M33 Inlagd Oktober 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2018 SAS berömda låda Smakade faktiskt riktigt bra Bubbel till maten Sedan lite gott Och en GT såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2018 Skytrain här, nästan som Bankan vackert Återstår att se om jag bokade mjölkatåget eller express... ja vi vet ju alla hur det kommer sluta. Jag och tyska biljettmaskiner funkar inte helt perfekt när jag är stressad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2018 Gissar att +30 betyder försenat 😡🤦🏿♂️ Kommer ju fan törsta ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2018 Kulturen avklarad, Domen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2018 Att hissen inte går hela vägen upp brukar ju vara negativt... Fast en svit är ju positivt Får hoppas vädret är fint så man kan ta någon kall på balkongen Nu har jag placerat röven i baren och tagit min första Kölsch för i år. Naturligtvis var den gratis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2018 Sicket slit, dags att åka till hotellet och vila Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 22, 2018 Dela Inlagd Oktober 22, 2018 Sicket slit, dags att åka till hotellet och vila Visat Tyskarna dina senaste furu-skrivbord med inslag av laminerad marmor? Tyckte själv det lät jävligt stekigt när du berättade om dom.Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22, 2018 Dela Inlagd Oktober 22, 2018 48 minuter sedan, skrev Muimatt: Visat Tyskarna dina senaste furu-skrivbord med inslag av laminerad marmor? Tyckte själv det lät jävligt stekigt när du berättade om dom. Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk Jag har en designidé. runkbås klädda i vinröda sammetsmedaljongtapeter... måste ju slå som f@n enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Jag har en designidé. runkbås klädda i vinröda sammetsmedaljongtapeter... måste ju slå som f@n enis Sammet är hett nu så du är inte helt fel ute.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2018 Tröttnade på att sitta ensam på hotellrummet (ölen i minibaren tog slut...) Så nu sitter jag ensam i hotellbaren 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 22, 2018 Dela Inlagd Oktober 22, 2018 43 minuter sedan, skrev M33: Tröttnade på att sitta ensam på hotellrummet (ölen i minibaren tog slut...) Så nu sitter jag ensam i hotellbaren 😎 Inga tyska läderbögsdvärgar på ingång??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 22, 2018 Dela Inlagd Oktober 22, 2018 48 minuter sedan, skrev hamnoi: Inga tyska läderbögsdvärgar på ingång??? Lugn, de står säkert redan på kö utanför........ Väntar bara på att föraren skall få sin "valet parking biljett"............ Det kan ju ta sin tid att komma ur bilen också för det måste rymmas många tyska läderbögsdvärgar i en VW bubbla från 30-talet.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2018 1 timme sedan, skrev hamnoi: Inga tyska läderbögsdvärgar på ingång??? Han är så jävla kort att han inte når upp till bordet ens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2018 Sett några fina varumärken här Har även fått några Kölsch.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2018 Nu låtsas jag ha kompisar och beställer till hela gänget 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 23, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2018 Det är bra med sprit i Liit i Köln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2018 Dags för hemresa, nu lite bira och käk i Lufthansas lounge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2018 Inte vad jag har lust med... får väl se om jag kommer hem idag. Men positivt att flyget jag missar i alla fall är i tid, än sålänge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 24, 2018 Dela Inlagd Oktober 24, 2018 24 minuter sedan, skrev M33: Inte vad jag har lust med... får väl se om jag kommer hem idag. Men positivt att flyget jag missar i alla fall är i tid, än sålänge. Finns senare kärror från CPH... men kanske är de fulla... Då får du en mysig hotellnatt på flygplatsen och en massa € i kompensation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2018 19 minuter sedan, skrev samet: Finns senare kärror från CPH... men kanske är de fulla... Då får du en mysig hotellnatt på flygplatsen och en massa € i kompensation. 22:45 är sista tror jag. Risk att den är full då det verkar varit en del strul idag. nu på plats iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2018 Nog rekord i långsam boarding, 30 minuter för en 320. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2018 2 timmar sedan, skrev M33: 22:45 är sista tror jag. Risk att den är full då det verkar varit en del strul idag. nu på plats iallafall Ibland är SAS bra. De höll flighten till Got. Sa förvisso att jag var ombokad till 22.45 så det blev en omväg och en språngmarsch när jag upptäckte att den inte gått.... Nu ombord så saknas iofs flightcrew 😂 Knät i gången från 1C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2018 Höll ju på att glömma flygplansmaten! Laxlådan Chokladen, inte svårt att gissa min favorit Missade tyvärr att fota polarrullen på sista benet 😜 Skyller på att årets mancold har slagit till. Får nog bli sjukskrivning imorgon bitti, om jag överlever natten vill säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2019 Får se om man kan få någon bulgur idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2019 En kall Mellerud efter jobb innan mat, hoppas det finns bulgur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts