Guest Fredman Inlagd Augusti 12, 2018 Dela Inlagd Augusti 12, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Rätt hyffsat... spoonis... ny är du elak. Det är grymt... öppnar mitt på dagen. Kanon för lite eftermiddagsgrogg med brudar å rock n roll. Periodvis... främst i lågsäsong finns där en hel del unga och riktigt snygga damer. Tyvärr är de inte så väldigt många damer som jobbar 20-30st... Men alltid trevligt, har några jäkligt roliga servitriser. Där har man spenderat många eftermiddagar... Finns rum ut genom bakdörren om man skulle vilja skoja till det med en ST medan frugan shoppar på Mike... Har en historia på det temat... men den tar vi en annan gång! Där och på Tims så kör de hyfsad musik också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 12, 2018 Dela Inlagd Augusti 12, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Finns rum ut genom bakdörren om man skulle vilja skoja till det med en ST medan frugan shoppar på Mike... Har en historia på det temat... men den tar vi en annan gång! Nix, ta det här och nu. Har man sagt A så får man lov att säga B. Såna är reglerna här på MPR. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 On 2018-08-12 at 12:55, skrev Esspe: Har man gått förbi många gånger men konstigt nog tror jag aldrig jag varit in där. 1999 på min första resa till Pattaya hamnade jag på TQ en eftermiddag, det tog 3dagar innan jag vart av med sällskapet, hon var såååå kär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 26 minuter sedan, skrev Cavemannen: 1999 på min första resa till Pattaya hamnade jag på TQ en eftermiddag, det tog 3dagar innan jag vart av med sällskapet, hon var såååå kär I vem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev GreenValley: I vem? Så här efteråt när jag läst på MPR så fattar jag att alla inte har samma tur som BTT, så jag antar att hon vart mest kär i min plånbok, även fast jag var ung och fager på den tiden Ändrades September 2, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 5 minuter sedan, skrev Cavemannen: Så här efteråt när jag läst på MPR så fattar jag att alla inte har samma tur som BTT, så jag antar att hon vart mest kär i min plånbok Min lilla vän kallar min plånbok för "the bank of Sweden"! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2018 (ändrad) Som framgår av postern ovan, Calles Grill & Bar fyller tre år i morgon onsdag den 10 oktober, och det måste ju såklart firas ordentligt. Mat & dryck pyntar man själv, men gratis marängsviss till efterrätt och en och annan shot (kan nog bli rätt många om jag känner Calle rätt) . För den som inte vet var Calles Bar & Grill ligger, så är det i arkaden bakom soi Diana. Se även länken nedan för google-karta. Syns där? https://goo.gl/maps/QzZ39erp47G2 Ändrades Oktober 9, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2019 På Retox Game On, Soi Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985. Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena. https://www.facebook.com/events/335547060604269/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 1 timme sedan, skrev spooncreek: På Retox Game On, Soi Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985. Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena. https://www.facebook.com/events/335547060604269/ Är det det han ska berätta om eller ska han sjunga karaoke för någon poledance lär det väl inte bli? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 1 timme sedan, skrev spooncreek: På Retox Game On, Soi Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985. Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena. https://www.facebook.com/events/335547060604269/ Tack för tipset spooncreek men tar jag en kvällspromenad på Soi Honey så är nog inte såna som Frank Bruno jag är ute efter ett möte med. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 Damgolf i VÄRLDSKLASS! Honda LPGA Thailand 2019 at Siam Country Club Pattaya, Old Course – 21st to 24th February Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 Inte så mycket att se på så vidare man inte är ny i gamet, var där och kollade förra året, det som jag reagerade på var att may och några andra tjejer var så kraftiga,deras lår var väl dubbelt så stora som mina etc. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 On 2019-02-20 at 16:56, skrev Krafta: Inte så mycket att se på så vidare man inte är ny i gamet, var där och kollade förra året, det som jag reagerade på var att may och några andra tjejer var så kraftiga,deras lår var väl dubbelt så stora som mina etc. Av de 60 högst rankade damerna i världen så deltar 42, ska man hitta ett bättre startfält så får man nog ta sig till en Majortävling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 On 2019-02-20 at 22:56, skrev Krafta: Inte så mycket att se på så vidare man inte är ny i gamet, var där och kollade förra året, det som jag reagerade på var att may och några andra tjejer var så kraftiga,deras lår var väl dubbelt så stora som mina etc. Är det låren man är intresserad av så kanske man ska gå till något annat ställe än golfbanan. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 Det är ju sant men det blir inte intressantare för det. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 13 timmar sedan, skrev rolba: Är det låren man är intresserad av så kanske man ska gå till något annat ställe än golfbanan. 😎 Lårviken En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2019 Pattayas officiella event för i år spikade. Bland höjdpunkterna VM i tyngdlyftning i september, liksom ett VM i Jet-ski i december. Själv ser jag mest framemot Bikini Run den 8 juni, det var rätt roligt sist "Pattaya has packed its tourism calendar full of events, hoping monthly happenings will drive tourism to new highs. Deputy Mayor Ronakit Ekasingh revealed the April-December calendar at the March 13 Pattaya Business & Tourism Association meeting at the Green Park resort. He predicted the events would drive steady tourism revenue to the city. March’s remaining event is a “khon” Thai masked play on March 31. April features the Songkran water festival, the Taekwondo Thailand Championship April 5-8, World Muay Thai competition April 6-12 and Thailand Windsurfing Championships & Pattaya International Windsurfing Cup April 26-28 and an international regatta on April 30. For May, events include the Amazing Seafood Festival scheduled May 10-12 and International Fireworks Festival May 24-25. June features the Bikini Run on June 8, Pattaya Music Festival on June 21 and Knock Knock Pattaya Music Festival June 28-29. The Pattaya Marathon highlights July’s events on the 21st. August will see the International Foods and Beverage Festival Aug. 8-10 among smaller events. September has the World Weightlifting Championships Sept. 17-28, but nothing is set for October. Loy Krathong falls on Nov 13 and December will feature the Jet Ski World Championship on Dec. 4-8, the Wonderfruit Festival Dec. 19-22 and then all the usual Christmas and New Year’s activities." https://www.pattayamail.com/news/Pattaya-sets-rest-of-2019-tourism-calendar-249587 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 1, 2019 Dela Inlagd April 1, 2019 Two Lions byter ägare och firar med gratis tacobuffe på fredag 5 april. Allt enligt deras Facebook. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 1, 2019 Dela Inlagd April 1, 2019 On 2019-03-18 at 10:11, skrev spooncreek: Pattayas officiella event för i år spikade. Bland höjdpunkterna VM i tyngdlyftning i september, liksom ett VM i Jet-ski i december. Själv ser jag mest framemot Bikini Run den 8 juni, det var rätt roligt sist "Pattaya has packed its tourism calendar full of events, hoping monthly happenings will drive tourism to new highs. Deputy Mayor Ronakit Ekasingh revealed the April-December calendar at the March 13 Pattaya Business & Tourism Association meeting at the Green Park resort. He predicted the events would drive steady tourism revenue to the city. March’s remaining event is a “khon” Thai masked play on March 31. April features the Songkran water festival, the Taekwondo Thailand Championship April 5-8, World Muay Thai competition April 6-12 and Thailand Windsurfing Championships & Pattaya International Windsurfing Cup April 26-28 and an international regatta on April 30. For May, events include the Amazing Seafood Festival scheduled May 10-12 and International Fireworks Festival May 24-25. June features the Bikini Run on June 8, Pattaya Music Festival on June 21 and Knock Knock Pattaya Music Festival June 28-29. The Pattaya Marathon highlights July’s events on the 21st. August will see the International Foods and Beverage Festival Aug. 8-10 among smaller events. September has the World Weightlifting Championships Sept. 17-28, but nothing is set for October. Loy Krathong falls on Nov 13 and December will feature the Jet Ski World Championship on Dec. 4-8, the Wonderfruit Festival Dec. 19-22 and then all the usual Christmas and New Year’s activities." https://www.pattayamail.com/news/Pattaya-sets-rest-of-2019-tourism-calendar-249587 Inget om Hajkajs 50 årskalas på Harrys!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 1, 2019 2 hours ago, Tommy said: Inget om Hajkajs 50 årskalas på Harrys!!! MVH Det är ju ett såpass viktigt event att det har en egen tråd. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2019 För den som vill käka burgare tillagad av stans enda (?) Michelin-kock för endast 200 THB med en bärs inkluderad, och samtidigt göra en välgörande insats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2019 På onsdag,För tredje veckan på raken, Quiz Night hos Calles Grill & Bar. Supertrevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 15, 2019 Fully pådrag trots så kallad lågsäsong.. Missa inte quiz hos Calles ikväll Och så kör vi vidare i morgon med Harry's kalas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 1 timme sedan, skrev Abercrombie: Då får det bli en flaska bubbel hemma på balkongen på 18:e våningen. 😁 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts