M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Skippade maten och tog en negerboll Finns ju finmat i loungen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 Semestertid kommer amatörerna fram. 2 yngre herrar jämte mig vid gaten har lyckats missa alla utrop, sittandes 5m från gaten....Nu är deras flight stängd och det är upprörda känslor. Inte vana att resa utan mamma kanske. Ja ja det går nog fler flyg [emoji12]Att dom inte skäms!Stå där och vara upprörd. Jag skulle skämmas något så jävligt så att jag hukandes hade smugit ut från flygplatsen och låtsas att jag aldrig varit där. Undrar om dom hade incheckat bagage?Planet kraftigt försenat för att väskorna ska ut och två Ola-Conny och Morgan sitter vid gaten och har inte förstått ett smack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Att dom inte skäms! Stå där och vara upprörd. Jag skulle skämmas något så jävligt så att jag hukandes hade smugit ut från flygplatsen och låtsas att jag aldrig varit där. Undrar om dom hade incheckat bagage? Planet kraftigt försenat för att väskorna ska ut och två Ola-Conny och Morgan sitter vid gaten och har inte förstått ett smack. Kollade inte vilken flight det var men gate 13 GOT ca kl 14:30. Kan ha varit Amsterdam vilket förklarar en del... Att somna i loungen är ju ok, eller att bli förhindrad pga att man pissat vid gaten. Men att missa utrop är ju idi*tiskt, borde svartlistas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Att dom inte skäms! Stå där och vara upprörd. Jag skulle skämmas något så jävligt så att jag hukandes hade smugit ut från flygplatsen och låtsas att jag aldrig varit där. Undrar om dom hade incheckat bagage? Planet kraftigt försenat för att väskorna ska ut och två Ola-Conny och Morgan sitter vid gaten och har inte förstått ett smack. TV har undersökt ärendet och låter meddela att de misstänkta ej hade incheckat bagage och att flighten kom iväg 8 minuter sent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 24 minuter sedan, skrev M33: Kollade inte vilken flight det var men gate 13 GOT ca kl 14:30. Kan ha varit Amsterdam vilket förklarar en del... Att somna i loungen är ju ok, eller att bli förhindrad pga att man pissat vid gaten. Men att missa utrop är ju idi*tiskt, borde svartlistas. Dom glömde säkert bagaget på busshållplatsen. Det räddade nog övriga passagerares dag. Loungsovande och gatepiss är helt klart godkända olyckor. Från Amsterdam är det säkert tillåtet att missa utropet. Till Amsterdam så bör man fixa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Från Amsterdam är det säkert tillåtet att missa utropet. Till Amsterdam så bör man fixa det. Ovanstående gäller även Umeå (och närområdet) antar jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 Ovanstående gäller även Umeå (och närområdet) antar jag...Tillåtet att missa avgång till Umeå. Från Umeå vill man absolut inte missa avgången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Vacker utsikt idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 3 minuter sedan, skrev M33: Vacker utsikt idag. Trevlig resa min vän...... Hoppas du får det fantastiskt bra...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 34 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Trevlig resa min vän...... Hoppas du får det fantastiskt bra...... Tack. Åter på 1F så skall nog överleva till destinationen. Den observante ser att jag reser utan byxor, ett trix för att få ledigt säte jämte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 Tack. Åter på 1F så skall nog överleva till destinationen. Den observante ser att jag reser utan byxor, ett trix för att få ledigt säte jämte. Egentillverkad seatblock. Rutinerat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Egentillverkad seatblock. Rutinerat Inte så väl, min manspread blev genomskådad 😡 Fick förvisso den enda ätbara kuben, lax som faktiskt är rätt god. Sedan lurade de på mig någon vegansk skit. Rätt bra den med. Båda två. Och för mig nya praliner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Sedan taxi mot hotellet Bea chaffis, bra bil uppgraderad till executive vad det nu innebär Ja det får väl duga härligt kakel fan fick inte jag svit för 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Nu blir det 100% kultur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 19 minuter sedan, skrev M33: Sedan taxi mot hotellet Bea chaffis, bra bil uppgraderad till executive vad det nu innebär Ja det får väl duga härligt kakel fan fick inte jag svit för 😡 MGallary... där har man bott. Lobbybaren är rätt trevlig och finns några bra ställen precis utanför på gatan. Bra promenadavstånd till det mesta. Uber funkade kanon förra sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 19 timmar sedan, skrev M33: Själv är jag rutinerad och hukar bakom denna. Skvätt lite bubbel i pannan för extra effekt. Tack @clion för tipset Välkommen i klubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 Turistat hela förmiddagen Nu välförtjänt vätskepaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 Ännu mer turistande, slit och släp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 Såg en intressant skylt Lika bra att testa, inte riktigt samma höjder man är van vid från Bkk mm En kall Staropramen Knappt ätbart, söndergrillat skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 Kanske något för morgondagens turistande...? Mitt hotell Rakt över gatan finns det öl Nu får det nog bli hotellbaren och klura ut jag jag skall göra ikväll. Ugglorna i Prag är inte så vackra så det lockar inte. Fanns väl några finare men jag tycker detta speglar hur bra stället var... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 Hotellbaren var fin, men helt tom och ingen service efter säkert 45 sekunders väntan. Så det blev Liit på annat håll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 Prag måste vara en riktig ”svensexestad”, har lätt sett +10 sällskap med egendesignade t-shirts / pikétröjor typ ”game-over” och någon spritflaska. Med tanke på priserna och utbudet av extras så är det kanske inte så konstigt. Jag funderar vidare över ännu en Liit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 27, 2019 Dela Inlagd Juli 27, 2019 Prag måste vara en riktig ”svensexestad”, har lätt sett +10 sällskap med egendesignade t-shirts / pikétröjor typ ”game-over” och någon spritflaska. Med tanke på priserna och utbudet av extras så är det kanske inte så konstigt. Jag funderar vidare över ännu en Liit...Näst nästa helg blir det Prag för mig (tror jag)Jobb, stanna över helg.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 23 minuter sedan, skrev M33: Prag måste vara en riktig ”svensexestad”, har lätt sett +10 sällskap med egendesignade t-shirts / pikétröjor typ ”game-over” och någon spritflaska. Med tanke på priserna och utbudet av extras så är det kanske inte så konstigt. Jag funderar vidare över ännu en Liit... Här kom nästa sällskap... Råkade trots allt hamna på lokalhaket igen, bra tryck här men har tyvärr insett att det är viss likhet mellan servitriser och kunder. Tunt hår, chipsrövar, chipspattar och tveksam klädsel. Jaja, de gör iallafall en ok Liit till skillnad från random Ling på Hooters Asia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2019 In i kaklet... gillar detta på något sätt. Mediokert framifrån men kul från sidan, tur man inte har planer på renovering... Fan, det här lät som något annat, säkrast att lägga in ett par bilder.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts