Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 1 timme sedan, skrev M33: In i kaklet... gillar detta på något sätt. Mediokert framifrån men kul från sidan, tur man inte har planer på renovering... Fan, det här lät som något annat, säkrast att lägga in ett par bilder.... Fan, undrar om inte detta är i gamla "Planet Hollywood-lokalerna"?.......... Jag vart ju i Prag ngn gång på 90-talet å då hade dassena på det stället liknande kakelmontering......... Det var fan inte enkelt att pissa ståendes i en 45 gradersvinkel när man var på dyngrakan.......... Jag å dåvarande flickvännen åt oss mätta och blev klädsamt fulla för dryga 700 kr i dåtidens pengavärde........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, undrar om inte detta är i gamla "Planet Hollywood-lokalerna"?.......... Jag vart ju i Prag ngn gång på 90-talet å då hade dassena på det stället liknande kakelmontering......... Det var fan inte enkelt att pissa ståendes i en 45 gradersvinkel när man var på dyngrakan.......... Jag å dåvarande flickvännen åt oss mätta och blev klädsamt fulla för dryga 700 kr i dåtidens pengavärde........ Detta hotellet är det https://sofitel.accorhotels.com/gb/hotel-3440-century-old-town-prague-mgallery-by-sofitel/index.shtml Tveksam till att det varit Planet Hollywood där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 Blev några bra GT igår, dubbla såklart. Märklig Tonic, men rätt god eller så var jag något bedövad Förmiddagens turistpromenad bjöd på denna bild. Nu kom 3:e ölen in, blir nog inte så mycket turistande.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 Superturisten eller super turisten... här kom 6:e ölen. Får fan vara sista här 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 Helvete vilka LP-skivor 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 En dusch och en powernap så är man på det igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 6 timmar sedan, skrev M33: Detta hotellet är det https://sofitel.accorhotels.com/gb/hotel-3440-century-old-town-prague-mgallery-by-sofitel/index.shtml Tveksam till att det varit Planet Hollywood där. Nä, det har du rätt i...... Jag uppfattade inte att det var på hotellet som toan i fråga var på utan jag trodde att du var ute på lokal....... Läser snabbare än min uppfattningsförmåga ibland......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 Tacka fan för Liit. Lätt sliten idag och ett tiotal öl och några groggar känns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2019 Visst dags för en Liit till, och självklart sponsrar baren med några underlägg 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2019 Testat två lounger på Prag, fruktansvärt dåliga. Tur att det är gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2019 Laxlåda med mousserande. Praliner och kaffe.... blev ingen GT idag 😱 Och ännu en skitlounge innan nästa flyg. Max 20% beläggning här så jag skall nog överleva en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2019 Succé på sista benet. Polarrulle, negerboll och Ringi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 Jobba på en söndag 🙈 Varken bulgur eller bubbel heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 Nu blir det lyx 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Nu blir det lyx [emoji23] Den har jag aldrig flugit. Inte direkt så att jag har någon lust heller. Kan vi få en rapport? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Den har jag aldrig flugit. Inte direkt så att jag har någon lust heller. Kan vi få en rapport? Klart du har... inte kan du ha missat den fina AT7:an... ingång baktill och plus på raderna längst bak... en go turboprop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Klart du har... inte kan du ha missat den fina AT7:an... ingång baktill och plus på raderna längst bak... en go turboprop! Ja, där plus boardar sist så den inte tippar. Kunde vara en spännande kamp mellan Dash flygen om vilken som är värst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 35 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, där plus boardar sist så den inte tippar. Kunde vara en spännande kamp mellan Dash flygen om vilken som är värst. Idag ingen prioboarding pga risk för backtipping. egen 2:a längst bak Fantastisk mat. Jag ger flygningen 13 Solar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Idag ingen prioboarding pga risk för backtipping. egen 2:a längst bak Fantastisk mat. Jag ger flygningen 13 Solar Dom förstod väl att en chipsröv skulle tippa planet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Dom förstod väl att en chipsröv skulle tippa planet. På tal om det är det upprörande att Guldloungen inte har chips! Fick nöja mig med vitt vin och en snus. Hoppas på bättring då jag har 2h att slå ihjäl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 På tal om det är det upprörande att Guldloungen inte har chips! Fick nöja mig med vitt vin och en snus. Hoppas på bättring då jag har 2h att slå ihjäl. Vad i helvete! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 Bra kaffe här. Och nu ordning på chipsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 SAS levererar! Champagne vore såklart bättre, men nu är det SAS så då är man nöjd med vad man får... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 Automatiskt spolande pissoar är sådär när Rör-Janne inte har spolat ledningarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2019 Om man man tar en power nap vid gate är det klädsamt att inte snarka... Gissningsvis sover han på samma rad som jag dricker 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts