M33 Inlagd Maj 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2019 Vidare till Nana för några GT Blev Red square på Novotel Alltid trevligt med dj istället för smurfhits från 1989 Nice pool Påkostat med svenska möbler, Honken från Blå Station. Design: Stefan B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2019 Mc vidare i värmen Asahi på Score, ofta mycket folk här 👍🏻 Beer Pong verkar uppskattat, även Speakeasybaren Find the photoboth drar en del folk Måndagar verkar bra om man har det dåligt ställt Vidare för GT Bra klass på utbudet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2019 Rutinerna fortsätter, efter frukost skall man läsa bok vid poolen. Såg en halvsnygg brud igår, idag dök hon upp igen. 3st syderopeer började stöta på henne direkt. Efter en fotosession så blev hon tvångsupphånglad i poolen, såg sådär ut men en timme senare gick hon och hennes polare iväg med sina två nya vänner. Antar att de som jag behövde lämna in tvätt eller något. Nu när tvätten är inlämnad svettas jag här. Servitrisen hade svårt att förstå att jag inte ville ha någon av de öl som det är happy hour på... Dricker inte Chang även om det är gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2019 Hade iallafall en halvsöt servitris i värmen Sedan blev det lounge... Bubblet kom in hela tiden, gissar på 6 glas så nu blir det take away Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6, 2019 Testade nya Artisan Craft Burgers igår Apple Crumble Craft Cider, köper jag aldrig igen Tog in 3 små rätter, var inte hungrig och samtidigt ett bra sätt att testa 3 av deras burgare. Jag ger dem en 2:a av 5. Sedan var det några GT Avslutade på Soi 15, hamnade på ett bord med 2 äldre aussies och 2 yngre skottar. Helvete vad jag fick kämpa för att förstå... Blev inte bättre när jag träffade managern för Hooters Nana och han berättade att han heter Nils Söderström... Pratar engelska med italiensk / fransk brytning Var helt slut när jag stapplade hem, observerade att gamla Thermea måste vara ett av de populäraste cafeérna i Bkk, fullt på gatan utanför. Allt från japaner, skolflickor till dojjor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6, 2019 (ändrad) Måste vara varmaste resan jag kan minnas, måste fylla på med vätska hela tiden Många har hört av sig och frågat hur det ser ut i min favoritlounge så här kommer några bilder Självklart blandar de ju även till en stänkare om man önskat det. Men idag är det bubbel Hoppas detta stillar er undran Ändrades Maj 6, 2019 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Steeeeeek!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6, 2019 2 minuter sedan, skrev Muimatt: Steeeeeek!!!! Nä, Liit!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Om det inte blir naket snart, så kommer du få minuskarma av mig... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Sangwal: Om det inte blir naket snart, så kommer du få minuskarma av mig... Rock on! Förstår inte vad du knorrar om.. jag får bilder varje dag från mackan... Han är omtänksamhet och vill inte att du skadar dig när allt blod rusar från huvudet till snabeln å du svimmar och trillar omkull, bryter snabeln, slår pannan i bordet och petar ut ögat med en blyertspenna... så jag tolkat det som omtanke om din hälsa... Således slipper du se bilder på alla de nakna, vackra Hootersdamer som Mackan skickar till oss andra... Ändrades Maj 6, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 10 minuter sedan, skrev samet: Förstår inte vad du knorrar om.. jag får bilder varje dag från mackan... Han är omtänksamhet och vill inte att du skadar dig när allt blod rusar från huvudet till snabeln å du svimmar och trillar omkull, bryter snabeln, slår pannan i bordet och petar ut ögat med en blyertspenna... så jag tolkat det som omtanke om din hälsa... Således slipper du se bilder på alla de nakna, vackra Hootersdamer som Mackan skickar till oss andra... Skitsnack, nåja, nu är han varnad... För nu är hushållsrullen framplockad.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Precis nyss, skrev Sangwal: Skitsnack, nåja, nu är han varnad... För nu är hushållsrullen framplockad.. Rock on! Till naken bilder på @M33.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Till naken bilder på @M33.... Bara det är naket... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 2 timmar sedan, skrev Sangwal: För nu är hushållsrullen framplockad.. Rock on! Själv kör jag med Vajankle ... 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 7, 2019 Testade Hemingway igår, bra som alltid. Det mest slående var väl ändå att det var minst 15st personal på nedervåning, köket exkluderat. Hälften hade nog räckt till även om det varit fullsatt. Sedan dracks det GT mm på Oskar. Lyckades inte fota något naket denna kvällen heller.... 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 7, 2019 Har varit för lite bilder från loungen, så här kommer dagens loungefrukost En bild på min tron vid poolen En Asahi med lite Lull-lull Mina böcker börja ta slut, bara 1 i den olästa stapeln. Men jag har en jag håller på med också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 8, 2019 Checkade ut kl16, vidare för sen lunch och ett gäng öl Långsam taxiresa mot Suvvan kl20 En tråkig hemresa som mest spenderades liggandes, lyckades nog sova ca 5 timmar Fick lite bubbel iallafall Maten var sådär, var iofs inte ens hungrig En GT till glassen Fullsatt business denna flight Nu blir det lugnt här tills nästa resa om ett litet tag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 1 minut sedan, skrev M33: Checkade ut kl16, vidare för sen lunch och ett gäng öl Långsam taxiresa mot Suvvan kl20 En tråkig hemresa som mest spenderades liggandes, lyckades nog sova ca 5 timmar Fick lite bubbel iallafall Maten var sådär, var iofs inte ens hungrig En GT till glassen Fullsatt business denna flight Nu blir det lugnt här tills nästa resa om ett litet tag! Trevligt att få följa med....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Tackar, mycket trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Snyggt jobbat! Tackar! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Stabil frukost och trevlig utsikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 SAS Plus, när man vill lyxa till det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Livet är komplett Ett glas vin i loungen, slappa, kolla mailen och... Läsa att mitt hotell är överbokat och jag har blivit flyttad till ett annat. Bättre läge men det här skall det klagas på.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Sent flyg men nu på min lyxiga 2C, SAS Plus är kungligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Körde en selfupgrade.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts