pust Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 Nu har chefen sakt att vi ska åka o titta på fotboll,då gör vi det. Är det någon som skulle vilja ta en öl med mej,jag är där mellan den 8 till 14 mars? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 Var håller du hus? Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9, 2019 På The S.G. Hotel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 1 timme sedan, skrev pust: Nu har chefen sakt att vi ska åka o titta på fotboll,då gör vi det. Är det någon som skulle vilja ta en öl med mej,jag är där mellan den 8 till 14 mars? Nä inte då men jag kommer till Udon någon gång mellan 22-25 Februari och då kan vi ta en öi eller fler eller kanske rent ut av en stänkare, för du håller väl till i Udon. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9, 2019 Alltid redo 👍😂 välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 13 minutes ago, stefan5300 said: Nä inte då men jag kommer till Udon någon gång mellan 22-25 Februari och då kan vi ta en öi eller fler eller kanske rent ut av en stänkare, för du håller väl till i Udon. Ser man på, jag ankommer också fredag den 22a och blir kvar tills tisdag eller onsdag veckan ddärpå. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 9 minuter sedan, skrev Baa: Ser man på, jag ankommer också fredag den 22a och blir kvar tills tisdag eller onsdag veckan ddärpå. O lilla jag kommer feb 25....dock vid 8 tiden på kvällen Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 18 timmar sedan, skrev Baa: Ser man på, jag ankommer också fredag den 22a och blir kvar tills tisdag eller onsdag veckan ddärpå. Ja jag lär väl sitta några timmar på sjustjärnan i vanlig oordning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 On 2019-02-09 at 14:05, skrev pust: Alltid redo 👍😂 välkommen Kommer redan 21 och lämnar Udon 24 Februari. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2019 Vi får styra upp det hela,så det blir bra👍😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 9 hours ago, stefan5300 said: Kommer redan 21 och lämnar Udon 24 Februari. Då sprack planerna på en lugn lördag,,, får se var jag kinesar det finns ju ett par alternativ på snubbelavstånd. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.