Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Vårt hotell Sedan blev det en Uber för första gången för mig till flygplatsen En tidig Skoda som ser ut som en tidig Citroen Planet som skulle ta oss till Arlanda Benutrymme check! Flög mellan molnen hem Framme vid Terminal2 Tyvärr var det någon som tog min ryggsäck med sig Tur att Roffe körde annars hade även bilnycklarna legat där. Kontaktade hittegods på Arlanda, skrev ett brev till flygbolaget, försäkringsbolag och polisanmälan efter en vecka. Men i torsdags den 16:e 10 minuter efter det jag varit och beställt nya lås till lägenheten så ringer de från bagagehanteringen på terminal 2 där min ryggsäck dykt upp Bara och avbeställa låsbytet som skulle kosta 3800 spänn Happy ending “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Utsikt från restaurangen På gatan där vårt hotell låg fanns det några suspekta ställen ATM vid ingången var ju smart Hem och inventera ett ganska välfyllt kylskåp Denna bil stod utanför. Någon som vet vilket märke? Kvällen började på favoritstället Några interiörbilder En LIIT slank ner De söta servitriserna En takbar som inte fick något besök eftersom man måste passera spårvagnen först Gott om vackra flickor i Prag Kvällen avslutades med att ta några obligatoriska bilder. Tagna med en mobil Huawei P20 Med min kompakt Sony blev de riktigt dåliga. Hade nog behövt ett stativ Bilen kan vara en Smart. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 46 minuter sedan, skrev audirs2: Bilen kan vara en Smart. Det är en kinesisk el-bil. https://carnewschina.com/2015/06/24/zhi-dou-d2-ev-hits-the-chinese-auto-market/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 30 minuter sedan, skrev 65Selander: Det är en kinesisk el-bil. https://carnewschina.com/2015/06/24/zhi-dou-d2-ev-hits-the-chinese-auto-market/ He he, bilen kan vara en Smart kopia! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 2 minuter sedan, skrev audirs2: He he, bilen kan vara en Smart kopia! Garanterat, när kopierade inte Kineserna något senast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Vårt hotell Sedan blev det en Uber för första gången för mig till flygplatsen En tidig Skoda som ser ut som en tidig Citroen Planet som skulle ta oss till Arlanda Benutrymme check! Flög mellan molnen hem Framme vid Terminal2 Tyvärr var det någon som tog min ryggsäck med sig Tur att Roffe körde annars hade även bilnycklarna legat där. Kontaktade hittegods på Arlanda, skrev ett brev till flygbolaget, försäkringsbolag och polisanmälan efter en vecka. Men i torsdags den 16:e 10 minuter efter det jag varit och beställt nya lås till lägenheten så ringer de från bagagehanteringen på terminal 2 där min ryggsäck dykt upp Bara och avbeställa låsbytet som skulle kosta 3800 spänn Happy ending Ser ut att ha varit en riktigt trevlig resa! Skönt det löste sig med väskan till slut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 On 2018-08-20 at 09:06, skrev Kenneth4618: Ny dag och efter frukost så blev det mot hamnen igen. Ett besök på Cap San Diego var inplanerat. Där kunde man även bo vilket jag inte visste om innan. https://capsandiego.de/audio-guide-english-spoken.html https://en.wikipedia.org/wiki/Cap_San_Diego Hyffsat stor maskin i farytget Grymma grejer!👮♂️ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu