mangokid Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Bara kom med beställningar Jag tar en sån när/om jag kommer till Khao lak om en månads tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 16, 2014 Dela Inlagd Oktober 16, 2014 Jag tar en sån när/om jag kommer till Khao lak om en månads tid Ok Då spar jag ett ex till dig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 Ok Då spar jag ett ex till dig.. Sitt nu inte och skriv massa skit här , se till att få de andra böckerna färdigskrivna i stället, för bok ett var mycket trevlig läsning/underhållning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 17, 2014 Dela Inlagd Oktober 17, 2014 I den boken finns det massor av nostalgi.. Bara kom med beställningar kan du spara en till mig också när vi ses i december?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 I den boken finns det massor av nostalgi.. Bara kom med beställningar Jag är spekulant på ett ex om jag lyckas ta mig ner till dig i december. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 19, 2014 Dela Inlagd Oktober 19, 2014 Jag har 10 böcker kvar här , men skall trycka upp fler 305 stycken var alldeles för lite ser jag nu de.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Mars 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2015 Dags att väcka tråden, Patong beach 1998. Redan då hade strandförsäljarna svenska t-shirts. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Någon som minns Kjelle med käppen men han var väl mest på Fillippinerna tror jag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 (ändrad) Min första resa till Phuket 1988. Inte så mycket glamour men charmigt. Bangla Road Ändrades April 2, 2015 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Min första resa till Phuket 1988. Inte så mycket glamour men charmigt. Bangla Road PHUKET2.JPG Inte så glamorost kanske men fan så mycket trevligare än när det blev invaderat av charterturister, forsta och enda gången for mig var 1992, har for mig att gatan var cementerad då. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Inte så glamorost kanske men fan så mycket trevligare än när det blev invaderat av charterturister, forsta och enda gången for mig var 1992, har for mig att gatan var cementerad då. 94 var den det i alla fall första ggn för mig då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Inte så glamorost kanske men fan så mycket trevligare än när det blev invaderat av charterturister, forsta och enda gången for mig var 1992, har for mig att gatan var cementerad då. Det var lite flappis över det då så visst var det trevligt. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Inte så många som skriver om Malaysia verkar det som? Var där år 2000 och filmade med en videokamera, blev tjusiga filmer, men glömde helt att ta pics med mobilen! Filmen är nu lagd på en sticka men för stor att pula in här på MPR. Måste såga den i mindre bitar först! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Inte så glamorost kanske men fan så mycket trevligare än när det blev invaderat av charterturister, forsta och enda gången for mig var 1992, har for mig att gatan var cementerad då. den var asfalterad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 lite nostalgi fråm Mermaid soi 8 Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Phuket tidigt 80 tal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Ja du SC....ser att redan då började du att träna upp magmuskulaturen ...goa bilder förresten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Gotland Inn have everything Beer Mekong and Pujing.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Krokodil farmen Samut Prakan 1976 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Sukumwith soi 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Frugans kommentar till SC en lite mindre man var han då.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Någon som minns Kjelle med käppen men han var väl mest på Fillippinerna tror jag. post-3132-0-67297300-1350700591.jpg Sista gången jag hälsade på honom,låg han i träfracken på Sabang, tragiskt... Snart 23 år sedan, (har jag för mig). Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Krokodil farmen Samut Prakan 1976 Gamle farbrorn som sitter på krokodilen kommer jag ihåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Gamle farbrorn som sitter på krokodilen kommer jag ihåg Det var hans söner som sedan tog över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 (ändrad) San Diego bar Corinto Nicaragua 1973. Vilda västern dörrar och trägolv och en helvetes massa kåta mestis kärringar. Där låg vi 14 dagar och lastade bananer till Long Beach California Ändrades April 5, 2015 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu