Highlander Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 [move] [/move] Hur många bodde kvar hemma hos mamma när ni träffa tilag å är bortskämda? Mvh Nyfiken Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Jag bor fortfarande där. Nåt fel med ha en fin och nära relation till sin mor? http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Nope ...inte jag. ...men bortskämd är jag nog. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Maj 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2009 Hadde bara en reflektion om att svärmor är värst, fast inte alla då Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 QuoteNåt fel med ha en fin och nära relation till sin mor? Är den för nära kan det vara väldigt fel.. [off-topic] Nån som sett Sista Färden? [/off-topic] member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 QuoteÄr den för nära kan det vara väldigt fel.. [off-topic] Nån som sett Sista Färden? [/off-topic] Ja det är en svår balansakt. Det är svårt att veta vad som är ok tycker jag. Folk kan vara så trångsynta ibland. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Maj 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2009 Ja helt klart får det inte vara FÖR nära relation ! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Maj 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2009 Man får väl lyssna på gumman hur man ska g öra då! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Själv bor man kvar hos mor och tjejen kommer senare i sommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Alltså seriöst... ta hit en thaitjej när man bor kvar hos morsan... Hur skall man kunna ta hand om en tjej från ett annat land och kultur, när man inte ens lärt sig att ta hand om sig själv? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larka Inlagd Maj 28, 2009 Dela Inlagd Maj 28, 2009 Ingenting som säger att jag fortfarande har bostad hos mor då Men det är ju klart det ligger något i det du skriver ! Men eftersom jag inte haft åldern inne så länge för att kunna välja själv så hare inte blivit, lätt att vara hemma och vara bortskämd och hamstra pengar och fara ner till LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.