Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Då var det dags för lite stekarliv på soi 4 igen då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Undrar om detta räknas som pelare, isåfall så kommer denna flicka(?) inte gå hem fattig idag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Det var en liten pelarjävel, blir väl nåt bulkhead-skitsäte idag då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Benriach: Det var en liten pelarjävel, blir väl nåt bulkhead-skitsäte idag då... Du måste hitta större pelare! Till vänster finns det en helt avskärmad avdelning. Alltså bakom Biz och Gold check-in. Göm dig där så ska det nog kunna gå bra. Ändrades Augusti 26, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Du måste hitta större pelare! Till vänster finns det en helt avskärmad avdelning. Alltså bakom Biz och Gold check-in. Göm dig där så ska det nog kunna gå bra. Misstänker att det är här du menar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Misstänker att det är här du menar... Ja, precis där. Stå där och verka långsam och bortkommen så får du ledsagare hela vägen fram till flyget. Gissningsvis förstår dom att du inte bör placeras där det är allt för mycket folk och mer eller mindre får sitta på ”sluten avdelning”Jättebra när man kan gömma sig bakom skärmar. Pelare är inte alltid lyckat. Speciellt små pelare kan skita sig rejält. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Fast det blev ju fel, samma jävla första hjälpen som @samet råkade ut för igår. Nån jävla Greta-lådbil som körde förbi loungen i racerfart... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Fast det blev ju fel, samma jävla första hjälpen som [mention=12301]samet[/mention] råkade ut för igår. Nån jävla Greta-lådbil som körde förbi loungen i racerfart... Du överdrev nog när du spelade långsam och vilsen. Man måste hålla det på en relativt normal nivå. Du blir säkert placerad i ett eget rum och får inte ens hämta en öl själv. Nåja, skyll dig själv!Du stod säkert och dreglade också. Att ni aldrig lär er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Det där med dreglandet stämmer nog för när jag ville beställa en steak här så tittade de lite konstigt på mig med en min som sa typ: En steak till dig din tandlöse fan, nej du en soppa får duga till dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Det där med dreglandet stämmer nog för när jag ville beställa en steak här så tittade de lite konstigt på mig med en min som sa typ: En steak till dig din tandlöse fan, nej du en soppa får duga till dig... Jag förstår om du inte vill posta en selfie med haklappen hängandes runt halsen. Nåja, du har gömt dig rätt bra och lär således slippa sitta där bak med jobbiga fån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Utslängd från loungen pga att de tyckte jag luktade illa eller nåt, så det fick bli ett besök på Spa. Sen hittade jag denna trevliga dam som bjöd in mig en snabbis... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 58 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag förstår om du inte vill posta en selfie med haklappen hängandes runt halsen. Nåja, du har gömt dig rätt bra och lär således slippa sitta där bak med jobbiga fån. Jag postar aldrig selfies, förutom möjligen när jag bajsar, typ... KL/PL Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Ledsagare till gaten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Shit, nu blev det bulkhead iallafall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Och dompa förstås... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 12 minuter sedan, skrev Benriach: Och dompa förstås... Svart Rimowa? Nu blir jag avis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 6 timmar sedan, skrev Benriach: Jag postar aldrig selfies, förutom möjligen när jag bajsar, typ... KL/PL Please don't........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Lite porr för TV och kanske några till... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 (ändrad) 6 minutes ago, Benriach said: Lite porr för TV och kanske några till... Radbryt efter text och innan bild tack. Ser ju för jävligt ut det där. Ångrar redan att jag gick med i denna klubben... Var är du nu förresten? Trodde du skulle till Khao Lak. Ändrades Augusti 27, 2019 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Radbryt efter text och innan bild tack. Ser ju för jävligt ut det där. Ångrar redan att jag gick med i denna klubben... Var är du nu förresten? Trodde du skulle till Khao Lak. [emoji6] Jävla tapatalkskiten som gör så. Jo, jag skulle ju dit men tog fel flyg och hamnade här istället... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Lite från gårdagens färd längst fram i B747:an... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Benriach: Jävla tapatalkskiten som gör så. Jo, jag skulle ju dit men tog fel flyg och hamnade här istället... Tapatalk år 2019, det är väl bara du och @andrejsdenruskige som är kvar på det 5555555 Gjorde ett försök med Tapa, men ser ingen anledning då mobilversionen är så smidig idag i webbläsaren. Men konstaterar att det flygs mycket nu, härligt! Ändrades Augusti 27, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Tapatalk år 2019, det är väl bara du och [mention=3653]andrejsdenruskige[/mention] som är kvar på det 5555555 Gjorde ett försök med Tapa, men ser ingen anledning då mobilversionen är så smidig idag i webbläsaren. Men konstaterar att det flygs mycket nu, härligt!Med Tapa så öppnar sig möjligheterna till att flyga F [emoji38] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 28 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Med Tapa så öppnar sig möjligheterna till att flyga F Underskatta inte pelare och sen ankomst! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Tydligen så heter Burger King "Hungry Jacks" här downunder. Men för min del blev det en skaplig biff till lunch... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts