Abercrombie Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Eftersom mpr är överbefolkat av riktiga hunkar, så är det nu upp till bevis. Anmäl er för bövelen till Mr Handsome 2019! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 21 minuter sedan, skrev Abercrombie: Eftersom mpr är överbefolkat av riktiga hunkar, så är det nu upp till bevis. Anmäl er för bövelen till Mr Handsome 2019! Försökte men fick bara vara med utom toton. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 Alla välkomna, med undantag för ballongjägare...🎈🎈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 2 timmar sedan, skrev Abercrombie: Alla välkomna, med undantag för ballongjägare...🎈🎈 Så om man kommer dit,hur ska man bevisa att man inte är ballongjägare? Har läst ett liknande uttalande av Roger ang party på soi buakao...Å då ställer sig frågan..Varför ha ett ballongparty om det bara är stammisar som är välkomna? Är inte dessa jippon till för att locka nya kunder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 2 minuter sedan, skrev berlitz: Så om man kommer dit,hur ska man bevisa att man inte är ballongjägare? Har läst ett liknande uttalande av Roger ang party på soi buakao...Å då ställer sig frågan..Varför ha ett ballongparty om det bara är stammisar som är välkomna? Är inte dessa jippon till för att locka nya kunder? Kanske ska belysa detta faktum, att jag nästan aldrig besöker dessa..men fattar inte mening att påtala att nya kunder inte är välkomna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 11 timmar sedan, skrev berlitz: Så om man kommer dit,hur ska man bevisa att man inte är ballongjägare? Har läst ett liknande uttalande av Roger ang party på soi buakao...Å då ställer sig frågan..Varför ha ett ballongparty om det bara är stammisar som är välkomna? Är inte dessa jippon till för att locka nya kunder? 11 timmar sedan, skrev berlitz: Kanske ska belysa detta faktum, att jag nästan aldrig besöker dessa..men fattar inte mening att påtala att nya kunder inte är välkomna. Finns ju tyvärr de som bara kommer när det är ballongparty och inte handlar ett dugg eller i bästa fall en soda, skottar i sig en massa mat och sen drar. Har sett faranger som kommer med kärring, ungar och halva släkten och ätit och bara tagit in ett par flaskor vatten. Sådana gäster saknar man inte när de går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 29 minuter sedan, skrev rolba: Finns ju tyvärr de som bara kommer när det är ballongparty och inte handlar ett dugg eller i bästa fall en soda, skottar i sig en massa mat och sen drar. Har sett faranger som kommer med kärring, ungar och halva släkten och ätit och bara tagit in ett par flaskor vatten. Sådana gäster saknar man inte när de går. Var på Sweethearts Agogo's 10-årsjubileum 2017, och där var det en farang som åt groteska mängder av gratismaten. Han gick och hämtade om åtskilliga vändor, och tjejerna följde honom med en blick av fascination och avsky. Han drack vatten till maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 Slutsats Är man hungrig och nykterist får man inte gå på ballongparty 😭 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 4 hours ago, Abercrombie said: .....åt groteska mängder av gratismaten. Ger mig fan på att han ändå låg i lä jämfört med de här proffsen! . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Fantomen: Ger mig fan på att han ändå låg i lä jämfört med de här proffsen! . Proffs? Det ser ut som en helt vanlig dag i buffékön med kineser... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 Jag har alltid trott att det hörde till god ton att man nyper fast en hundring eller två i pengahalsbandet på födelsedagstjejen (som det oftast är). Efter det behöver man inte ens gå att hämta mat, man blir ju serverad. Och det onda ögat får man inte på sej heller. Nu säger vän av ordning att för två hundra kan man äta på restaurang. Visst, men det är roligare i en bar. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Slutsats Är man hungrig och nykterist får man inte gå på ballongparty 😭 Man behöver inte dricka själv. Man kan köpa drinkar till jubilaren åxå. Åsså en slant i pengahalsbandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 17 minuter sedan, skrev rolba: Man behöver inte dricka själv. Man kan köpa drinkar till jubilaren åxå. Åsså en slant i pengahalsbandet. Missade du ironiskylten? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 12 timmar sedan, skrev rolba: Finns ju tyvärr de som bara kommer när det är ballongparty och inte handlar ett dugg eller i bästa fall en soda, skottar i sig en massa mat och sen drar. Har sett faranger som kommer med kärring, ungar och halva släkten och ätit och bara tagit in ett par flaskor vatten. Sådana gäster saknar man inte när de går. Anordnar man en barfest som är öppen för alla besökare och bjuder på mat får man väl skylla sig själv lite granna med om gratisätarna dyker upp? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 6 timmar sedan, skrev apknug: Hur gjorde du @BTT på din tid? Körde du ballongjakt? Jag mernar du är ju ett ekonomiskt proffs @BTT du vet hur kulorna skall sparas. Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Jag söp ganska friskt på den tiden så jag drog säkert mitt strå till stacken vad gäller ev betalning för gratismaten. Har aldrig behövt svälta i Pattaya så jag behövde inte äta gratis. Eftersom jag snabbt kan upptäcka var billig mat finns så kan jag oxå leva väldigt billigt och äta gott. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 38 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Missade du ironiskylten? Ja, fan, jag skulle lagt in en sån jag åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Dax för lite trubba och lek&plask på Blue Lagoon igen....vi ses! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2019 Kalas på Calles imorgon, för den om är i stan. . Soi Diana Arcade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 Calles partyn brukar alltid bli skoj! Ska göra reklam för Harrys också. Vi kör sommarfest på fredag. BBQ på svenskt vis och en massa annan go mat. Vi introducerar också 99 bahts sommardrinken. Trevligt läskande för varma killar och heta damer. Man får en sån gratis på fredag, om man går upp på scen och dansar loss! Vi ses på Harrys! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 5, 2019 Dela Inlagd Juni 5, 2019 On 2019-05-20 at 23:05, skrev Nutteman: Jag har alltid trott att det hörde till god ton att man nyper fast en hundring eller två i pengahalsbandet på födelsedagstjejen (som det oftast är). Efter det behöver man inte ens gå att hämta mat, man blir ju serverad. Och det onda ögat får man inte på sej heller. Nu säger vän av ordning att för två hundra kan man äta på restaurang. Visst, men det är roligare i en bar. MVH Nutteman Synd bara att de inte lärt sig att ordna till så att den i regel helstekta grisen går att äta, griskötten brukar vara tämligen smaklöst och segt då grisen slaktats samma dag som den grillas, den ska ju hängas ett tag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 (ändrad) Nästa helg. stor musikfestival, med scener både på Pattaya och Jomtien beach Och redan i morgon, ÄNTLIGEN är det dags igen. Pattaya Bikini Beach race. Som vi har längtat. Ändrades Juni 7, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Nästa helg. stor musikfestival, med scener både på Pattaya och Jomtien beach Och redan i morgon, ÄNTLIGEN är det dags igen. Pattaya Bikini Beach race. Som vi har längtat. Hoppas på lite bra bilder från imorgon. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 8 timmar sedan, skrev spooncreek: Och redan i morgon, ÄNTLIGEN är det dags igen. Pattaya Bikini Beach race. Som vi har längtat. Vad ska du ha för en på dig? En nyinköpt blommig sak med string? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2019 (ändrad) Det blev ett ganska kul race till sist. Som åskådare inledde vi vid starten utanför Central Festival. Spanade man långt bort var det trevlig utsikt.. Givetvis spanade hon in mig på direkten. Hårt att ständigt vara så handsome här i stan vart man än går... Rätt mycket deltagare inalles, som sprang antingen tre eller 9 kilometer När vi kom underhöll två konferenciers som gapade om något slags rekordförsök för Guinness book of Records Visade sig bestå av någon slags stretchövning innan start, oklart varför Så sprintade de iväg, vilket gjorde att vi, trots vår överlägsna fysik, fick sprinta rätt fort för att komma före till nästa spaningspunkt, Soi 13/2, där de som gjorde den långa 9-kilometarn sprang förbi Lika roligt här att titta och lyssna på den hängivna publiken, som vrålade lite extra när alla "hunks" sprang förbi Sen var det rätt fort över. Det blir en lång väntan till nästa år...kanske får man göra som @Esspe föreslår : ta fram den blommiga med string och lägga sig i hårdträning för nästa års race 😉 Ändrades Juni 9, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 1 timme sedan, skrev spooncreek: Det blev ett ganska kul race till sist. Som åskådare inledde vi vid starten utanför Central Festival. Spanade man långt bort var det trevlig utsikt.. Givetvis spanade hon in mig på direkten. Hårt att ständigt vara så handsome här i stan vart man än går... Rätt mycket deltagare inalles, som sprang antingen tre eller 9 kilometer När vi kom underhöll två konferenciers som gapade om något slags rekordförsök för Guinness book of Records Visade sig bestå av någon slags stretchövning innan start, oklart varför Så sprintade de iväg, vilket gjorde att vi, trots vår överlägsna fysik, fick sprinta rätt fort för att komma före till nästa spaningspunkt, Soi 13/2, där de som gjorde den långa 9-kilometarn sprang förbi Lika roligt här att titta och lyssna på den hängivna publiken, som vrålade lite extra när alla "hunks" sprang förbi Sen var det rätt fort över. Det blir en lång väntan till nästa år...kanske får man göra som @Esspe föreslår : ta fram den blommiga med string och lägga sig i hårdträning för nästa års race 😉 Springa på 13/2, har väl aldrig hört nåt så dumt. Där ska man aldrig ha bråttom. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts