L200 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Är det samma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Nej, oxeden är nog nåt epoxiliknande. Men oxygen däremot är syrgas... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Oxygen är det engelska ordet för syre. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 timme sedan, skrev Benriach: Nej, oxeden är nog nåt epoxiliknande. Men oxygen däremot är syrgas... Blev lite felstavning😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Mankan är igång med - karma kul not Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 minut sedan, skrev L200: Mankan är igång med - karma kul not Mankan verkar lida av alternativ intelligens, en sån surkuk! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 29 minuter sedan, skrev L200: Mankan är igång med - karma kul not Ja det du skrev var ju otroligt otrevligt😂😂. Undar om han kallade sig Röda Pilen i sin ungdom när han lekte cowboy och indianer, om han har gjort det😁😁. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja det du skrev var ju otroligt otrevligt😂😂. Undar om han kallade sig Röda Pilen i sin ungdom när han lekte cowboy och indianer, om han har gjort det😁😁. Tänkte inte kommentera deras karmakastande egentligen.....men de är väl på samma nivå, ger röd karma för varandras helt normala inlägg, synd att Mankan sjunkit till den nivån, för han är en trevlig prick, och det är säkert L200 också. Ds, Röda pilen var lite roligt 👍 Ändrades Oktober 12, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 timme sedan, skrev L200: Mankan är igång med - karma kul not Snacka om att kasta sten i glashus 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 3 timmar sedan, skrev L200: Mankan är igång med - karma kul not Igår tyckte han själv att det var löjligt. Sicken jävla tönt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 7 minuter sedan, skrev M33: Igår tyckte han själv att det var löjligt. Sicken jävla tönt... Igår ja.... Ny dag idag...😝 Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 3 timmar sedan, skrev M33: Igår tyckte han själv att det var löjligt. Sicken jävla tönt... Nja de var väl inte riktigt vad jag sa din jävla mupp Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 6 timmar sedan, skrev L200: Mankan är igång med - karma kul not Du måste verkligen sakna all form av självinsikt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Tommy: Mankan verkar lida av alternativ intelligens, en sån surkuk! MVH Vad är det jag varit sur över? När jag ger L200 minus gör jag det med ett leende på läpparna. Jag tycker nog snarare det är du som verkar lite sur. Ändrades Oktober 12, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) 43 minuter sedan, skrev Mankan: Nja de var väl inte riktigt vad jag sa din jävla mupp Hoppla, vilket självförtroende! Vad dricker man då? Ändrades Oktober 12, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 41 minuter sedan, skrev Mankan: Vad är det jag varit sur över? När jag ger L200 minus gör jag det med ett leende på läpparna. Jag tycker nog snarare det är du som verkar lite sur. Somnade du med trosorna på @Mankan? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 20 minuter sedan, skrev hamnoi: Somnade du med trosorna på @Mankan? Nä har dom i pannbenet i Djursholm här skulle Du Min Stekar Vän Rocka Rolla Näsäsa Puss Blå/Vit Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 5 minuter sedan, skrev svampen: Nä har dom i pannbenet i Djursholm här skulle Du Min Stekar Vän Rocka Rolla Näsäsa Puss Blå/Vit Och på svenska.......? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Precis nyss, skrev hamnoi: Och på svenska.......? Ha Ha så här bra Gräs hr Du Aldrig sett men på ren Svenska Importent Stuff Your Newer Walk Alone Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev svampen: Ha Ha så här bra Gräs hr Du Aldrig sett men på ren Svenska Importent Stuff Your Newer Walk Alone Trams! Timjanen som syrierna har lurat på dig funkar bättre i en pasta eller på en pizza. Afghanerna har the real shit! Edit: Är ju inte ens timjan utan hederliga svenska tallbarr, vilken idi*t köper sån skit hahahaha! Ändrades Oktober 12, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Trams! Timjanen som syrierna har lurat på dig funkar bättre i en pasta eller på en pizza. Afghanerna har the real shit! Timjanen , Liknar nog mer Rosmarin,Men blåst har han blivit ,,,😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Trams! Timjanen som syrierna har lurat på dig funkar bättre i en pasta eller på en pizza. Afghanerna har the real shit! Edit: Är ju inte ens timjan utan hederliga svenska tallbarr, vilken idi*t köper sån skit hahahaha! Jag Vet tror Du att JÄDIHVT lägger timjan för övrig God i grytor med lite lager morötter lök osv Resten i pipan Ok Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 12 minuter sedan, skrev svampen: Ha Ha så här bra Gräs hr Du Aldrig sett men på ren Svenska Importent Stuff Your Newer Walk Alone Far åt helvete din förbannnanade idi*t... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 4 minuter sedan, skrev Bananen: Far åt helvete din förbannnanade idi*t... TACK TILLÄGNAT DETSAMMA idi*t MEN VARFÖR KALLA NÄGON IDIOIT SOM DU INTE TRÄFFAT? Jag kallar det brist på Hjärna 😲 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Oavsett om det är rosmarin eller äkta vara så verkar det bita rejält... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu