L64 Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 Jo, det stora baroraklet tyckte ju att jag åker utan mål med mina reser dvs rätt meningslösa trippar så här kommer en ny sån I Fredags med Lufthansa GOT-FRA så fick jag en present av besättningen strax innan landning Det visade sig vara 2 helrör vin, man får tacka Lufthansa för detta! Jag drack bubblor på detta flyg Vi var endast ca 20 pers på en A321 Fick hjälpa en trevlig Kurdiska på flygplatsen så hon hittade rätt Lite lokalhak på kvällen naturligtvis Dagen efter var det dags att kolla in lämplig barhylla innan TG 921 Imponerande när fetevalen lyfter Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2018 Resan till BKK gick smärtfritt Blev lite sova också God frukost Förstår att ni har varit oroliga men han e med 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2018 Igår var det lite lokalhak och lite drönande Incheckningen på Suvvan idag gick smärtfritt Lite dåligt med sprit bara medans man väntade Och nu sitter man här Konstigaste Sirloin steak jag fått Glass e gott Pina Colada gick ner Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 Ser ut som en laxryggbiff! Ej att förväxla med laxinnanlår! MVH Mästerkocken "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev L64: Resan till BKK gick smärtfritt Blev lite sova också God frukost Förstår att ni har varit oroliga men han e med 😀 Det ser ju tämligen trevligt ut i F-klass men vart det var det ingen ost på ostbrickan eller var det helt enkelt en fruktbricka? Ser bara 2 ynka bitar som ser ut att vara något ostliknande Ändrades November 5, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 Planlöst enk rubriken. Trodde det skulle bli en båt eller tågresa, inget plan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 1 timme sedan, skrev Tommy: Ser ut som en laxryggbiff! Ej att förväxla med laxinnanlår! MVH Mästerkocken Mmmm, var nog mer en laxytterfilé........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 2 timmar sedan, skrev Tommy: Ser ut som en laxryggbiff! Ej att förväxla med laxinnanlår! MVH Mästerkocken Eller Lax Klitta ? En finare variant av odlad Norsk anus Lax ? All Nuvarande Under Som ? Lax i Gladpack ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 5, 2018 Dela Inlagd November 5, 2018 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2018 Hej hopp alla glada, har flugit långt och inte riktigt med i matchen än men lite senare idag blir det en grogg på bordet och även gräva fram datorn så jag kan kommentera ovan högintelligenta svar 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2018 Det dröjer lite till, dricker hellre lite öl på denna stressiga ö 😀 Min luxus-hydda i bakgrunden 😏 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2018 Dröjer ännu lite till för jag av-stressar med en grogg 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 8, 2018 Dela Inlagd November 8, 2018 Jag hade tänkt en avstickare dit när jag var på Tonga, men tiden räckte tyvärr inte till. Men vafan det går ju fler flyg... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2018 44 minuter sedan, skrev Benriach: Jag hade tänkt en avstickare dit när jag var på Tonga, men tiden räckte tyvärr inte till. Men vafan det går ju fler flyg... Ungefär samma här, jag har kort om tid och får plocka russinen ur kakan pö om pö... just nu sista på biran innan jag stiger ner på stranden för o dröna lite schyssta vågor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 9, 2018 Dela Inlagd November 9, 2018 Hur är prisbilden på pilsner där? Ser att de i alla fall är så civiliserade att de har halvlitersflaskor... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2018 On 2018-11-09 at 08:41, skrev Benriach: Hur är prisbilden på pilsner där? Ser att de i alla fall är så civiliserade att de har halvlitersflaskor... Jag har ett par meny-bilder liggandes och dom kommer väl om 100 år typ när jag gör en liten uppdatering.Nu har jag iaf lyckats sortera ut lite bilder 😀 Men det blir inte nu för jag är upptagen 🍺 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2018 Ölen har förtur gentemot uppdatering Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2018 Som av en händelse så är det "var god dröj" fortfarande😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2018 Ingen större uppdatering idag heller för jag dricker starkvaror Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2018 De skiter sig idag också för det är barnkalas(9 år) Nattens flyg gick bra och det var en som ville kolla månen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 23, 2018 Dela Inlagd November 23, 2018 Dags för en Jeltsin så det händer lite i din restråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd November 24, 2018 Dela Inlagd November 24, 2018 Skönt att se att hårbollen hänger med. Hoppas du bjuder honom på en long time eftersom han håller rätt på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts