M33 Inlagd Juli 13, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2018 1 timme sedan, skrev wUThai: Hur går det med Bingo-Bob? Hans motgångar började tydligen redan på flyget ner till Thailand! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Det går bra, skall bara få sin stomipåse tömd så kan vi gå vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 13, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2018 Bob bjuder på en sommarlätt innan färdtjänst hämtar oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 6 timmar sedan, skrev M33: En stänkare till orkar jag innan det är dags för bingokväll med Bob Bingo, fem nummer i följd? 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 8 timmar sedan, skrev rolba: Bingo, fem nummer i följd? 😇 Det blev någon i den stilen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Molnigt idag, rätt skönt. Har någon timme att slå ihjäl innan Mr 4 kommer hit och det är dags lämna byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Framme i Bankan, hamnade jämsides med Thai superstar Body Slam + flickvän men när jag väl fick upp telefonen så hade de passerat... Sedan upp till hotelloungen för incheckning. Tyvärr ingen uppgradering👎🏻 Bättre utsikt än senast iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Sedan dags att fixa tvätten och gå till ATM. Allt inom 100m 👍🏻 Australian ligger kvar Hyde är nu en hel byggnad Bed supper clubs gamla tomt börjar det hända saker på Sedan en mc-taxi för en svalkande dryck... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Blev ett kort besök, ingen jag känner som jobbar. Naturligtvis började det dessutom regna... @Khonis ännu ett Hyatt på gång Snart inget kvar av soien som huserade Cheap Charlies, Charlie Browns, Alcemist mm Fick ta ett snabbstopp på Australien Snart dags att smida planer för kvällen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Mår som en kung i loungen, snart en smällfet kung... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 (ändrad) Får ju inte glömma dagens fjolldrink En Cosmo 😂 Ändrades Juli 14, 2018 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Övriga bilder får nog gå genom censuren med nyktra ögon.... Naan aka Hamnois kompis ”ostbågen” slog till med en riktigt bra Liit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Bilderna från Bangkok får mig verkligen att sakna staden. Tack för att du vill dela med dig.👍 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2018 Svårt att lämna platsen när det är match. Fullsatt på soi15, hur är det då på bättre ställen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 (ändrad) 47 minutes ago, M33 said: Svårt att lämna platsen när det är match. Fullsatt på soi15, hur är det då på bättre ställen... En kompis kompis hävdar att det finns många bra sportbarer på nått som kallas "soi Cowboy" inte så långt ifrån där du är nu?? Kanske värt ett test nu inför andra halvlek...😎 Ändrades Juli 14, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 8 minuter sedan, skrev spooncreek: En kompis kompis hävdar att det finns många bra sportbarer på nått som kallas "soi Cowboy" inte så långt ifrån där du är nu?? Kanske värt ett test nu inför andra halvlek...😎 Gå på sporten har man ju hört talas om.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 11 timmar sedan, skrev spooncreek: En kompis kompis hävdar att det finns många bra sportbarer på nått som kallas "soi Cowboy" inte så långt ifrån där du är nu?? Kanske värt ett test nu inför andra halvlek...😎 Det låter spännande och helt nytt för mig.... får testa någon dag 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 Tog en koll på soi 4 igår Tog en mc, som för övrigt gav mig hjälm, till Soi 15. Naan jobbade kväll och bad mig komma bort. Verkar som att jag gick runt med en massa streck i ansiktet igår... ingen som sa något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 Direkt efter matchen tog jag en mc till Oskar, var redan då bra tryck där GT såklart, Hendricks & Fentyman. Förvisso relativt dyr, ca450thb, för Thailand men det var riktigt bra. Efter Oskar tog jag en sväng till Alex där Kimmi är DJ nästan varje dag. Nu slickar jag såren med en lätt frukost. Sovit grymt bra, älskar sängen här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 Klarblå himmel, sol och tyst i Bankan. Som alltid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Molnigt idag, rätt skönt. Har någon timme att slå ihjäl innan Mr 4 kommer hit och det är dags lämna byn. Vad fick du ge för bahttaxin upp till Bangkok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 23 minuter sedan, skrev bob: Vad fick du ge för bahttaxin upp till Bangkok? 40thb från rondellen vid Dusit Thani. Var full med folk så jag satt på taket, fläktade fint, men det tog ju några timmar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 40thb från rondellen vid Dusit Thani. Var full med folk så jag satt på taket, fläktade fint, men det tog ju några timmar..Jo men nu när kronan är så svag så är det värt det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2018 När man inte har tid att flyga till Phuket får man flyga hit Phuket 2 fd Hootersbrudar Då skulle det såklart ätas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 2 minuter sedan, skrev M33: När man inte har tid att flyga till Phuket får man flyga hit Phuket 2 fd Hootersbrudar Då skulle det såklart ätas... Verkar vara billigare med dvärgar. 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 En ny bok varje dag?! Inte undra på att du aldrig får se något av det riktiga🤣 Thailand! Tack för att vi får hänga med! 👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts