bob Inlagd Juli 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2018 Hhffyy high-five jggjkb befrielse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2018 Skjut mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 7, 2018 Dela Inlagd Juli 7, 2018 On 2018-07-06 at 04:49, skrev bob: Skjut mig... Äntligen ett inlägg i positiv anda 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 7, 2018 Tyvärr så blev det ingen hemresa, men detta är ju ”ok” också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 7, 2018 Dessa två tanterna flörtade hejdlös med ”handsome man”, men har man karaktär så står man emot, kan även varit för att frun stod vid min sida, men det skall vara osagt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Man kanske inte skulle klagat på utsikten från toa i Singapore när man ser denna skiten....Men vad i självaste helvete gubbe har du på dig pressvecks jeansen från -74?Businessbiljetterna var slut jag svär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 @m33 din lilla slyngel öppna din trådhelvete så skall jag skriva lite positiva saker i den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 3 timmar sedan, skrev bob: @m33 din lilla slyngel öppna din trådhelvete så skall jag skriva lite positiva saker i den... Ännu en efterbliven.... Är ju bara att ”gå med” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Ännu en efterbliven.... Är ju bara att ”gå med”Men vad fan då blir jag ju registrerad och ”de” ser vad jag gör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 57 minuter sedan, skrev M33: Ännu en efterbliven.... Är ju bara att ”gå med” 5555 Bästa... fabrorn kör själv i grupp... men tydligen svårt med IT för en gammal gubbe från norge! Älskar din tråd Bob! Du får mig verkligen att känna det positivt att sitta hemma i Svedala och jobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Hur som haver... tänkte man sig lite mat och nog fan är det någon jävel som har fått för sig att jag vill lyssna på musik samtidigt...Säger bara en sak, släpp ut kattfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 5555 Bästa... fabrorn kör själv i grupp... men tydligen svårt med IT för en gammal gubbe från norge! Älskar din tråd Bob! Du får mig verkligen att känna det positivt att sitta hemma i Svedala och jobba. Jag är fan inte med i någon jävla grupp kom inte här och kom...[emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Semlor har de också, men fan så små... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Och ni vet var ni ser dem utan kläder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Jävla fan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 När vi ändå är inne på bögstrumpor och rakade ben... wuttan va fan är detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 Herre jävlar vilken skitnödig tråd, helt genomsyrad av metoo anda och feministiskt dravel. Bob, du är allt en henifierad liten sittkissare som försöker framstå som förnäm med ett vokabulär direkt från söndagsskolan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Herre jävlar vilken skitnödig tråd, helt genomsyrad av metoo anda och feministiskt dravel. Bob, du är allt en henifierad liten sittkissare som försöker framstå som förnäm med ett vokabulär direkt från söndagsskolan Clirre för fan blicka denna skitstöveln som inte kan skilja mellan kvalite och skit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Clirre för fan blicka denna skitstöveln som inte kan skilja mellan kvalite och skit...Clirre det skall stå blocka inte blicka, men hennes pappa sa ja och så gifte vi oss och jävlar 17 mån har vi väntat på MIG så nu kommer hon snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 Fantastisk underhållning.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev bob: Clirre det skall stå blocka inte blicka, men hennes pappa sa ja och så gifte vi oss och jävlar 17 mån har vi väntat på MIG så nu kommer hon snart... In med bilde på den kölsvarte varit dåligt med det tycker ja Ändrades Juli 8, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 Bästa Jävla skittråden på länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Ja då får man styra upp även @M33 skittråd, eftersom han inte kunde leverera lite damer från igår... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 10, 2018 Dela Inlagd Juli 10, 2018 Precis nyss, skrev bob: Ja då får man styra upp även @M33 skittråd, eftersom han inte kunde leverera lite damer från igår... Bra där farbror! Har blivit helkass på att ta bilder, får hoppas det blir bättre i Bkk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Just now, M33 said: Bra där farbror! Har blivit helkass på att ta bilder, får hoppas det blir bättre i Bkk. Jag hoppas ju att vi skall hinna med en tur ut för lite bildtagande här också... skall bara se till att inte olja käringens rullstol så hinner hon inte med i svängarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts