ragson Inlagd September 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2019 Regn på buckan idag...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2019 Här finns det fjällor och fällor.... Kul med kuben som snurrar, 80 tals känsla. [emoji846]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2019 Hittade ett juggeställe med utomhusjacuzzi! Kul idé hehe, ligger på lilla soien brevid gamla Rich bar. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 13, 2019 Dela Inlagd September 13, 2019 1 timme sedan, skrev ragson: Hittade ett juggeställe med utomhusjacuzzi! Kul idé hehe, ligger på lilla soien brevid gamla Rich bar. Det måste vara gamla Le Chiquita? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 13, 2019 Dela Inlagd September 13, 2019 7 timmar sedan, skrev ragson: Hittade ett juggeställe med utomhusjacuzzi! Kul idé hehe, ligger på lilla soien brevid gamla Rich bar. Waoo, furubord. Måste bli en hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 On 2019-09-13 at 10:02, skrev ragson: Hittade ett juggeställe med utomhusjacuzzi! Kul idé hehe, ligger på lilla soien brevid gamla Rich bar. Även kallad Soi BBBJ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2019 Även kallad Soi BBBJJaa... Vad betyder det igentligen? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 2 minuter sedan, skrev ragson: Jaa... Vad betyder det igentligen? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Bare back blow job kanske Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 18 minuter sedan, skrev hamnoi: Bare back blow job kanske Alternativet med gummihatt är nog inte tillgängligt i Fiskebyn, men vissa förkortningar borde en normalbegåvad ha kännedom om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 21 minuter sedan, skrev hamnoi: Bare back blow job kanske Det var väl en "vän" som hjälpte dig med det svaret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 17 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det var väl en "vän" som hjälpte dig med det svaret? Tillhör allmänbildningen! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Men var ligger BBBJCIM-gatan då? Frågar givetvis åt en vän... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Precis nyss, skrev Benriach: Men var ligger BBBJCIM-gatan då? Frågar givetvis åt en vän... Kostnadsfråga... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Precis nyss, skrev Benriach: Men var ligger BBBJCIM-gatan då? Frågar givetvis åt en vän... Från buckan, ta vänster vid Triangle Bar och håll till vänster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Tillhör allmänbildningen!Visst gör det det. Men att öppet erkänna att man är allmänbildad går inte för sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Visst gör det det. Men att öppet erkänna att man är allmänbildad går inte för sig. Är stolt över att jag kan owo, cim, atm osv Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Och sen är ju den stora frågan, var fan får man tag på ATM... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Är stolt över att jag kan owo, cim, atm osv[emoji6]B2B och så vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 Och sen är ju den stora frågan, var fan får man tag på ATM...En tjej på närmaste rimmingställe kan visa dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 2 minuter sedan, skrev Benriach: Och sen är ju den stora frågan, var fan får man tag på ATM... M33 kan ge dig en för en 500-hundring. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: En tjej på närmaste rimmingställe kan visa dig. Ahhh, ja bara hon inte jobbar extra som fluffer så... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 49 minuter sedan, skrev ragson: Jaa... Vad betyder det igentligen? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk I sånna frågor vänder man sig till @Enis Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 12 minuter sedan, skrev Benriach: Men var ligger BBBJCIM-gatan då? Frågar givetvis åt en vän... Korsningen DATY / GFE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 4 minuter sedan, skrev M33: Korsningen DATY / GFE Vilken våning? A-Level? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 14, 2019 Dela Inlagd September 14, 2019 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Soengsang: I sånna frågor vänder man sig till @Enis Var väl han som uppfann "musta" om jag inte missminner mig. Sen finns ju lyxmust för hardcorefansen. Ändrades September 14, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu