M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Kollar lite sevärdheter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Väl värd en kall och en burgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Det inväntar chefen som kör elbil, smidigt att behöva ladda två ggr på väg hit 😝 Går iofs ingen nöd på mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 16 minuter sedan, skrev M33: Väl värd en kall och en burgare. Phil's Burger är helt okay... använd rätt kort nu...😋 dubbeldipp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Precis nyss, skrev samet: Phil's Burger är helt okay... använd rätt kort nu...😋 dubbeldipp! Orkade inte dubbeldippa (inte tagit med det kortet) men har kopplat firmakortet så det blir bra ändå 😜 Burgaren var ok, hade inte väntat mig mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 4 minuter sedan, skrev M33: Det inväntar chefen som kör elbil, smidigt att behöva ladda två ggr på väg hit 😝 Går iofs ingen nöd på mig... Clarion Collection Stockholm? Bara varit där en gång men tycker mattan är bekant.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 1 minut sedan, skrev M33: Orkade inte dubbeldippa (inte tagit med det kortet) men har kopplat firmakortet så det blir bra ändå 😜 Burgaren var ok, hade inte väntat mig mer. Tog väl kvittot så du kan efterregga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 1 minut sedan, skrev samet: Clarion Collection Stockholm? Bara varit där en gång men tycker mattan är bekant.... Malmen 1 minut sedan, skrev samet: Tog väl kvittot så du kan efterregga? Såklart, måste ju redovisa min köp. Men retroregga när jag köpt med kopplat kort?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 3 minuter sedan, skrev M33: Malmen Såklart, måste ju redovisa min köp. Men retroregga när jag köpt med kopplat kort?? Malmen har jag också varit på. Lätt att blanda ihop... det är ju krypavstånd emellan. Okay, nu är jag med. Du köpte med firmakortet som du kopplat. Ja, då blir det ju poäng, ingen efterreg och ingen dubbeldipp eftersom du tog firmakortet. Sorry, my bad, läste lite fort! Du har gjort rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Jobbat klart, då dricker man öl Gratisöl såklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2020 Kvarnen har bra husman. Det vet alla Och efter sunkhaket tar man hotellbar Får se om chefen trodde på mitt sms om att vi är på bordell i Sumpan. Inte omöjligt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2020 Klar med slitet, kvar är möten och lite spionage. Men nu ensamsuper jag innan middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 7 minuter sedan, skrev M33: Klar med slitet, kvar är möten och lite spionage. Men nu ensamsuper jag innan middag. Supa på bärs är dömt att misslyckas, in med LIIT! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2020 Precis nyss, skrev ellim63: Supa på bärs är dömt att misslyckas, in med LIIT! 😋 Nä fan, då blir morgondagen för hemsk. Bira smakar fint idag. Gifter sig fint med all sågspån jag han andats in idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 42 minuter sedan, skrev M33: Gifter sig fint med all sågspån jag han andats in idag. Åååå doften av nyhyvlad furu... finns inte mycket som slår det... /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2020 Kör diet som alltid. Skönt att var smärt när mässan öppnar imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2020 Trött som en gris skall det bli skönt att åka hem och vila mig i form Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2020 Första klass levererar egen kupé idag igen, MTR får tummen upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts