svampen Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 (ändrad) Hej någon på forumet som vet någon som kan sälja biljetter i Östersund på Tivoli torsd-söndag Pm Mig i så fall MVH Svamp Ändrades Maj 8, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev svampen: Hej någon på forumet som vet någon som kan sälja biljetter i Östersund på Tivoli torsd-söndag Pm Mig i så fall MVH Svamp Biljetter till vad 🤨 Ändrades Maj 8, 2019 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Precis nyss, skrev Boa52: Billjeter till vad 🤨 Karuseller pucko enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Precis nyss, skrev Enis: Karuseller pucko enis Skrev han det tycker du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2019 12 minuter sedan, skrev Boa52: Skrev han det tycker du Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 13 minuter sedan, skrev Boa52: Skrev han det tycker du Läs detta sakta! TIVOLI,, så kanske du fattar.👍 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Läs detta sakta! TIVOLI,, så kanske du fattar.👍 Sälja biljetter i Östersund på tivoli, kan vara allt från korv till biljetter till fotboll eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Sälja biljetter i Östersund på tivoli, kan vara allt från korv till biljetter till fotboll eller hur Korv Biljetter 😅 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 1 minut sedan, skrev svampen: Korv Biljetter 😅 FOOD COURT!? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 3 minuter sedan, skrev svampen: Korv Biljetter 😅 Märkligt tivoli, det spelas fotboll där och till korvkiosken måste man ha biljett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 4 minuter sedan, skrev svampen: Korv Biljetter 😅 Klart det finns har du aldrig varit med om det, korvbiljetter, vanligt🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 6 minuter sedan, skrev Boa52: Klart det finns har du aldrig varit med om det, korvbiljetter, vanligt🙂 Bara i Tavelsjö där det säljs så lite korv att man måste förbeställa 3 dagar innan, biljetten måste då uppvisas vi upphämtning av korven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 7 minuter sedan, skrev Tommy: FOOD COURT!? MVH Kanske finns stora tivolin med FOOD COURT, men frågan är om så stora tivolin finner någon ekonomi i att åka upp till republiken Jämtland. Dottern går universitetet där uppe, ska fråga henne om hon vet någon. Arbetstider/ersättning vill de väl veta ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Jag fattade inte heller vad svampen syftade på men inte första gången svampen är otydlig. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Precis nyss, skrev broder tuk tuk: Jag fattade inte heller vad svampen syftade på men inte första gången svampen är otydlig. BTT Och ibland lite suddig! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 (ändrad) Tyckte det var klart som korvspad vad han menade 😀 Ändrades Maj 8, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 38 minuter sedan, skrev Boa52: Klart det finns har du aldrig varit med om det, korvbiljetter, vanligt🙂 Då tycker jag att du ska tala om för oss okunniga "var" man måste ha biljett för att köpa korv. Jag har varit i nästan hela Sverige och ätit massor med korv och har aldrig fått uppleva det ännu. Så upp till bevis så jag kan kolla vid tillfälle. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Då tycker jag att du ska tala om för oss okunniga "var" man måste ha biljett för att köpa korv. Jag har varit i nästan hela Sverige och ätit massor med korv och har aldrig fått uppleva det ännu. Så upp till bevis så jag kan kolla vid tillfälle. Mat kuponger från socialen där Boa arbetade. 555555 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Då tycker jag att du ska tala om för oss okunniga "var" man måste ha biljett för att köpa korv. Jag har varit i nästan hela Sverige och ätit massor med korv och har aldrig fått uppleva det ännu. Så upp till bevis så jag kan kolla vid tillfälle. För att komma in på vissa privata tillställningar behöver du biljett för öl och även korv. Du köper biljetter vid entren för vad du ska handla för. Ni vet lite ni Ändrades Maj 8, 2019 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tyckte det var klart som korvspad vad han menade 😀 Ingår spadet i korvbiljetten eller är det en separat biljett för spadet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Boa52: För att komma in på vissa privata tillställningar behöver du biljett för öl och även korv. Du köper biljetter vid entren Nu var det på ett tivoli det skulle säljas biljetter. De brukar ha en biljettkiosk till åkattraktionerna. "Hej någon på forumet som vet någon som kan sälja biljetter i Östersund på Tivoli torsd-söndag Pm Mig i så fall MVH Svamp" Ändrades Maj 8, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Nu var det på ett tivoli det skulle säljas biljetter. De brukar ha en biljettkiosk till åkattraktionerna. Sorry väntar på att nån vettig svarar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 3 minuter sedan, skrev Boa52: För att komma in på vissa privata tillställningar behöver du biljett för öl och även korv. Du köper biljetter vid entren Vilket tivoli är en privat tillställning? Förutom cirkusen hemma hos dig förstås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 3 minuter sedan, skrev Boa52: För att komma in på vissa privata tillställningar behöver du biljett för öl och även korv. Du köper biljetter vid entren Bingo! Du jämför ett tivoli eller en korvkiosk med en privat tillställning.där det behövs biljett för att komma in. Och då brukar det stå att öl och korv ingår i biljettpriset. Nu gör du dig löjlig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Lillördag i Avliden idag. Dunken snart tom igen 1 minut sedan, skrev Boa52: Sorry väntar på att nån vettig svarar Lillördag i Avliden idag. Dunken snart tom igen 😵 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu