Peolito Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Finns det något bra Hooters i New York och då menar jag Manhattan resten är ju förorter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 https://www.google.se/search?q=hooters+new+york&oq=hooters+new&aqs=chrome.1.69i57j0l5.9264j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8 mvh hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2018 27 minuter sedan, skrev hobbe: https://www.google.se/search?q=hooters+new+york&oq=hooters+new&aqs=chrome.1.69i57j0l5.9264j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8 mvh hobbe Tack. Har hittat den. Undrar om någon varit där live och om det är värt att gå dit. Kommer att bo en bit upp i spanska harlem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Precis nyss, skrev Peolito: Tack. Har hittat den. Undrar om någon varit där live och om det är värt att gå dit kommer att bo en bit upp i spanska harlem. När bär det iväg?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2018 Om ett par veckor, med jobbet tyvärr så man kan ju inte vara naturlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 5 timmar sedan, skrev Peolito: Finns det något bra Hooters i New York och då menar jag Manhattan resten är ju förorter. Det finns vad jag vet bara 1, och speciellt bra är det inte. Funkar att ta några bira och kolla hockey. Några bilder från 2017 Finns även en övervåning men hittade ingen bra bild därifrån. Var en svensk tjej som jobbade i baren, tog aldrig någon bild men det kan ju vara bra att veta så man inte råkar säga något dumt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2018 Det finns vad jag vet bara 1, och speciellt bra är det inte. Funkar att ta några bira och kolla hockey. Några bilder från 2017 Finns även en övervåning men hittade ingen bra bild därifrån. Var en svensk tjej som jobbade i baren, tog aldrig någon bild men det kan ju vara bra att veta så man inte råkar säga något dumt.... Förutom chokladgumman så såg det sådär ut.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.