M33 Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Rutinerad brud, men jag lade ropparna under servetten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 3 timmar sedan, skrev M33: Rutinerad brud, men jag lade ropparna under servetten. Cool Avundas ditt analogiska sex o resa vore jag 30 år yngre fick Du passa Kub Internationel trhu wider 555 Ha det G Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Väckt dödstidigt för frukost. Efter 5 minuter måste hon till väntande taxi, varför släpa upp mig...? Jävla tur jag inte råkade följa med taxin, tempel klarar jag mig utan. Dags att avsluta min kvalitetsfrukost och ta en ordentlig morgonbaj och kanske en powernap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Ett bra träningspass igen efter några dagars uppehåll. Inget poolväder, får bli en promenad på byn. Rivningen av kvarteret kring CC syns till vänster i bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Säkrast att inte gå så långt om det kommer ett monsunregn. Behöver dessutom fylla på med vätska känner jag. Får vila lite här och fundera vem som skall få mig som lunchgäst idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Latheten slog till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Rummet inte städat 👎🏻 Får bli någon bira till då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 I loungen och bokar flyg åt Jazz, går sådär.... Efter 4:e glaset vin tror jag att allt är klart. Tur att det fanns lite käk också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Gick på toa, tillbaka så är glaset fullt igen. Asiaterna på bordet jämte undrade om tjejen i loungen försöker få mig full... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 I loungen och bokar flyg åt Jazz, går sådär.... Efter 4:e glaset vin tror jag att allt är klart. Tur att det fanns lite käk också... Jazz?Biljett?Ska du till Khao Lak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Jazz? Biljett? Ska du till Khao Lak? Hon är ju här... och nu får hon dra. Jag lämnar inte Bankan innan jag skall hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Hon är ju här... och nu får hon dra. Jag lämnar inte Bankan innan jag skall hem!Ja, själv hade jag tänkt att det är hennes bekymmer med resan. Fast det blir väl ditt bekymmer om hon stannar kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Ja, själv hade jag tänkt att det är hennes bekymmer med resan. Fast det blir väl ditt bekymmer om hon stannar kvar. Exakt, ombyte förnöjer.... 4 dagar är tillräckligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Exakt, ombyte förnöjer.... 4 dagar är tillräckligtFyra dagar?!?Man skulle ju kunna tro att bröllop är på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Fyra dagar?!? Man skulle ju kunna tro att bröllop är på gång Nej fan, det får räcka med de där vita banden rund handlederna, gåvan till hennes mor och huset hennes bror skall bo i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Verkar vara dåligt med bom bom denna resa då du uppdaterar tråden med typ mindre än 4 sekunders mellanrum 24 timmar om dyngnet 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 24 minuter sedan, skrev M33: Exakt, ombyte förnöjer.... 4 dagar är tillräckligt Fick du ont i höften och/ eller snabeln? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 Där pajjade någon utrustning för DJ:n.... Så här kommer en middag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 (ändrad) Får landa med en finöl så man inte blir för packad. Dj med trasig mixer var sådär, fast hon är ju fin att titta på... Ändrades Juli 17, 2018 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2018 På tal om att inte bli för packad så tyckte jag att en Liit var bra... Är väl snart dags att kolla vilket gathörn de andra står och glufsar i sig något slafs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2018 Igår testade jag ett hyfsat nytt ställe, The Bar Upstairs. Knappt man ser entrén Några trappor upp Bra utbud av vin och sprit, jag valde som vanligt.... Nästan samma stil som Bengans gurkbitar.... Bra ställe för några fördrinkar men nog inget för broderns mprträff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2018 Behöver inget solskydd idag heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2018 Dagen träningspass klart 👊🏾 Jazz färdigpackad Ser glad ut, det är jag med.... Nu kan man börja leva igen. En snabb sväng till Silom för att kolla och säga hejdå till noi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2018 Se på fan, nu verkar även vädret ordna upp sig 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2018 Ingen dag är komplett utan ett besök i loungen! Snart dags att bestämma sig för vad man vill äta...stressigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts