nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Nyheter från Thailand att de har hittat pojkarna. Återkommer när jag vet mer.😁😀😎😢😢 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Härligt vad bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Oerhört glädjande......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Tydligen är alla vid liv men tagna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Frugan tittar på thai tv och hon säger att alla lever och att dom skall försöka ta ut dom om 4 timmar. De har fått mat nu. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 BBC rapporterar samma Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Fantastiskt! Vilken rysare fram till nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Håller alla tummar för att det går bra! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Oj det trodde jag ej fantastiska nyheter enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 blir nog till att dyka ut med dom 1 och 1, lite oklart hur det annars ska gå till, mera regn på G. simhud eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Bild på några av pojkarna.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Nu överlåter jag rapporteringen till övrig media.😁😀😎 Rapportering från Nisses balkong. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 19 minuter sedan, skrev nissehult_13: Bild på några av pojkarna. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Fick nu reda på att bilden var gammal inte från idag. Får skylla lite på frugan men jag borde kollat källan.😡 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Nytt försök 2 nya bilder som enligt min källa ska vara på pojkarna. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev nissehult_13: Frugan tittar på thai tv och hon säger att alla lever och att dom skall försöka ta ut dom om 4 timmar. De har fått mat nu. De säger på thaiTV att vattennivån måste sjunka ytterligare innan de kan tas ut och en läkare måste först ta sig ner för att kolla deras hälsostatus, sedan måste evakueringen ske försiktigt och säkert i en väldigt knölig evakueringsväg, så upptagningen av grabbarna kan ta dagar. De säger också att det är möjligt att några av grabbarna finns i ett annat grotthål. Ändrades Juli 2, 2018 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Dom kommer inte att åka på någon utflykt under jord på ett tag!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Härligt Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 8 minutes ago, Jive said: De säger på thaiTV att vattennivån måste sjunka ytterligare innan de kan tas ut och en läkare måste först ta sig ner för att kolla deras hälsostatus, sedan måste evakueringen ske försiktigt och säkert i en väldigt knölig evakueringsväg, så upptagningen av grabbarna kan ta dagar. De säger också att det är möjligt att några av grabbarna finns i ett annat grotthål. ser ju ut som cirka 12+1 på bilden såvida det inte är utomsocknes på bilden oxå dvs alla indianer ser ut att vara i grottan. eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Nicholas: ser ju ut som cirka 12+1 på bilden såvida det inte är utomsocknes på bilden oxå dvs alla indianer ser ut att vara i grottan. eller ? Bilden som någon har lagt in här är ett gammalt foto. Indianer?? Jag refererar bara vad jag ser och hör på thaiTV live. Ändrades Juli 2, 2018 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 De säger på nyheterna att hela laget är på samma plats å en läkare är på väg till dom med dykarhjälp just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Just now, Jive said: Bilden som någon har lagt in här är ett gammalt foto. Indianer?? aha trodde det sista fotot var från idag. indianer i kanoter ja, men nu är dom ju i en grotta, så.... för övrigt kan jag säga att hela veckan har jag inte sett några av dom vanliga humor-programmen på TV, dom har väl legat lågt, men nu kör dom för fullt igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Nicholas: aha trodde det sista fotot var från idag. indianer i kanoter ja, men nu är dom ju i en grotta, så.... för övrigt kan jag säga att hela veckan har jag inte sett några av dom vanliga humor-programmen på TV, dom har väl legat lågt, men nu kör dom för fullt igen. Sista 2 fotona var från idag.😁😀😎 Ändrades Juli 2, 2018 av nissehult_13 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Såg just en video på facebook som dom bilderna kommer ifrån. Tydligen engelsktalande dykare som hittade pojkarna så dom hade svårt att förklara för dom att dom skulle komma tillbaka Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Var det en brud med?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu