spooncreek Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 (ändrad) Jag förstår att ni har suttit som på nålar, och undrat varför ni inte fått någon info. Hur gick det egentligen??? Nu har jag äntligen alla svaren: Jajamensan, det blev ett Guinnessrekord, minsann, helt fantastiskt. I övrigt blev det ryskt storslam, rysk dam vann 3 kilometarn, ryske herre 9 kilometarn, https://www.pattayamail.com/featured/Pattaya-bikini-run-sets-world-record-257048 Ändrades Juni 13, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 1 timme sedan, skrev spooncreek: Jag förstår att ni har suttit som på nålar, och undrat varför ni inte fått någon info. Hur gick det egentligen??? Nu har jag äntligen alla svaren: Jajamensan, det blev ett Guinnessrekord, minsann, helt fantastiskt. I övrigt blev det ryskt storslam, rysk dam vann 3 kilometarn, ryske herre 9 kilometarn, https://www.pattayamail.com/featured/Pattaya-bikini-run-sets-world-record-257048 Hade herrarna också bikini? I Pattaya går det bra med allt möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 8 minutes ago, HuaHindinnge said: Hade herrarna också bikini? I Pattaya går det bra med allt möjligt. En och annan snubbe i bikini fanns i startfältet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 (ändrad) Då laddar raskt om, för helgens musikfestival. En hel del bra band som det verkar, för oss gammelgubbar bland annat Carabao, Lam Morrison och Da Endorphin. Allt på scenen utanför Central Festival. The lineup has been set for the June 14-15 Pattaya Music Festival with three stages spread between North Pattaya Beach near Soi 4, Central Pattaya Beach and Jomtien Beach. On June 14, Stage 1 on Pattaya Beach at Central Road will feature Pete Pera, Kwang AB Normal, Lam Morrison, Rung Rocketra, Nuvo, Ea Jirakorn, Southside, Bug Ass, and Carabao. The North Pattaya Beach stage will feature Chinobi, NOS, Blue-Shade, Playground, ActArt, Instinct, Sweet Mullet, and Lomosonic. And at Jomtien’s multi-purpose sports zone will be Zadis, Chill Chill Band, Pleng Plung, Swagen, and Chinobi. On Day 2 at Central Road will be Pee Saderd, Tu Popthorn, Mono Music Artists, Boy Peace Maker, Da Endorphin, Paradox and 25 Hours. At North Pattaya Beach Soi 4 will be Seadog, Nu Reggae, The Mousses, Bedroom Audi Mean, Yes’sirday, OG-anic+HighHot, and Retrospect. In Jomtien Beach will be Kwanjai Chaiyachet, Joyzee Chic, Rabbit, Seadog Band, and Mahahing band. (PCPR) https://www.pattayamail.com/news/lineup-set-for-june-14-15-Pattaya-music-festival-256687 Ändrades Juni 13, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev spooncreek: Då laddar raskt om, för helgens musikfestival. En hel del bra band som det verkar, för oss gammelgubbar bland annat Carabao, Lam Morrison och Da Endorphin. Allt på scenen utanför Central Festival. The lineup has been set for the June 14-15 Pattaya Music Festival with three stages spread between North Pattaya Beach near Soi 4, Central Pattaya Beach and Jomtien Beach. On June 14, Stage 1 on Pattaya Beach at Central Road will feature Pete Pera, Kwang AB Normal, Lam Morrison, Rung Rocketra, Nuvo, Ea Jirakorn, Southside, Bug Ass, and Carabao. The North Pattaya Beach stage will feature Chinobi, NOS, Blue-Shade, Playground, ActArt, Instinct, Sweet Mullet, and Lomosonic. And at Jomtien’s multi-purpose sports zone will be Zadis, Chill Chill Band, Pleng Plung, Swagen, and Chinobi. On Day 2 at Central Road will be Pee Saderd, Tu Popthorn, Mono Music Artists, Boy Peace Maker, Da Endorphin, Paradox and 25 Hours. At North Pattaya Beach Soi 4 will be Seadog, Nu Reggae, The Mousses, Bedroom Audi Mean, Yes’sirday, OG-anic+HighHot, and Retrospect. In Jomtien Beach will be Kwanjai Chaiyachet, Joyzee Chic, Rabbit, Seadog Band, and Mahahing band. (PCPR) https://www.pattayamail.com/news/lineup-set-for-june-14-15-Pattaya-music-festival-256687 Nästan så man börjar leta flygbiljett. 3 scener, 2 dagar, fritt inträde - hur finansierar dom det? Ölbolagen sponsrar var sin scen? Ändrades Juni 13, 2019 av Esspe Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 (ändrad) Quiz night igen i morgon onsdag, vansinnigt trevligt. Blixt och dunder på köpet dessutom enligt prognosen, låter mysigt. Ändrades Juni 25, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Vi laddar vidare i stan som aldrig sover. På tisdag beach party vid Hooters. Om det kommer att se ut som på bilden nedan, kan man kanske trivas bra där.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2019 (ändrad) Gillar man inte Hooters, kanske Hustlers duger? Nyöppnat hak uppe på Sai 3, där en för forumet känd trubadur underhåller på lördagar. Nära sjukhuset vilket kan vara bra om man får problem med lilla hjärtat.... Ändrades Augusti 11, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2019 After work-ölen på fredag kanske kan intas på Two Lions som har kalas och bjuder på Tapas, samt lite musik till det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Gillar man inte Hooters, kanske Hustlers duger? Nyöppnat hak uppe på Sai 3, där en för forumet känd trubadur underhåller på lördagar. Nära sjukhuset vilket kan vara bra om man får problem med lilla hjärtat.... Fredagar normalt framöver blir det för mej. Himla fin sportbar helt nybyggt allting! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 On 2019-08-11 at 16:13, skrev spooncreek: After work-ölen på fredag kanske kan intas på Two Lions som har kalas och bjuder på Tapas, samt lite musik till det... Ny ägare på Two Lions sen ett tag tillbaks va? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2019 1 hour ago, Esspe said: Ny ägare på Two Lions sen ett tag tillbaks va? Yes, stämmer bra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 25 minuter sedan, skrev spooncreek: Yes, stämmer bra det. Samma stuk eller några förändringar? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 14, 2019 22 hours ago, Esspe said: Samma stuk eller några förändringar? Har bara varit där en gång sedan ägarbytet, men verkar vara en del nytt avseende menyn i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 14, 2019 Dela Inlagd Augusti 14, 2019 4 timmar sedan, skrev spooncreek: Har bara varit där en gång sedan ägarbytet, men verkar vara en del nytt avseende menyn i alla fall. Tycker det är en aning dyrt, med tanke på läge, matgäster och upplägget på maten.. Inget fel på maten, dock heller ingen smaksensation.. Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 samt att inredningen numera är klart bättre, inte en djävla massa AJK på väggarna... ( ok någon liten grej e väl kvar, men 99 % borta) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 20 timmar sedan, skrev HajKaj: samt att inredningen numera är klart bättre, inte en djävla massa AJK på väggarna... ( ok någon liten grej e väl kvar, men 99 % borta) Ja det var lite störigt......missades nog många gäster på det tidigare... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Det blir rajraj på Calles grill&bar imorgon torsdag, jag kör bara svenska låtar. Fria shots och bra sällskap finns alltid...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 9, 2019 Dela Inlagd September 9, 2019 Har en känsla av att morgondagens Gig på Harrys blir lite extra! Sköna folk från Vingåkers trakten håller hov och det är grekbuffet kl 19...Vi ses!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 Vi hade en himla kul texmex vända i tisdags... Så vi kör mer BBQ, tisdag den 10e december, välkomna till Harrys!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 Dax för julbord igen då, finns några platser kvar på tidiga sittningen. Välkomna!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2020 Trådlyft, trots många inställda event just nu. Harrys på lördag: Konsert, Elton John Tribute Show, och till det en rejäl grillbuffé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 Elton John? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2020 (ändrad) Ont om event har det varit ett tag men i morgon, lördagen den 3 oktober, får vi äntligen gå och se på fotboll igen. Vi är rätt många svenskar som ska med, och som efteråt landar på Harrys: Den som vill med på fotbollen kan bara droppa in på Retox senast 13.30, men vill man ha smörgåstårta är det bäst att rappa på med anmälan till Harrys. Ändrades Oktober 2, 2020 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2020 På mitt kontor spelar de redan julmusik sedan någon vecka och marknadsför juldrinkar. Eländigt tidigt, men bara att gilla läget. Därmed lika bra att lista de julbord som hittills utannonserats i stan. Harrys kör ett, liksom Akvavit. Man kan väl tänka sig att även Vickans kan komma att ha ett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts