M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 2 minuter sedan, skrev Naam kaeng: En ny bok varje dag?! Inte undra på att du aldrig får se något av det riktiga🤣 Thailand! Tack för att vi får hänga med! 👌 Bankan ÄR det riktiga Thailand. Allt annat är ”outside-Bangkok-trams” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 1 timme sedan, skrev HuaHindinnge: Verkar vara billigare med dvärgar. 5555 Gav faktisk bort Pong (dvärgen) till Bob. Bob har ju inte många år kvar i livet så jag tyckte han skulle få en fin avslutning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 Ordning och reda. Egentid i loungen. Ett väl tilltaget glas vitt utan att jag öppnat munnen, detta är alltså dag 2 här. Dessutom är snacksen i loungen ätbara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 Fick bli en runda till, hungrig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Vid något svagt ögonblick har jag lovat att jag kan visa dem en nattmatknat. Naturligtvis har detta inte glömts bort. Iväg till Talad Rot Fai Ratchada Fine dining.... Varmt som satan i dessa smala gångar Huvudsyftet med resan var dock att köpa bögstrumpor till @bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Hem, duscha och sedan ut. Några minuter kvar till match har vi fortfarande inte hittat något bra ställe med plats. Får bli ståplats på Australian. Ett grymt tryck därinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Grottfolket får smaka på riktig mat idag Jag sa inte nej när de ville till Hooters och tjöta med gamla kompisar. Servicen blev väl något bättre med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Lottdragningen är livsviktig att följa... Passade på att klaga till Aimme att servicen är skit i Pattaya och här på Nana. 5 minuter senare står en snubbe och ber om ursäkt och frågar vad de kan förbättra. Idag är hans första dag som GM för Nana, igår var sista dagen som GM för Pattaya 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Jaha, då blir det alltså bulgur till burgarna istället för pommes serverat av dövstumma dvärgar med bögstrumpor... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 1 minut sedan, skrev Benriach: Jaha, då blir det alltså bulgur till burgarna istället för pommes serverat av dövstumma dvärgar med bögstrumpor... Exakt så! Och 100% silikongaranti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Och hur i helvete skall jag hitta min Xyloproct bland all denna skiten...? Får fan boka ett rum till.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 (ändrad) Idag var vinet upphällt redan innan jag kom till loungen. Vad fan händer imorgon? Kanske möts med ett glas vin i hissen... Här har Hooters lite att lära. Exempel från idag. -Asahi please -Bottle? -Do you have draft? -No, only bottle -Then of course a bottle!! Kwai!! Ändrades Juli 16, 2018 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Fan vet om det är service, om de försöker supa ner mig, eller om de har en massa vin de behöver bli av med....? När det återstår 1/3 av glaset toppas det upp om jag inte säger stopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Flögs det in 2st vänner?Du e snäll du[emoji4][emoji106]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Tröttmössorna visste ju bättre än chefen, så när de äter råttor i Chinatown dricker jag GT på en takbar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 700 thb / st Bra GT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 En iskall Stella.... bättre än IPA/APA/EPA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Inga jävla bestick, pinnar eller annat tjafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Red Island Iced Tea är Oskars variant. Bra måndag här för övrigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Red Island Iced Tea är Oskars variant. Bra måndag här för övrigt Fäkk åff!Öl...eller [Ewl] som hipp hipp hade stavat det. Pripps blå från en jävla kran är vad som gäller idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Fäkk åff! Öl...eller [Ewl] som hipp hipp hade stavat det. Pripps blå från en jävla kran är vad som gäller idag. Glas? Ser mer ut som en hållare för något jävla värmeljus. SAS-lounge ser jag, de (swedavia) rippade ju en touch-down plats jag ritade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Glas? Ser mer ut som en hållare för något jävla värmeljus. SAS-lounge ser jag, de (swedavia) rippade ju en touch-down plats jag ritade... Jävla homos!Stäm skiten ur dom. Börjar hata SAS rejält efter semestern. Jag hänger på med support Edit: Swedavia hatar jag ännu mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Jävla homos! Stäm skiten ur dom. Börjar hata SAS rejält efter semestern. Jag hänger på med support Inte lönt i den horbranschen. Svårt att skydda så det krävs lite för att skilja sig från originalet. Men jag vet hur föreskriften och dess specifikationer såg ut. Räcker med vetskapen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Grottfolket är klara i Chinatown, missnöjda över att weekendmarket stängde tidigt på en måndag, hittar ingen thaimat i Bangkok. Fan borde hoppat från Above Eleven när jag hade chansen.... För inte fan lyssnar någon på chefen, nänä random padda i diket vet bättre.....Så länge den är thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Får minska stressnivån med en kvalitetsöl, ser att de även har Happy Ending på menyn så det kanske ordnar sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts