M33 Inlagd Februari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2019 Ingen bulgur, kanske imorgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2019 Fan ingen bulgur idag heller! En riktigt bra Rydberg gjorde att jag inte fick i mig fler bira. Macallan fick hjälpa till med matsmältningen. Orkade inte ens dessert, katastrof. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2019 Ja många har ju skickat pm om det blev någon bulgur men jag vill inte släppa den bomben ännu. Det som är sant är att på Punk Royale var det: ostbågar med parmesan, kåldolmar, ostron med med piggelin, råbiff, rysk kaviar med vodka, gåslever och säkert 10 rätter till. Allt i en mycket märklig miljö, kul ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 Dags att röra på sig lite, har rest för lite senaste tiden. Börjar med en stabil frukost på Vinga Därefter ett par snabba glas vin så man orkar med medresenärerna 3:e pax att boarda, bra får då finns det nog plats för mina 4 oversized handbagage En kvinna på raden bakom var stressad då hon nu bara hade 35minuter connection till sin flight mot JKF. Det var 1:35 när hon bokade men nu bara 35minter pga sommartiden. Man tar sig för pannan....Där kände jag ett behov av Gin. Dags för lite mat och dryck i lounge igen. Riktigt gott idag, varm potatissallad, fisk och körv tror jag att det var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Äntligen! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 Morsan sa till mig att dricka ordentligt i värmen, man vill ju inte göra henne besviken även om det är lite småkyligt här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 23 minuter sedan, skrev M33: Morsan sa till mig att dricka ordentligt i värmen, man vill ju inte göra henne besviken även om det är lite småkyligt här Mamma vet alltid bäst. Lyssna på henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 13 minuter sedan, skrev samet: Mamma vet alltid bäst. Lyssna på henne! Japp, äter ju dessutom ordentligt. Tallrik nr2 och för att spara på disken tog med efterrätten direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 Läst ut första boken, dags att koncentrera sig helt på chips och bubbel Betydligt mer folk här sista timmen så avdukningen haltar lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 Va fan är detta, nya gater... Och bussgate 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 Äntligen lite bubbel igen, har ju inte fått en droppe på jättelänge.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 29 minuter sedan, skrev M33: Äntligen lite bubbel igen, har ju inte fått en droppe på jättelänge.. Bubbel check.. Stödstrumpor check.. Ready for take off! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Blev lite härlig mat på flyget också, jag valde lax och chefs special. Supergod lax och bubbel till Chefs Special med rött Ost, glass och GT Sedan fortsatte det med några fler GT... Vaknade en dryg timme innan landning och tog in min frukost. Alkoholfri sådan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Sedan blev det som vanligt Airport Express Svag valuta gjorde att jag fick ta en gratis Shuttle Bus till hotellet. Var helt själv på bussen så det funkade fint. Checkar in och veta att sviterna är fullbokade så de kan inte uppgradera mig, katastrof! Tur man har bokat ett ok rum ändå. Shampoo finns såklart Utsikten, är väl dags att gå ut en sväng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Hotellet har en rooftop garden med hyfsad utsikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Finns visst ett IKEA där jag bor Tog tunnelbanan för lite shopping Sett liknande installation i Bangkok för några år sedan Hyfsat väder, var inställd på sämre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Efter shopping och lunch var jag ölsugen... Från IFC mall Gick ner till Pier 3 och Beer Bay. Katastrof igen... renoveras Samma väg tillbaka Lite shopping blev det, Amexet glöder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Hittade en tvärgata som kallades Fashion Walk, massor av små hak som verkar ha hyfsad mat. Tog en bira, inte alls god Är nog mer folk imorgon, lite fel tidpunkt när jag var där Vidare mot hotellet Och se på fan, en minibutik vid ena av hotellets ingångar. En gratisöl i hotellbaren, satt som en fläskläpp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Efter en oplanerad power nap var jag törstig En iskall Peroni i solen på våning 27 Inte görfin vy nedåt Baren Gillar att man får lite snacks till drycken, men med priserna här så går de nog inte back. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Var tvungen att kolla utbudet på gin, var bra och jag valde Aviator (Ryan Reynolds promotar denna hårt) Ny tonic för mig, smakade fint Miljövänliga sugrör går bort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Kollade uttagen i rummet och blev positivt överraskad Nu är det dags för behövligt bubbel i loungen, måste försöka dricka ikapp det dyra hotellpriset så har inte med fler inlägg på några timmar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 Det vaskas för dåligt..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 Var är dvärgarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 23 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Var är dvärgarna? Kommer, är inlåsta pga en polisrazzia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Blev en bra sittning i loungen GT såklart Vidare med taxi till LKF Rätt lite folk för att vara fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts