clion Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Hittar inte Dagens Bild som Kim hade så jag får starta en ny tråd Fallens Dag Trollhättan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 @clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 Många trådar du inte hittar @clion, undrar vad det beror på... ta du en lutare och fundera på det /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 17, 2018 Dela Inlagd December 17, 2018 10 minuter sedan, skrev Enis: Många trådar du inte hittar @clion, undrar vad det beror på... ta du en lutare och fundera på det /Enis Håller med och jag tycker det är tråkigt........ Det fanns ju en tid när Clion levererade fantastiska bilder vilket han bevisar i sitt första inlägg i denna tråd........ Saknar det......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2018 (ändrad) Av den enkla anledning att jag inte häckar här så ofta nu för tiden kan bli ändring på det nu Så in med era foton Ändrades December 18, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2018 Tar en till Ös på med era fina foton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 @clion Duger inte dagens bild tråden? vadr syftet med dagens foto förutom att du inte hittade till dagens bild som du dessutom fick hjälp att hitta av den förste som svarade i tråden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 2 minuter sedan, skrev Enis: @clion Duger inte dagens bild tråden? vadr syftet med dagens foto förutom att du inte hittade till dagens bild som du dessutom fick hjälp att hitta av den förste som svarade i tråden enis Clirre kan ju köra vidare i denna, egna tråd, med sina fina bilder. Så kan vi andra fortsätta som vi gjort i flera år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 1 minut sedan, skrev Enis: @clion Duger inte dagens bild tråden? vadr syftet med dagens foto förutom att du inte hittade till dagens bild som du dessutom fick hjälp att hitta av den förste som svarade i tråden enis För mig som har läst varenda tråd sedan april så börjar detta likna lyteskomedi. Kan ingen visa honom hur sökfunktionen fungerar på plats. Har inget mot nya trådar men trådar som tar upp samma ämne verkar lite meningslöst, men jag läser även dessa så länge jag är halt och lytt Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2018 58 minuter sedan, skrev Enis: @clion Duger inte dagens bild tråden? vadr syftet med dagens foto förutom att du inte hittade till dagens bild som du dessutom fick hjälp att hitta av den förste som svarade i tråden på grund av att ingren enis Jag scanna över alt men hittade inte dagens bild att ingen Holt tråden i liv Har en till hoppas gubbsen skickar in foton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 25 minuter sedan, skrev clion: Jag scanna över alt men hittade inte dagens bild att ingen Holt tråden i liv Har en till hoppas gubbsen skickar in foton Förstår inte vad du scannar. Om du går längst upp på sidan till höger och skriver in Dagens bild på sökfunktionen och trycker enter Se nedan Så kommer du få upp detta Gå ner och klicka på Dagens bild så är du hemma. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 5 minuter sedan, skrev nissehult_13: Förstår inte vad du scannar. Om du går längst upp på sidan till höger och skriver in Dagens bild på sökfunktionen och trycker enter Se nedan Så kommer du få upp detta Gå ner och klicka på Dagens bild så är du hemma. Det är förmodligen alkolås på den funktionen 😏 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är förmodligen alkolås på den funktionen 😏 Antagligen, jag har druckit en hel del idag men förhoppningsvis har jag lite vett kvar(du vet att jag kan bli dum i huvudet😁). Klarar han inte ut det nu så vet jag ej vad man skall göra. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Så länge han håller musikvideos borta från bildtrådarna så får man väl vara nöjd... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 15 minuter sedan, skrev Benriach: Så länge han håller musikvideos borta från bildtrådarna så får man väl vara nöjd... Du får ju dras med Boa52 är det bättre?😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2018 11 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Clirre kan ju köra vidare i denna, egna tråd, med sina fina bilder. Så kan vi andra fortsätta som vi gjort i flera år. Läs va jag skrev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 4 minuter sedan, skrev clion: Läs va jag skrev 😁 Aha @Naam kaeng har hackat @clion s konto eller är det tvärtom enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 8 minuter sedan, skrev Enis: 😁 Aha @Naam kaeng har hackat @clion s konto eller är det tvärtom enis Vet inte om man skall skratta eller gråta, han vill helt klart inte ha hjälp. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Vad händer när även denna tråd "försvunnit"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Jaag siter oc lussna på Brus han är best snaart skal ja til gröna nesan oc söpa KUNG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Hängt lite barnkonst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2018 On 2018-12-18 at 13:01, skrev Naam kaeng: Clirre kan ju köra vidare i denna, egna tråd, med sina fina bilder. Så kan vi andra fortsätta som vi gjort i flera år. Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2018 On 2018-12-18 at 12:58, skrev Enis: @clion Duger inte dagens bild tråden? vadr syftet med dagens foto förutom att du inte hittade till dagens bild som du dessutom fick hjälp att hitta av den förste som svarade i tråden enis Jag har letat efter Kims tråd som en galning .Den är tydligen inte poppis längre synd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu