M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Fantastisk mat och dryck Fan vet om det inte är lite bulgur här GT såklart. Bra betyg på både gin och tonic, men den jävla citronen förstörde En god jävla negerboll sluter kostcirkeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 Fantastisk mat och dryck Fan vet om det inte är lite bulgur här GT såklart. Bra betyg på både gin och tonic, men den jävla citronen förstörde En god jävla negerboll sluter kostcirkeln Detta är überklasse. Fruktansvärt flott resande i yppersta klass. Kan livet bli bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 15 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Detta är überklasse. Fruktansvärt flott resande i yppersta klass. Kan livet bli bättre? Jag tror inte det, kastar nog in kepsen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 Jag tror inte det, kastar nog in kepsen nu Livet är fulländat. Allt kan bara bli sämre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 4 timmar sedan, skrev M33: Jag tror inte det, kastar nog in kepsen nu 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Livet är fulländat. Allt kan bara bli sämre Tja, livet är ju trots allt bara ett väntrum på döden och ett försök är det första steget till ett misslyckande samt att det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre och det är aldrig för sent att ge upp......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Efter en massa strul, det enda självförvållade var att jag tog tåget åt fel håll, är man incheckad. För 4K för natt hade jag önskat lite högre standard. Det är ett uppgraderat rum.... Tog U-bahn till Kölnmesse Möte med vår största leverantör, som såklart bjöd på GT Nu i hotellbaren med Kölsch och fantastisk utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 16 minuter sedan, skrev M33: incheckad. För 4K för natt hade jag önskat lite högre standard. Det är ett uppgraderat rum Ja det där kändes ovärdigt för dig @M33 jag sympatilider med dig här bakom tangenterna. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Detta är überklasse. Fruktansvärt flott resande i yppersta klass. Kan livet bli bättre? 7 timmar sedan, skrev M33: Jag tror inte det, kastar nog in kepsen nu 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Livet är fulländat. Allt kan bara bli sämre 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, livet är ju trots allt bara ett väntrum på döden och ett försök är det första steget till ett misslyckande samt att det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre och det är aldrig för sent att ge upp......... Bara att inse att nu är det utförsbacke mot graven. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Kött och potatis, ser ut som morgonbajen men smakade bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Inte oväntat bjöd hotellet på en riktig ski-GT. Beefeater och Schweppes... Blev fan åksjuk av den så en Kölsch på rummet istället. Imorgon blir blir det kanske tanzen tanzen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2019 Gratis är gott, 2st gratis är godare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2019 Hittande äntligen marmorlaminatet @Muimatt har tjatat om. @samet har egen monter här Vågar man välja denna dörren....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 22, 2019 Dela Inlagd Maj 22, 2019 23 timmar sedan, skrev M33: Kött och potatis, ser ut som morgonbajen men smakade bättre... Ser hyfsat ut! Hur smakade morgonbajen? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2019 Vinfestival på Heumarkt igår, en jävla massa folk Hittade plats på uteservering ändå Kött utan potatis Efterrätt Och avslutade kvällen med en massa meter Kölsch. Lätt bakrus idag..., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2019 Resans kulturella inslag Lounge med lite dryck och tilltugg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2019 Hämtas 04:40, fy fan I loungen för frukost 30 min senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2019 Benutrymme på 04A Nu åter parkerad efter avbruten start.... lär inte hinna med mitt nästa flyg 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2019 Frukosten i SAS Plus, världsklass! Blev bara en kort försening trots avbruten start så inga problem att hinna med nästa flyg Samma plats igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2019 Äntligen framme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 3 timmar sedan, skrev M33: Äntligen framme Vilnius is da bomb! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2019 3 timmar sedan, skrev samet: Vilnius is da bomb! Yes! En snabb skräplunch då det enligt uppgift inte finns något att äta på vägen till ödemarken. Fabriksbesök med fotoförbud, bjuder på en bild av ett skatbo istället Efter 1 timmes möte och drygt 30 mil i bilen var det dags att checka in, utan guldstatus 😱 Ingen välkomstgåva eller uppgradering Men schampo fick jag Och ölen är kall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Heaburger!Fyfan. Finnarnas eget lilla McD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 1 timme sedan, skrev M33: Yes! En snabb skräplunch då det enligt uppgift inte finns något att äta på vägen till ödemarken. Fabriksbesök med fotoförbud, bjuder på en bild av ett skatbo istället Efter 1 timmes möte och drygt 30 mil i bilen var det dags att checka in, utan guldstatus 😱 Ingen välkomstgåva eller uppgradering Men schampo fick jag Och ölen är kall Ingen status... men EB poäng blir det... 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Heaburger! Fyfan. Finnarnas eget lilla McD Testat på Åland. Hmm kunde vara sämre 😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 2 timmar sedan, skrev M33: Men schampo fick jag Glöm inte att packa ner dem när du reser vidare ....den som spar den har enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts