Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Börjar med en bild av själva scenen. Där ifrån kommer allt oljud de kommande 3-4 dagarna och det kommer att vara ett helvete för hela byn. Nja... om de vore faranger alltså. Lite hjälp av en gammal kompressor till ballongerna - en hel del ballonger alltså. Sedan ska tältet upp... går ju rätt så fort att få upp ett sånt här tält. Sedan ska tältet tydligen flyttas... Mera kommer senare... Ja festen ska ju få vara med också, med över 500 personer. Jag kan bara säga att det kändes ganska bra att få vara i vår by på riktig fest utan att jag stod för fiolerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Ser lovande ut, tusan att man inte var på plats. En riktig thaifest i Lamduan hade inte suttit helt fel. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Hehe...var du arbetsledare som bara tittade på? Väntar på mera... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2009 Quote Hehe...var du arbetsledare som bara tittade på? Väntar på mera... Nej, jag var absolut ingen arbetsledare. Jag var gäst, ju. Betalande gäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 QuoteNej, jag var absolut ingen arbetsledare. Jag var gäst, ju. Betalande gäst. Hehe.. ja då ska du inte störa arrangörerna Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Väntar på bilderna där spektaklet dragit igång member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Kul , väntar på fortsättningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2009 Jaha, då var det dags att börja dekorera. Dottern är uppe och klättrar... Scenen ska få en bakgrund... Se på bilden här ovanför ser ut som de skulle platsa som kommunalarbetare i Södertälje. Sen kom alla andra "inventarier". Three Stooges sitter och tittar på... Han till höger är "by-fånen" (sagt med varmt hjärta) och de till vänster på bilden är hans båda högra händer. Blir lite bord att sitta vid... Folk börjar trilla in med tillhörande kuvert... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Ser bra ut, SurinP3! Fram med mera pics, från denna party! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Trevliga pics! Är det paret på scenbakgrunden som har byggt eller ska bygga hus? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2009 QuoteTrevliga pics! Är det paret på scenbakgrunden som har byggt eller ska bygga hus? Ja - huset är klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2009 Nu börjar det bli lite folk... Nu har det blivit kväll redan... O så lite uppträdanden: Och så ska vi ha en snyggve som står i vägen och sjunger också... Här har de bytt tjejer men "snyggve" står i vägen fortfarande. Här har alla tvingats upp på scenen. T.o.m. Charles Bronson var med på festen, längst till höger på bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Men vad tyst det var på dom som uppträdde, jag hör ingenting Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2009 Quote Men vad tyst det var på dom som uppträdde, jag hör ingenting Och det ska du vara glad för! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Ojoj...vilket party! Kul! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 19, 2009 Dela Inlagd April 19, 2009 Jo men visst, efter att jag nu har besökt Thailand 2 ggr så har jag förstått att thaimusik inte riktigt är som tex engelsk eller italjensk, men den har sin charm det tycker jag, men som sagt ingen världsmusik! Fast Job 2 do han e riktigt bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2009 Finns väldans mycket thai-musik som är riktigt bra. Broblemet med den här slags musik som på festen är ljudnivån. Den ligger ett par tusen decibel för högt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd April 20, 2009 Dela Inlagd April 20, 2009 Quote Fast Job 2 do han e riktigt bra! Deras gamla sommarhit slutas aldrig att spelas. Lite love musik med "Big Ass" (Ja, de heter så) funkar också. "Prom Li Kit" är riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd April 20, 2009 Dela Inlagd April 20, 2009 Härliga bilder från hus festen Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiJanne Inlagd April 20, 2009 Dela Inlagd April 20, 2009 Detta var nytt för mig, att man ordna med sånna stora partyn när husbyggen är klara. Bild på huset då? trevliga bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 20, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2009 Quote Detta var nytt för mig, att man ordna med sånna stora partyn när husbyggen är klara. Bild på huset då? trevliga bilder. Jo visst ska man festa när huset är klart. Bilder på huset??? Ska man ha sånt också? Roliga att det gick till inlägg 19 innan det frågades efter bilder på huset. Ska se vad jag kan gräva fram... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd April 20, 2009 Dela Inlagd April 20, 2009 roligt med bilder innifrån ock utifrån Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 21, 2009 Dela Inlagd April 21, 2009 Quote Detta var nytt för mig, att man ordna med sånna stora partyn när husbyggen är klara. Bild på huset då? trevliga bilder. Vissa inte frugan bilderna dååå förväntar hon STOR FEST när huset klart i byn. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 22, 2009 Dela Inlagd April 22, 2009 Ni skriver om Job 2 Do, och visst har dom en hits som spelas då och då job 2 do - doo doo doo Fast denna måste vara Thailands största hits genom tiderna snacka om att den spelades överallt sabai-sabai Bird Thong Chai Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 22, 2009 Dela Inlagd April 22, 2009 Quote Jo men visst, efter att jag nu har besökt Thailand 2 ggr så har jag förstått att thaimusik inte riktigt är som tex engelsk eller italjensk, men den har sin charm det tycker jag, men som sagt ingen världsmusik! Fast Job 2 do han e riktigt bra! Retrospect Clash Big Ass Loso Fly SMF Bodyslam Sweet Mullet Potato Burn and The list goes on! Kolla på, dagens låt. http://www.maipenrai...ige/dagens-lat/ Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu