M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 2 minuter sedan, skrev Benriach: Wooloomooloo misstänker jag... Korrekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Härlig utsikt, och god öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Bra Gt också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Och så kör vi Liit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2019 Uppe med tuppen och åkte till flygplatsen, ingen kö någonstans ok benutrymme även på lcc Framme på destinationen, ingen kö någonstans här heller. Eländet börjar när jag ser skylten med mitt namn. Får höra wait 5 minutes. Efter 15 minuter från jag var min förbokade SUV från hotellet är, soon here... Efter 30 minuter säger ifrån, lös en annan bil nu. Fick en halvsunkig minivan, nästan framme stannar han på fel hotell.... Lätt irriterad förklarar jag att jag bokat körning till hotellet jag skall bo på och inte någon närliggande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2019 Hamnar till slut på rätt hotell, efter att krånglat med min bokning en stund ledsnar jag och säger att det här går väldigt långsamt, passar även på att framföra mina åsikter om deras ”limosinservice” Nu tar det fart och 4-5 personer är inblandade tills en manager kommer och styr upp situationen. Får en uppgradering som ”loyalty member”, fast fan vet om det var så mycket uppgradering från Studio suite till 1 bedroom suite. Fick i allafall ett passande rumsnummer Detta rucklet får väl duga några nätter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2019 Efter att ha packat upp och plockat ut lite cash var jag törstig, mycket törstig Träffade som väntat några gamla bekanta, vissa såg bättre ut än andra nuförtiden... Fast att servera Asahi i Magnersglas är i min bok en dödssynd. Lite lokal mat slank ner också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2019 Nu är det GT i loungen, glömde kolla utbudet av bubbel men här kör de väl Pommac gissar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2019 Fan vet vad det är för guest house jag har checkat in på, inget bubbel i lungen. Fick bli ett glas Chardonnay istället under tyst protest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 3 timmar sedan, skrev M33: Fan vet vad det är för guest house jag har checkat in på, inget bubbel i lungen. Fick bli ett glas Chardonnay istället under tyst protest Inget bubbel. Bra check out och dra... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 6 timmar sedan, skrev M33: Hamnar till slut på rätt hotell, efter att krånglat med min bokning en stund ledsnar jag och säger att det här går väldigt långsamt, passar även på att framföra mina åsikter om deras ”limosinservice” Nu tar det fart och 4-5 personer är inblandade tills en manager kommer och styr upp situationen. Får en uppgradering som ”loyalty member”, fast fan vet om det var så mycket uppgradering från Studio suite till 1 bedroom suite. Fick i allafall ett passande rumsnummer Detta rucklet får väl duga några nätter Du verkar ha en väldig fäbless för hotell där man får skita inför öppen ridå......... How come?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Du verkar ha en väldig fäbless för hotell där man får skita inför öppen ridå......... How come?........ Perfekt, då slipper man sitta med öppen dörr. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 Liit för att sparka igång ruset Lite dans Vidare lite andra barer och en del suspekta ställen där kameran får stanna i fickan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 Poolen på taket renoveras visst, så rätt öde där uppe Inte speciellt mycket folk på beachen, skönt. Man kunde åka sväng med denna, orkade inte.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 Hus på Beach rd nära Karlssons som brann för ett litet tag sedan Började regna så tog skydd på Jungceylon Under ett kort uppehåll tog jag mig till Backside Några bira och lite mat senare så var regnet över Promenad vidare Suger Club som finns i Bangkok har visst öppnat här också Detta minns jag inte från senaste besöket här...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 (ändrad) Tillbaka på hotellet hade ett rykte och Sveriges kung har födelsedag spridits, blev kanske något missförstånd Vidare till laungchen för några drinkar Tillbaka på rummet för att fixa lite. WTF Regnar som fan så får börja i närliggande bar. Hendricks GT Sedan blev det Liit och dvärgar... Ändrades Maj 1, 2019 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Tråkigt för dig att det regnar. Men nu har vi fått lite vatten i ledningen igen. 50 liter sedan min avläsning 15/4. Fick köpa 2000 liter i alla fall i morse. Hoppas på mera regn, jag är ju i Sverige nu. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 6 hours ago, M33 said: Tillbaka på hotellet hade ett rykte och Sveriges kung har födelsedag spridits, blev kanske något missförstånd Tillbaka på rummet för att fixa lite. WTF Fyller man 30 så brukar de fira lite extra, grattis på dagen (eller var det gårdagen?)🎂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 1 timme sedan, skrev bob: Fyller man 30 så brukar de fira lite extra, grattis på dagen (eller var det gårdagen?)🎂 Var ju kungen som fyllde år, i dubbel bemärkelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 1 timme sedan, skrev M33: Var ju kingen som fyllde år, i dubbel bemärkelse Whuttan?? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 54 minuter sedan, skrev Soengsang: Whuttan?? Exakt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2019 Bättre väder, då försöker jag steka lite Plöjer vidare bland böckerna Ner på beachen, nästan ödsligt Ny fin skylt... Redan igång på vissa ställen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2019 Första inhemska ölen tror jag Sedan lounge såklart Och Liit Och San Mig Kött och potatis Och lite barhäng på det, en klassisk onsdag eller vad det nu var för dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2019 Smet in i loungen Sedan körde jag Crilles specialare bakom pelaren Crille vet vad han snackar om, First class!! Mat på porslin och riktiga bestick, men inget salt & peppar Benutrymmet ok Utsikten kan man inte klaga på, lite skitiga fönster dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2019 Väskan var väl top 5 men ändå en väntan i säkert 20 min. Inga vagnar, kryckor eller dvärgar innanför tejpen! Incheckad, uppgraderad och nöjd. Började på nedre plan men sedan vidare till våning 30 Efter avklarad incheckning ner en våning Inte skita i det fria idag @Kötthandlarn Om man inte skiter i badet då Vacker utsikt Även poolen ser lockande ut idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts