hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 49 minuter sedan, skrev ragson: Cheap Charlie bar nr 1! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Gargamel på besök👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2020 Ok alla experter, vad heter baren jag är på nu?Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 2 minuter sedan, skrev ragson: Ok alla experter, vad heter baren jag är på nu? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Vet inte vad baren heter, men det är väl baren i hörnet av soi horny och Buakhaow? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hejhå54 Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 noi bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 Noi bar Edit. Fan du hann före hahaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Sexy lady... Huva ja vart... Jag missa I texten på Highway to hell när hon börja dansa 555Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2020 Tre soier i en bild.Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 23 minutes ago, ragson said: Tre soier i en bild. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk åh ett apotek Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev ragson: Tre soier i en bild. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Jag kom hem från Pattaya igår och jag bodde i hörnet soi diana/soi boakaow och utsikten från rummet var samma som din bild. Bodde på Charlie place. Ändrades Februari 4, 2020 av Wanchai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2020 Stannade till på buckan igår mitt i vimlet. Här är det som gamla raggarrundan när man var fjunig pöjk. Alla moppekök är uppradade efter gatan och sen sitter man på trottoaren och dricker 7//11 bira och raggar brudar. Halva Tree town är öppet om man vill ha lite restaurangkänsla. Snuten kom med en bil vid 9-snåret, allt stannar upp lite, alla undrar vad som ska hända, några går iväg. Dom åkte efter nån minut utan ingripanden, allting tibax till som det var innan. Den 7/11 gör nog bäst med deg i hela stan just nu, hehe. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 Är det fortfarande så att Hotel inte får ta emot nya Gäster? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 38 minuter sedan, skrev hasseryd: Är det fortfarande så att Hotel inte får ta emot nya Gäster? Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2020 (ändrad) Lite bilder från 11-snåret. Tomt, öde o trist. Finns mycket svenskt vemod i det här. Ändrades Juni 17, 2020 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 3 minuter sedan, skrev ragson: Lite bilder från 11-snåret. Tomt, öde o trist. Finns mycket svenskt vemod i det här. Fy fan vad tråkigt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 31 minuter sedan, skrev ragson: Lite bilder från 11-snåret. Tomt, öde o trist. Finns mycket svenskt vemod i det här. Var e brudarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 17, 2020 Dela Inlagd Juni 17, 2020 1 minut sedan, skrev Wanchai: Var e brudarna? De är runt hörnet i Tree Town, se fotot han publicerade nyss i "Dagens Tjej" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Det måste väl vara ett gyllene läge att köpa/ta över en bar/restaurang just nu om man är intresserad av det? Är det mycket till salu tro? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2020 2 timmar sedan, skrev Joe: Det måste väl vara ett gyllene läge att köpa/ta över en bar/restaurang just nu om man är intresserad av det? Är det mycket till salu tro? / Joe Ja om man vill kasta bort pengar på hyra och löner resten av året så är det bra läge. Finns inte gäster så det räcker just nu, man måste få igång alla flighter och få lov att släppa in turister för det första. Det finns rätt mycket lokaler för rent/salu, och det lär bli mer skyltar som poppar upp framöver. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu