Muimatt Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 29 minutes ago, M33 said: Safety First! En maskin river huset, en sprutar vatten så det inte dammar och en idi*t inspekterar ståendes på toppen av huset som rivs.... Men jag läste att det går framåt i Thailand, med stormsteg.. Jag ger mig fan på att den efterblivna horungen har pyjamas å sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 1 timme sedan, skrev M33: Safety First! En maskin river huset, en sprutar vatten så det inte dammar och en idi*t inspekterar ståendes på toppen av huset som rivs.... Men jag läste att det går framåt i Thailand, med stormsteg.. Det går kraftigt framåt med hjälp av Darwinismen. Snart finns det inga idi*ter kvar, Thailand har en befolkning som Island. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det går kraftigt framåt med hjälp av Darwinismen. Snart finns det inga idi*ter kvar, Thailand har en befolkning som Island. Kan bli bra framöver då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Kan bli bra framöver då!Ja, bara en massa sillisar. Fula brudar försvinner nog dom med. Det jävliga är ju att korkade vrida även dom kan försvinna och det bådar inte gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Vill gå under radarn ikväll så chipspåse är införskaffad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Tillbaka i loungeträsket. Min mandate fick ställa in ikväll, nu måste jag fundera ut en ny plan. Krävs nog ett eget möte om det på Hooters Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Styrt upp ny date, sa till henne att komma till baren precis innan Four Points Sheraton. Hon borde bli imponerad.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Vad är det för fel på thaibrudar och deras syn? Man ser ständigt snygga brudar med gamla fula gubbar, samtidigt har de själva riktigt apfula kläder. Är det något genetiskt? Vore kanske business att exportera fula kläder hit, gubbarna verkar ju ta sig hit själva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Kämpar på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Tackar för Swish och FB-insamlingar, nu har jag råd med en GT till. 1,7 miljoner SEK på 45 minuter var mer än förvänatat! Tack igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Känner ju inte dig personligen men andra kanske kan bedöma dig bättre. https://iform.se/halsa/alskar-du-gin-tonic-da-kan-du-vara-psykopat Tack för sköna resebilder och ord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 53 minuter sedan, skrev flebbe: Känner ju inte dig personligen men andra kanske kan bedöma dig bättre. https://iform.se/halsa/alskar-du-gin-tonic-da-kan-du-vara-psykopat Tack för sköna resebilder och ord Det testet behövs inte på @M33... Hans psykiska labilitet är vida känd sedan länge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 1 timme sedan, skrev flebbe: Känner ju inte dig personligen men andra kanske kan bedöma dig bättre. https://iform.se/halsa/alskar-du-gin-tonic-da-kan-du-vara-psykopat Tack för sköna resebilder och ord I kill u!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Liit är ju visst bättre för oss psykopater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Fääkkkkk den var det sprit i....lurades av färgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2018 Fast för mycket lime som vanligt i landet i framkant.. Åkte tillbaka, ny nu 👴🏿 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Fast för mycket lime som vanligt i landet i framkant.. Åkte tillbaka, ny nu [emoji1581] Bengans regel nr1Inget åker tillbaka, oavsett smak, så länge alkoholen finns där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Det var första fången Bee var på Hooters så hon fick vara med på en lagbild Sedan vidare Härligt med glasgolv.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 In på Escape, nästan fullt men vi fick ett bord Lite mat, de har en ganska begränsad meny men maten smakade bra. Inte så högt upp men skönt att sitta ute ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Vidare till Mojjo, våning 30+ har jag för mig. Hendricks GT såklart! Tackar alla bidrag som gjorde det möjligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Började regna lite lätt så vi fick flytta in Fanns några brudar för Clirre på dasset De har även cigarrlounge på detta stället, orkade inte gå in men det kändes lång väg att det var en del folk där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Avslutade på Alex, praktiskt med nära till rummet... Dags att ordna tvätten... bara jobb hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Tvätt och Atm avklarat. Inom en timme når solen hit, då skall kroppen oljas in och stekas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 (ändrad) Bara keffa paradise hotel bögar som håller på med solbadande. Det är bara en undanflykt för att kunna olja in sig och böga loss på varandra. Blir minuskarma nu. Hade det inte varit för kvalitets-stekande tidigare i tråden hade du blivit utkastad av dig själv. Ändrades Juli 21, 2018 av Muimatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Här är man säker, skippar bältet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts