Kenneth4618 Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Jag med flera börjar bli oroliga, vi saknar dina inlägg + rapporter från ditt 50 årskalas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Har hört skvaller från tuk tuk maffina i Chang mai att det ryktas om att en svensk ligger för avgiftning efter en blöt happy birthday, kan det vara changen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Klalrt det är Changen,han kör numera med minnesotamodellen d.v.s 12-stegare men det kan väl gubben upplysa om vad det är eller.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Träffade honom i förrgår och han var vid liv. Vet att han satt i bil i minst 12 timmar igår när han åkte tillbaka till CM. Han är nog trött idag men kommer nog online snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Sist Jag träffa han så letade han efter sin chang...[img alt=http://i226.photobucket.com/albums/dd314/Krogarn/DSC_7840Medium.jpg width=800 height=531]http://i226.photobuc..._7840Medium.jpgSV: Herr Chang! Var är du? Och när han hittade den var han rätt nöjd. [img alt=http://i226.photobucket.com/albums/dd314/Krogarn/DSC_7884Medium.jpg width=800 height=531]http://i226.photobuc..._7884Medium.jpgSV: Herr Chang! Var är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Vem skulle inte vara det i det sällskapet Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Herregud vad jag skrattar åt era inlägg o foto (måne med sina kommentarer) nu startar fotboll barcelona på tv men jag sitter klistrad här) ni är för goa den när changen letade efter sin chang var När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Det är bäst att han hittar sin Chang snarast!! Vi saknar honnom här! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Usch tänk om han har fått ryggskott efter alt dansande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Nu är han äntligen tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Quote Nu är han äntligen tillbaka. Vilken tur..jag befarade att han hade rymt med de dansanta damerna (på bilden) Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Jag hade ambitionen att läsa ifatt allt ni skrivit under en vecka, men inte ens det hinner jag med! Nu ut i nattens Chiang Mai... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 youtube.com 5PSGhuT_gCk Bossen Dancing in the Dark När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Bruce Springsteen -My Lucky Day 09 Här får du en Lucky day på 50årsdagen bätre sent än alldrig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasse11 Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Changen kanske åker och ser bossen som jag 4-5-7 i stockholm Var e bilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Vi som var med i CM väntar på att HC ska dra igång festtråden, så vi kan "fylla" på, hälsar anders med fru, som åkte buzz i 13,5 tim. för festen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Ett smakprov Hälsar anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Hehe, Visst är jag laddad! En komplikation är dock att det tydligen inte går att betala till Photobucket från Thailand... kanske i och för sig ska vara tacksam för det. Vill dock inte hamna i samma situation som till exempel Gubben där det blir bandwidth exceeded i bildtrådarna. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2009 Dela Inlagd Maj 19, 2009 två dar kvar glöm inte minneskorten mvh vi som väntar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Hehe, jag tror ni har överdrivna förväntningar på rapporten från kalaset! Nu är vi i varje fall tillbaka i Göteborg, en rapport kommer troligen ikväll om inget gått snett med bilderna. Herr Chng har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Välkommen hem HC o FC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Quote Hehe, jag tror ni har överdrivna förväntningar på rapporten från kalaset! Herr Changs bildtrådar är legendariska. Känns som om det var flera år sedan senast. Förväntningarna kunde inte varit högre. Det är ju inte så många som är på resande fot just nu heller men det är inte meningen att göra dig nervös Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu