Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Ja vafan, nu kör vi lite klimatkompensering igen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Kan det månne vara R2D2 som smyger omkring här och hoppas på uppgradering.. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Nujävlar blir det porr för @B747 och @andrejsdenruskige... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Nujävlar blir det porr för [mention=8438]B747[/mention] och [mention=3653]andrejsdenruskige[/mention]... Vad har jag sagt om bulkhead?Nu får du sitta där med en jobbig bricka och väggen är så där irriterandes då man inte kan sticka in fötterna som man gör under en stol. Skärpning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Bussgate är ju aldrig en höjdare, men jag verkar få privatskjuts iallafall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Nehäpp, det sket sig med den transporten så jag får väl åka tåg istället... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Bier und currywurst... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Bier und currywurst... Ingen Sofiero där inte.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Ingen Sofiero där inte.Skickat från min iPhone med TapatalkHan har äntligen konverterat [emoji6]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Ingen Sofiero där inte.Skickat från min iPhone med TapatalkNej tyvärr, saknar det... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 7 timmar sedan, skrev Benriach: Nujävlar blir det porr för @B747 och @andrejsdenruskige... ÄNTLIGEN !!!!!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Ett glas Sofieroabstitut på en Frankfurtsylta... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 8 timmar sedan, skrev Benriach: Ett glas Sofieroabstitut på en Frankfurtsylta... Ingen bild på personalen 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 (ändrad) Blir det nån dompa eller? Ändrades Augusti 22, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Blir det nån dompa eller?Blir nog bara Bulgur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Blir nog bara Bulgur Om ens det. Läste i en annan tråd att @samet skrev att de var väldigt restriktiva när det gäller alko till redan berusade, och med tanke på gårdagskvällen så lär jag knappast få nån godricka om jag ens får komma ombord... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 3 minuter sedan, skrev Benriach: Om ens det. Läste i en annan tråd att @samet skrev att de var väldigt restriktiva när det gäller alko till redan berusade, och med tanke på gårdagskvällen så lär jag knappast få nån godricka om jag ens får komma ombord... Haha... gäller inte dig där framme... du får nog en egen flaska att suga på skall du se... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Sedär, en pelare! Bred nog för min Sofierokagge möjligen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Haddirajjan, en ännu bredare. Fan, man kanske har flyt idag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 6 minuter sedan, skrev Benriach: Haddirajjan, en ännu bredare. Fan, man kanske har flyt idag... Med två pelare så bör ju saken vara klar. Här kommer det att flygas fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Ja, de släppte in mig i loungen iallafall. Börjar lite smått hos Kanadickerna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 These pretzels are making me thirsty... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Bytt till Luftwaffe nu, bättre utsikt här än hos AC, trots samma gamla bettan.Dock ingen dompa här, jävla snålnissar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 PILFen blev utbytt mot en turk på burk, perfekt tajming för mig att lämna loungen då jag har bättre saker för mig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Gjorde en liten gubbafint vid pelaren vid gaten och vips så stod jag här och såg bortkommen ut. Jaja, bara att leta reda på ett ledigt stutabås och här ska jag nog trivas trots att det inte är bulkhead... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts