M33 Inlagd Juli 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2019 Liit testade Sheratons strandbar Basil smash Whiskyprovning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2019 Mitt aktiva semestrande kräver en stabil frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2019 Lite naket till @Sangwal Stabil lunch så man orkar med mitt pressade schema Som består av Liit på stranden Observera storleken på drinken, måttstock är klädnypan... Vidare med taxi, ok benutrymme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2019 Idag blev det Gdansk, helt ok men vansinnigt mycket folk stundtals Byggs en massa nytt Blandat med gammalt och det finns Liit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2019 Nu blir det gurksallad 👊🏾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2019 Se på fan det sitter en liten jävel där bakom strängarna. Skall nog önska något med Yngwie så hon får jobba lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Märker du att det är "ovanligt" mycket Svenskar i Polen nu, känner till många som i år valt att tillbringa lite semester där.... Polen är prisvärt, och verkligen civiliserat idag. På ett sätt var det roligare för 30 år sen då man fick en helkväll inkl etc. för 10 st svenska 10:or.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 11 timmar sedan, skrev M33: Lite naket till @Sangwal Stabil lunch så man orkar med mitt pressade schema Som består av Liit på stranden Observera storleken på drinken, måttstock är klädnypan... Vidare med taxi, ok benutrymme Inte en dag för tidigt... Nu lite neon och kromade stänger tack... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Märker du att det är "ovanligt" mycket Svenskar i Polen nu, känner till många som i år valt att tillbringa lite semester där.... Polen är prisvärt, och verkligen civiliserat idag. På ett sätt var det roligare för 30 år sen då man fick en helkväll inkl etc. för 10 st svenska 10:or.... Tycker alla turister verkar vara från Sverige och Norge. Flest är det nog från Norge. Priserna är väl ok, fast inte superbilligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Tycker alla turister verkar vara från Sverige och Norge. Flest är det nog från Norge. Priserna är väl ok, fast inte superbilligt.Zlotyn har ju skjutit i höjden som en raket om man jämför med Nok (tycker polackerna). Polackerna på jobbet gråter. Fick alltid en massa inbjudningar av polackerna tidigare, men har än så länge inte lyckats ta mig dit. Helst skulle man åka utan familj, men då skulle det nog spåra ur totalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Baren 3 systrar, lite annorlunda inredning. Grannbaren Fidel är lite mer posh, massor av romdrinkar men värdelös service 👎🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Hemresa idag, värdelöst med sent flyg men har sen utcheckning vilket underlättar. Hälsofrulle som alltid En timmes promenad på beachen, inte väder för att sola idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Så sitter man i loungen. SAS erbjuder ingen lounge här även om man reser i SAS Plus. Kasst, men tack vare gratis Priority Pass så kom man in ändå. Fokus i loungen ligger på öl och sprit, det ätbara helt värdelöst. Och mitt handbagage som jag kommenterade i annan tråd. Lätt och bra! Kompletteras oftas med datorväska eller bögslunga för det man lätt vill komma åt, tex prylar som skall plockas ur i security. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 Så sitter man i loungen. SAS erbjuder ingen lounge här även om man reser i SAS Plus. Kasst, men tack vare gratis Priority Pass så kom man in ändå. Fokus i loungen ligger på öl och sprit, det ätbara helt värdelöst. Och mitt handbagage som jag kommenterade i annan tråd. Lätt och bra! Kompletteras oftas med datorväska eller bögslunga för det man lätt vill komma åt, tex prylar som skall plockas ur i security. Bögslunga är ju i paritet med mina nödbyxor inköpta i Haparanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 2 timmar sedan, skrev M33: Så sitter man i loungen. SAS erbjuder ingen lounge här även om man reser i SAS Plus. Kasst, men tack vare gratis Priority Pass så kom man in ändå. Fokus i loungen ligger på öl och sprit, det ätbara helt värdelöst. Och mitt handbagage som jag kommenterade i annan tråd. Lätt och bra! Kompletteras oftas med datorväska eller bögslunga för det man lätt vill komma åt, tex prylar som skall plockas ur i security. Försök inte... bögslunga det har hantverkarna och bär verktyg i. Din pippinetta väska kallas manpurse... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Boardade som seq001, slog mig ner på 19C. Bara 14 platser i Plus och av dessa var 8 upptagna. Platsen jämte mig förblev ledig. Dags att lämna Gdansk, blir säkert någon jobbresa hit framöver. Dags för serveringen, valde polarrullen med rostbiff som visade sig vara ett nedköp. Vinet var iallafall drickbart. Nu skall jag lounga en stund innan nästa ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 @andrejsdenruskige Se vilken fin plats 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Fick raden för mig själv 👍🏻 Köpenhamn genom ett smutsigt fönster Lyckan när man får sin negerboll... Hämtade nycklarna till bilen som nu var nytvättad. En påse på sätet med lite vatten, chips och godis. Inget jag orkar med nu....dödstrött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 När gaphalsen @Kingen är på väg till Göteborg gör man bäst i att lämna staden... Börjar med en braklunch i loungen, fredagsbubbel i tveksamt glas. Orkar inte vänta på disken så det får duga idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 26, 2019 Dela Inlagd Juli 26, 2019 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev M33: När gaphalsen @Kingen är på väg till Göteborg gör man bäst i att lämna staden... Börjar med en braklunch i loungen, fredagsbubbel i tveksamt glas. Orkar inte vänta på disken så det får duga idag. Jag var dig hack i häl! Happy dwarf Hunt! 😀 Ändrades Juli 26, 2019 av Kingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 3 minuter sedan, skrev Kingen: Jag var dig hack i häl! Happy dwarf Hunt! 😀 Visste jag väl, du hörs lång väg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Uppdaterat glas och lite chips till chipsröven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Semestertid kommer amatörerna fram. 2 yngre herrar jämte mig vid gaten har lyckats missa alla utrop, sittandes 5m från gaten....Nu är deras flight stängd och det är upprörda känslor. Inte vana att resa utan mamma kanske. Ja ja det går nog fler flyg 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Själv är jag rutinerad och hukar bakom denna. Skvätt lite bubbel i pannan för extra effekt. Tack @clion för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2019 Gick väl... bulkhead som alltid 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts