M33 Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Nytt hotell = ny lounge. Verkar bättre här, förutom att jag råkade få i mig någon mördarstark gris. Bränner i halsen.... Inser även att ”smart casual” innefattar pissetofflor och badbyxor i Pattaya. Är ju iofs bättre än changlinne och bar underkropp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Nu jävlar @wUThai fjolldrink! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2018 Dela Inlagd Juli 10, 2018 Nu jävlar [mention=3432]wUThai[/mention] fjolldrink! Bättre du sveper glaset med servetter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Liit, nu väntar jag bara på att farbror Bob skall byta vuxenblöja sedan blir det en sväng i Jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Jomtien var det tråkigaste jag sett hittills i Thailand. Dit åker jag aldrig mer. Den här frukosten lockar mer än allt jag såg igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Här trivs man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 En riktig snygging vid poolen men hon var svår att fånga på bild. Hon till höger om snubben alltså... En sväng till gymmet för 40 minuter Criss-trainer, sjukt varmt men schysst utsikt. Nu behöver jag mat och bira! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 Fan att man är fast här på Kokos-mallis! Hade gärna tatt ett gäng fjolldrinkar på Oscars... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 20 timmar sedan, skrev M33: Nu jävlar @wUThai fjolldrink! Är Fjollis Hamnoi med skulle rest med 52:an då hade det blivit Vargtass på Hemkokt !?!? Ha Det Gött Stekarn !!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev M33: Jomtien var det tråkigaste jag sett hittills i Thailand. Dit åker jag aldrig mer. Den här frukosten lockar mer än allt jag såg igår Men det har vi ju sagt många ggr här Jomtien ett pensionärs mekka där snudd på strömmen slås av efter 20.00 men det finns ju inget skoj där före 8 heller. Tack för rese rapporteringen i övrigt (även i din grupp med dom avklädda bilderna får högsta betyg, hon den solbrända med silli lökarna är helt i min smak) //Broskan Ändrades Juli 11, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 11 minuter sedan, skrev Muimatt: Fan att man är fast här på Kokos-mallis! Hade gärna tatt ett gäng fjolldrinkar på Oscars... Fan det var synd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Precis nyss, skrev Broskan: Men det har vi ju sagt många ggr hör ett pensionärs mekka där snudd på strömmen slås av efter 20.00 men det finns ju inget skoj där före i heller. Tack för rese rapporteringen i övrigt (även i din grupp med dom avklädda bilderna får högsta betyg, hon den solbrända med silli lökarna är helt i min smak) //Broskan Var ju tvungen att kolla när det bara var 10 min med taxi dit. Nu vet jag 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 Just now, M33 said: Fan det var synd! Du får klara dig själv bland takbarerna och semi-proffsen på Oscars. Se bara till att rapportera om ställen som har blivit sunkiga! Jag vill helst slippa att beblanda mig med budget avskum i Chang-linnen och foppatofflor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Dagen lunch, var riktigt gott Dagens brud, Patty, som skötte servicen utmärkt. Frågade om ny öl så fort den var 1cm kvar av gamla, småsnackade osv. Kan bero på att vi har någon gemensam bekant och jag har nämt att servicen är skit.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Dagens bok, juice och fjolldrink! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Mmm, vodka redbull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 För helvete, ungjävlar hör inte hemma i lounger. Jävligt avkopplande.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 För helvete, ungjävlar hör inte hemma i lounger. Jävligt avkopplande.... Jag gillar att dra ungen på lounger. Trött och hungrig ska hon vara. Det ger bäst effekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Mat & Ragson på scen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 (ändrad) 8 minutes ago, M33 said: Mat & Ragson på scen Bra där. Harrys är en fredad zon mot alla engelsmän som redan borde ha börjat ladda upp på barerna runtomkring. "Little England" (Soi Buakhow) är nog "on fire" om ett par timmar. Ändrades Juli 11, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 17 minuter sedan, skrev spooncreek: Bra där. Harrys är en fredad zon mot alla engelsmän som redan borde ha börjat ladda upp på barerna runtomkring. "Little England" (Soi Buakhow) är nog "on fire" om ett par timmar. Har haft det i åtanke, de är ju dock jävligt trevliga så länge de vinner.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Jaha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Skjut mig... ”How am I supposed to love you” på thaiengelska... saknar bankan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 20 minuter sedan, skrev M33: Skjut mig... ”How am I supposed to love you” på thaiengelska... saknar bankan Checka ut och åk dit då!!! Så blir tråden ännu bättre 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Wuttanstyle på musiken och brudar äldre än Bob... skjut mig igen. Sluta stämm guran, det är inte problemet när man är värdelös... glömde nämna att det luktar bajs här, också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts