag men även ska vara en sucker på romantik!

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Flores!

Du säger precis samma som de svenska kvinnor jag diskuterat ämnet med.

En man som säger ja till allting blir en börda till sist eftersom kvinnan känner sig som en slavägare och får just dåligt samvete.

Born!

Då får man väl hitta en kvinna som också sitter utanför seven och äter panpizza och är dumsnål och dryg.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

John Khonken

Jag är hemma igen. alldeles för mycket folk .

Buriram självklart ska vi ta Dna prov. Självklart accepterar jag inte allt som sägs och görs. Men för mig är allt som gäller att allt går bra och att förhoppningsvis jag kan vara till någon nytta . Eftersom tiracen tar allt ansvar

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Anders!!

Helt rätt!

Det är den desperata kärleken som gör att vissa gubbar blir blåsta upp över öronen.

Man kan va kär och ändå ha huvet klart.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

John Khonken

BTT

Som du säger man ska inte vara blåögd. Helt rätt.  Men man ska också visa respekt och ta väl hand om sin tirac . Framför allt när hon är på smällen och snart ska föda vårat gemensamma barn.

Dela på andra sajter

BTT har ju en poäng i att man inte kan säga ja till allting. Dessutom verkar en del kvinnor finna det roande att likt barn testa hur långt dom kan gå...

Fru Chang får sin beskärda del av nej från mig, vad det gäller kan vi lämna därhän.

Herr Chang har talat.

Bla bla...  Herr chang som aldrig verkar pröjsa för nåt, Vare sig skicka pengar till los eller ev bygge i los. Det får fru chang lösa, massagen i götet då går som tåget(inte som pendeln i sthlm hoppas jag).Inte det minsta ekonomiskt inblandad i detta projekt...

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

Guest larbejo

R_Thai68, Jag vet inte vad du vill ha ut av ditt inlägg.Jag har följt Herr Chang under lång tid och jag tycker att han har förklarat det mesta inom mesta möjliga mån.Jag har svårt att se vad du har att anmärka på hans inlägg.

Dela på andra sajter

Herr Chang har talat.

Skulle vara roligt att höra vad fru Chang säger om detta ...  :wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Dela på andra sajter

GammalDansken

Speciellt om varje "nej" åtföljs av ett rungande "Herr Chang har talat".

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest larbejo

Vad vi än skriver här tycker jag att roligt att se en kommentar från Fru Chang,hon är ju en solstråle här

Dela på andra sajter

Guest wUThai

mvh GD

ROFLA!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

BORN62 inga slag under bältet på brodern.Han är inte ute för å stadga sej ännu???

Sen påhoppet på changen var också under bältet.Har träffat fru chang en gång hon blandar sej nog inte i forumet (blyg) skulle jag tro.det e väl bara svartens tant som skriver här. jo det var vist en som presenterade sej förra veckan men som inte skrivit ännu

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Förstår inte, i den bästa av världar så sa varje fruntimmer ja till allt istället för som nu nej.

Ja-sägaren Arne

Dela på andra sajter

Då blir det jaaneejjj...eller.. :yes:     För som förut nja.

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

Bla bla...  Herr chang som aldrig verkar pröjsa för nåt, Vare sig skicka pengar till los eller ev bygge i los. Det får fru chang lösa, massagen i götet då går som tåget(inte som pendeln i sthlm hoppas jag).Inte det minsta ekonomiskt inblandad i detta projekt...

Ähum... inte riktigt sant. Alla resor till Thailand betalar jag både flygresa och hotell för oss båda. Plus en del andra utgifter. Men det är riktigt att jag icke bidrar till husbygge i Thailand, ej heller löpande underhåll till svärföräldrarna, för all del då och då till något specifikt som jag anser motiverat.

Jag är inblandad i fru Changs massageinrättning. Det var jag som hade SEK 100000 för att starta hennes AB där jag äger 49% och hon 51% (thai style!). Jag sköter bokföring, skattedeklaration och kontakter med myndigheter, men är ej inblandad i själva massageverksamheten. Förväntar mig god avkastning på kapital den dag det eventuellt blir aktuellt att sälja verksamheten.

Fru Chang låter meddela att hon inte har några problem med att jag säger nej ibland.

mvh GD

Det har inte varit nödvändigt, men en intressant ide!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Tjena Herr chang.. 

Den dagen du säljer den med vinst så kommer häcken vinna SM-guld... Du vet att du aldrig kommer  få tillbaka dom stålarna... :drinks:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

varför måste alt gå med vinst ekonomiske Arne :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Personligt tycker jag att HC har ett bra upplägg med sin fru, Hon har drivningen själv / intresset. HC står för bacik , Vad anders tror så vill Hans fru jobba och tjäna pengar inte åka till Thailand och bränna dem. Därför pröjsar HC, Har jag uppfattat saker rätt ?

Nu regnar det

mvh

Dela på andra sajter

Tjena Herr chang.. 

Den dagen du säljer den med vinst så kommer häcken vinna SM-guld... Du vet att du aldrig kommer  få tillbaka dom stålarna... :drinks:

Det är möjligt att det just inte blir någon vinst på bolaget, men jag kan lösa upp det imorgon och få pengarna tillbaka. Aktiekapitalet är inte förbrukat, pengarna finns där på bankkontot.

Personligt tycker jag att HC har ett bra upplägg med sin fru, Hon har drivningen själv / intresset. HC står för bacik , Vad anders tror så vill Hans fru jobba och tjäna pengar inte åka till Thailand och bränna dem. Därför pröjsar HC, Har jag uppfattat saker rätt ?

Nu regnar det

mvh

Stämmer bra det Anders, även om jag står för resa och hotell så gnäller fru Chang om att hon förlorar en massa pengar på att inte jobba... håhåjaja.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

GammalDansken

Vad spännande det låter med "upplägg" och "stå för basic",  aktiekapital o sånt,

iaf för fru GD och undertecknade som bara är ett vanligt gift par som delar på allting.

Man kan få intrycket att många anser det nödvändigt med "special precautions"

när de blir ihop med en thailändska.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...