M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Min gamla favoritbar Hong Kong Brewery var nu Cali-mex, skitsamma de har goa öl Ser jobbigt ut Jag sliter på mitt sätt Taxi igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Blev lite mer dryck i hotellbaren En Hendricks också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Frukost i loungen Frukostburgare var jag tvungen att testa, ingen höjdare. Mera ”mat” fy fan vad mätt jag är nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 Inget bubbel till frukost? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 1 timme sedan, skrev Muimatt: Inget bubbel till frukost? Haha, funderade faktiskt på det när jag såg att det erbjöds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 En kall tysk, ser ut att bli regn snart så dags att närma sig hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 Härligt Stekarn! Ge dig nu ut i vimlet och rapportera in lite coola stekarställen men akta dig för hak som serverar burgare i alufolie, sånt går inte hem här på trendiga MPR... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 19 minuter sedan, skrev Benriach: Härligt Stekarn! Ge dig nu ut i vimlet och rapportera in lite coola stekarställen men akta dig för hak som serverar burgare i alufolie, sånt går inte hem här på trendiga MPR... Jodå det accepteras men bara om det serveras på furubord. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Blev en lunch på polishuset... gamla polishuset förvisso Madame FU heter restaurangen, det var vegetariskt och glutenfritt men utöver det har jag ingen aning av vad vi åt. Jo, några nudlar men det kom nog inte med på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Ligger ett antal restauranger och caféer på gamla polishusets område Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Blev en sväng i Soho Från Causeway Bay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 6 minuter sedan, skrev M33: Blev en lunch på polishuset... gamla polishuset förvisso Madame FU heter restaurangen, det var vegetariskt och glutenfritt men utöver det har jag ingen aning av vad vi åt. Jo, några nudlar men det kom nog inte med på bild. Va😲 Vegetariskt och ingen bulgur!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Va😲 Vegetariskt och ingen bulgur!!! Till mitt försvar var det inte jag som beställde maten. Nu åter till viktigare saker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 (ändrad) Testa McDonald och deras make your own burger. Om du inte gjort det. Ändrades April 27, 2019 av Khonis bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 (ändrad) 15 minutes ago, Khonis said: Testa McDonald och deras make your own burger. Om du inte gjort det. Khonis, du ska hålla dig till att reka 5-stjärniga hotell och vilket flygbolags business class som är bäst; mat verkar inte vara din grej. Att få göra sin egen burgare på Donken är lika exklusivt som när jag på restaurangtoaletten, i Bhubaneshwar, Indien, fick välja vitt eller blått toapapper 😉 Ändrades April 27, 2019 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 1 timme sedan, skrev Atom: Khonis, du ska hålla dig till att reka 5-stjärniga hotell och vilket flygbolags business class som är bäst; mat verkar inte vara din grej. Att få göra sin egen burgare på Donken är lika exklusivt som när jag på restaurangtoaletten, i Bhubaneshwar, Indien, fick välja vitt eller blått toapapper 😉 Haha ridå 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Igår blev det hockey och bira hemma hos en polare En selfie på väg hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Idag blev en promenerande på förmiddagen Flappe-maids som spenderar sin lediga söndag Tänkte shoppa lite, men det jag ville ha var såklart slut i hela HK Så det blev en sväng vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 En klassisk tur med Star Ferry till fastlandet Här någonstans bor jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Gick runt och tittade lite Efter blivit erbjuden Rolex ca 100ggr på ett par timmar tröttnade jag och gick mot piren igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Provade att ta färjan till Wanchai istället för central som jag normalt gör Fin båt Skulle regna idag enligt min polare, verkar inte så enligt mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 Började bli varmt och lite svettigt så dags för lite svalkande dryck Självklart med utsikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 En kort promenad hem tänkte jag och började gå Märkligt mycket poliser och få bilar... Där kommer något En politisk demonstration av något slag När jag närmade mig hotellet började det gå trögt, riktigt trögt If you cant beat them, join them tänkte jag och hoppade in i tåget Bröt mig ur 100m från hotellet, dessa 100m tog drygt 20 minuter. Glad att jag inte skulle till flygplatsen eller något annat viktigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2019 (ändrad) Väl på rummet såg jag att det var picnic i parken, ser lugnare ut. Om det nu inte är några ninjor som stökar Följer ju mina rutiner så nu är det lounge med bubbel och ny bok Idag fick jag fönsterbord också Bokskörden hittills Ändrades April 28, 2019 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 28, 2019 Dela Inlagd April 28, 2019 17 minuter sedan, skrev M33: Började bli varmt och lite svettigt så dags för lite svalkande dryck Självklart med utsikt Wooloomooloo misstänker jag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts